"Mun hiukset on ihan saatanan likaset. Ois pitänyt varmaan käydä suihkussa, niin olisin tehnyt paremman vaikutuksen suhun", Joel sanoo pohdiskellen, kun olemme syöneet pitsat. Vatsaani lehahtaa parvi perhosia. Joel haluaa tehdä vaikutuksen minuun. MINUUN??
"Voidaan me kai laittaa sauna päälle ja käydä suihkussa tai jotain", sanon epäröiden. Sanotaanko, että en ole maailman itsevarmin omasta kehostani, ja se että Joel näkisi minut ilman paitaa, ahdistaa minua.
"Joo! Siis jos se vaan sulle on okei", Joel sanoo innoissaan. Enhän minä voi kieltää keneltäkään noin söpötä mitään...
"Joo on se mulle okei", sanon ja hymyilen esittäen reipasta. Joel hymyilee, ja kaappaa minut syliinsä.
"Sä oot ihana", hän sanoo, ja mä nauran hänen rintakehäänsä vasten.
"Mistä toi nyt tuli?" kysyn nauraen.
"En mä tiiä. Sä vaan oot ihana", Joel sanoo ja painaa huulet huulilleni.
"Säkin olet", sanon, kun suudelma on loppunut. "Pitäskö meidän muuten laittaa sauna päälle", kysyn tuolta, ja hän nyökkää. Menemme laittamaan saunan päälle.
"Mitä seuraavaksi?" Joel kysyy.
"Me mennään kauppaan, ostetaan sieltä herkut, sen jälkeen käydään saunassa, ja loppuilta me katotaan jotain leffaa tai sarjaa", sanon päättäväisesti. Joel virnistää ja nyökkää.
"Kuulostaa hyvältä mun korviin", Joel sanoo, ja nappaa, mun kädestä kiinni. Katson hymyillen meidän käsiä. Mä kyllä haluaisin, että tämmöstä ois aina. Että vielä vanhuksina se pidetään toisiamme kädestä, ja eletään yhdessä niin kuin oltais vielä nuoria.
Laitan takin päälle, ja Joel tekee saman, sitten hän nappaa minun piponi, ja laittaa sen päähäni niin että silmät peittyvät.
"Joel!" huudan. Hän nauraa. Minuakin hymyilyttää. "Idiootti", mutisen. Joel nostaa pipoani, ja näen yhtäkkiä. Ja Joel on ihan hiton lähellä.
"Niin mitä sanoit?" Joel kysyy virnistäen. Miten tänne tuli yhtäkkiä näin helvetin kuuma?
"En mitään", sanon enkelimäisesti hymyillen. Joel katsoo minua hetken, kunnes painaa huulensa minun omilleni yllättävän pehmeästi.
"Ei hitto mä tykkään susta ihan vitusti", hän mutisee, ja saa aikaan sen, että mahani täyttyy perhosista. Mä en edes ehdi vastata Joelille, että mäkin tykkään siitä ihan vitusti ennen kuin se vetää mut jo ulos syksyiseen iltaan. Me tallustelemme katulappijen valaisemaa tietä pitkin pieneen kauppaan.
Mä vaan toivoisin, että tää ilta kestäisi ikuisuuden.
Sanoja 330
A/N
hmm joo anteeks
YOU ARE READING
Mä en lupaa mitään
FanfictionSisarkirja mun Oleksi tarinalle. Sen voi sit lukee ennen tai jälkeen tän tarinan tai olla vaikka lukematta ollenkaan. Jorkoa. Jäbät on täs nuoria. EI TW:TÄ! EI HERKEMMILLE Noniin mun toinen ficci. Muistakaa että oon nuori ja paska kirjottamaan eli s...