Tytuł serii: Dyplomata
◈◈
Opis: Przez splot wydarzeń student ostatniego roku dyplomacji Min Yoongi zostaje zmuszony do wyjazdu w misję negocjacyjną jako oficjalny przedstawiciel Alicji, a w dodatku towarzyszyć ma mu w tym zadaniu najgorszy możliwy według niego partner – arystokrata Jung Hoseok. Jakby tego było mało, powodzenie ich zadania zależy w dużym stopniu od tego, jak dobrze zdołają udawać zgodną parę...
Tak zaczyna się seria przygód dyplomaty z przypadku, który utknął w duecie ze swoją nemezis oraz w nielubianym zawodzie, i aby uratować swoją wymarzoną przyszłość, musi wywiązać się ze zobowiązań narzucanych mu przez rząd. W kolejnych tomach będziemy towarzyszyć parze w ich podróżach w różne zakątki wszechświata oraz przeżywać z nimi najróżniejsze przygody.
Fandom: multifandom – BTS i inne dodatkowe (różne w różnych tomach).
Relacje: przyjaźń, homoromantyczne (wszystkie tomy).
Shipy: Yoongi M. ♥ Hoseok J. (wszystkie tomy).Ostrzeżenia: dziwaczne społeczeństwa i ich zwyczaje, homoseksualizm, komedia, lekka fabuła, nazwy własne do ogarnięcia, polityka od czasu do czasu, lekkie SF, space opera, ale nic przesadnie na poważnie, pisane dla rozrywki.
Tagi: arystokracja, dyplomata, komedia, kosmos, mxm, student, SF, Sope, space opera.
Tomy:
1. Konflikt dyplomatyczny
2. Wyprawa po skarb
3. Sekret Cesarzowej
4. ...Okładki tomów: – (jeszcze nie powstały)
◈
Dodatkowe informacje o serii i jej pisaniu
Rok powstania: 2019
Data premiery: xxxx-xx-xx
Data finału: xxxx-xx-xx
Objętość tekstu: xx tomów/ 3,5 rozdziałów/ 31 stron/ 55.071 znaków (na dzień 2022-09-20).
Status: Powolutku powstaje pierwszy tom.
Inspiracje: Blond Yoongi w mundurze jest... um, inspirujący? ^^'
Inne ciekawostki:
❊ Mam wymyśloną fabułę na wszystkie cztery tomy. Aktualnie nie planuję więcej, aczkolwiek jest okienko na dodatnie kolejnej odsłony, jeśli kiedykolwiek zapragnę wrócić do tej serii.
❊ Przy okazji każdej misji bohaterowie odwiedzą inne miejsce we wszechświecie oraz poznają odmienną kulturę lokalną. Jednak jeden element w niej będzie pojawiał się za każdym razem. Jeśli jesteście fanami specyficznych ceremonii ślubnych, to tutaj dostaniecie całą ich kolekcję.
❊ Świat "Dyplomaty" jest tym samym światem, który występuje w "Animus in tenebris", tyle że przygody pary Min-Jung osadzone są wieki po wydarzeniach z AiT.
◈
Rekomendacje, recenzje i oceny
✍ Dodaj swoją!
◈
CZYTASZ
Przewodnik Czytelnika
AcakW środku znajdują się: ✒ katalog zakończonych książek; ✑ aktualnie publikowane teksty z informacją o terminach aktualizacji; ⌚ publikacje planowane w następnej kolejności; ✎ moje propozycje nowych historii, na które możecie zagłosować; ✍ rekomen...