6. Kumpaa veikkaat

146 19 8
                                    

Joonas pov.

"Kutsutaanko myös Joel?" kysyn innoissaan. Olemme nyt meillä, koulu on loppunut, lisäksi aioimme kutsua Aleksi, koska eihän Olli pärjää ilman häntä.

"Jooo! Mä en oo vielä nähnyt sitä, ja parhaan ystävän velvollisuuksiin kuuluu tarkastaa, minkälaisten ihmisten kanssa sä hengaat", Olli tärkelävänä. Hymähdän.

"Miks mä en oo koskaan saanut tehdä vielä niin?" valittan Ollille. .

"Koska mä hengailen vaan sun ja Aleksin kanssa, ja sä ite tutustuit alunperin Aleksiin, joten...", Olli selitää. Nyökkään hymyillen, ovikello soi.

"Kumpaa veikkaat? Aleksi vai Joel?" Olli kysyy, samalla kun kiidämme alas portaita.

"Satavarmasti Aleksi, Joel tuo jinku sen frendin mukaan, ja hakee sen vielä mopolla", Joonas sanoo. Ollin hymy levenee , hän avaa oven, ja sen takana on meidän Aleksi. Olli hyppää hänen kaulaansa, josta Aleksi vähän horjahtaa, mutta ottaa tukevamman asennon.

Nuo näyttävät niin söpöiltä kahdestaan. Olli kai kuiskaa jotain Aleksin korvaan ja Aleksi vastaa kuiskaten. Olisipa itselläkin jotain tuollaista.

"Noniin, ootte söpöjä, mutta tulkaapas pois siitä ovelta joku päivä", sanon nuivasti, mutta hymyillen. Nuo astuvat sisään, ja Olli ottaa Aleksin takin pois, kuin herrasmies konsanaan. Se saa Aleksin poskille punan, ja huulille hymyn.

"Tänne tulee myös Joel, ja sen yks kaveri", ilmoitan. Aleksi alkaa väännellä käsiään hermostuneena. Olli ottaa hänen kädestään kiinni, ja kuiskaa hänelle jotain, joka saa Aleksin naurahtamaan. He menevät olohuoneeseen ja minä odotellen Joelia ja jotain hänen kaveriaan jättäen nuo kaksi rauhaan.

Ovat nuo kaksi kyllä söpöjä. Hyvä että ovat löytäneet toisensa. Olli on paljon niin paljon iloisempi. Ovikello soi, ja menen avaamaan. Siellä on Joelin kaveri Joel joka yllätykseni halaa minua pienesti. Puna nousee kasvoilleni.

"Moi oon Tommi, Joelin kaveri", sanoo brune rauhallisen oloinen jätkä.

"Joo, mä oon Joonas, moi", esittäidyn. Nuo ottavat ulkovaatteet pois ja menemme olohuoneeseen. Siellä tuo meidän lempi pari istuu söpösti sylikkäin. Ollilla on se hänen Aleksi ilme. Se on sekoitus lempeyttä, suojelua, hämmennystä, rakkautta ja lumoutuneisuutta. Söpöä.

Sanoja: 298

A/N

Ärsyttää tehdä paskaa tekstiä

Mä en lupaa mitäänWhere stories live. Discover now