5. Tanssi

144 16 0
                                    

Joel pov.

"Noniin, vihdoin sä et enää katso tätä kauheaa sarjaa", sanon yli dramaattisesti. Joonas hymähtää.

"Toi on hyvä sarja", Joonas sanoo.

"No ihan okei", myönnän mutisten. Joonas hymyilee voitonriemuisena. "Voidaan joskus kattoa tota uudestaankin", sanon. Joonaksen hymy levenee. Hänellä on todella kaunis hymy.

"Joo, et sit jatka ennen ku mä oon täällä!" Joonas vannottaa. Hymyilen. Hän haluaa tavata minut uudelleen.

"Ja sä et jatka tätä ilman mua", sanon vakavasti. Joonas hymyilee.

"Sovittu", hän sanoo ja nostaa kätensä kättelyn merkiksi. Hymyilen ja kattelen häntä. Joonaksella on pehmeä ja lämmin käsi. Tykkään hänen kädestään.

Hetken mielijohteesta pyöräytän Joonaksen käteni alta. Hän naurahtaa yllättyneesti, ja laittaa kätensä mun niskoille. Mä laitan omani hänen vyötärölleen. Nauraen tanssimme huoneeseeni. Valssi ei ihan luonnistu, mut on meillä vittu hauskaa. Lopulta taivutan hänet viimeiseen liikkeeseen käsivarsilleni. Jään katsomaan hänen sinisiä silmiään. Kaunis. Joonas katsoo minua jotenkin häkeltyneesti. Jotenkin lumoutunesti. Räpyttelen silmiäni, ja nousen seisomaan vetäen Joonaksen mukanani. Hän naurahtaa hermostuneesti.

"Olipa se homoa", sanon ilkikurisesti. Joonas hymyilee helpottuneesti. Mä laitoin asian leikiksi ja hän haluaa jatkaa tuota leikkiä.

"Hyi. Homoja", Joonas sanoo leikkimielisesti ja muka yökkää.

"Siis miks sellasia kummajaisia ees pitää olla?" kysyn ja muutan katseeni inhoavaksi.

"Siis jep! Jumala loi vaan miehen ja naisen yhteen, ei mitään sotanorsuja! Joonas sanoo ja pyörittelee silmiään. Purskahdan nauruun. Hetken päästä Joonaksen yhtyy nauruun.

Naurunremakan jälkeen jäämme katsomaan toisiamme hymyillen.

"Sä oot Joel Hokka, mukava tyyppi", Joonas sanoo hymyillen. Mahassani pyörähtää perhosten armeija.

"Säkin oot ihan okei, Joonas Porno", sanon hymyillen. Joonas katsoo minua murhaavasti, ja koittaa peittää hymynsä.

"Okei, perun entiset sanani, oot kusipää", Joonas sanoo pyöritellen nättejä silmiään.

"Se on yleinen mielipide musta", sanon tyynesti hymyillen. Joonas katsoo minua hämmentyneesti eikä tiedä mitä sanoa. Sitten hän tulee luokseni ja halaa minua tiukasti, mutta samaan aikaan niin hellästi.

"Sä pot kullä enemmän kuin oikei, oot kiva, hauska ja kiinnostava", sanon. Joonas tiukentaa otettaan minusta, ja minä silitän hänen selkäänsä, ja painan pääni hänen hiuksiinsa.

Vittu. Tarviin hyttysmyrkkyä. Täällä on perhosia! Mun vatsassa...

A/N

No en mää ny tiiä, mitä tästäki luvust oon mieltä...

Mä en lupaa mitäänWhere stories live. Discover now