8.rész

68 6 0
                                    

Mikor hazaértem gyorsan vettem egy fürdőt és hajat mostam. Amíg szárad a hajam felhívom Christ. Három csörgés után felvette.
-Háló, Chris! Itt Doreen.- szólok bele.
-Áh, szia Doreen! Mi újság? Miért hívtál?- válaszol kedvesen.
-Csak azért, hogy megkérdezzem, hol tartassz a beszédírásban!
-Már majdnem kész. Egész délután agyaltam és itthon álltam neki leírni. Itt könnyebben megy, mert egyedül vagyok. Illetve nem, mert van velem valaki!- elmosolyodott. Tudom én mikor mosolyog, ennyire már ismerem.
-Ezt hogy értsem, hogy van veled valaki? Vagy zavarok esetleg? Nyugodtan mond meg.- kicsit feszült lettem. De miért is? Hisz tudtommal nincs barátnője. Vagy csak valami barát van nála?
-Nem, nem zavarsz.- nevetett.
-Most mi olyan vicces?- mosolyodtam el én is.
-Az előbb féltékeny lettél?- kérdez meg.
-Mi? Méghogy én? Ugyanmár.- vagy talán még is.
-Jó, csak hogy megnyugodj, nincs velem senki, csak a kutyám, Dodger!- oh basszus tényleg. Van kutyája. Istenem, de hülye vagyok.
-Jajj, tényleg bocsánat! Én emberekben kezdtem gondolkodni. Az állatok nem is jutottak eszembe. Sajnálom!- kezdtem elnézést kérni.
-Semmi baj, én nem haragszom. Majd Dodgert kell kiengesztelned!
-Áll az alku!- és elnevettük magunkat.
-Ha végeztem átküldeném neked a beszédem, ha nem gond. Csak annyit kérnék, hogy nézd át!
-Jó, persze, nem gond! Nyugodtan küld. Na de akkor nem is zavarlak! Jó munkát!
-Köszönöm! Jó éjszakát!
-Jó éjt!- és letettük a telefont.
Amíg száradt a hajam elintéztem néhány városbeli dolgot. Kértem időpontot fodrászhoz, körmöshöz, kozmetikushoz. Hétvégére jól kell, hogy kinézzek. Aztán megnyitottam a közösségi oldalakat. Az utóbbi napokban nem is néztem, mert el voltam foglalva. Meglepetésemre Instagramon bejelölt Chris. Egyből visszakövettem. Belájkolta néhány képem, amúgy nincs sok fent. Nem vagyok az a fajta, aki az életét is kirakja oda. Én is belájkoltam Chris néhány képét. A legtöbb Dodgerrel volt. Cuki kutyus nagyon. Egyszercsak jött egy e-mailem, így kinyitottam a laptomom. Chris beszéde volt az. Átolvastam. Nagyon jó lett. Kitért minden pontra, amit mondtam neki. Még néhány kérdést is írt a végére, amiket kérdezhetnek tőle. Profin végezte a feladatot. Felhívtam, hogy elmondjam neki, de nem vette fel. Lehet bealudt. Sebaj holnap elmondom neki.
Reggel szokásosan 8-kor keltem, elvégeztem a reggeli arcápolásomat, aztán lementem a konyhába. Gyorsan főztem kávét és csináltam egy szendvicset. Miután reggeliztem felmentem a fürdőbe fogat mostam és begöndörítettem a hajam. Aztán felöltöztem. Ma egy fekete, fehér virágmintákkal díszített nadrágos egyberuhát és a fekete magassarkúmat vettem fel. Feldobtam még pár ékszert meg szájfényt és szempillaspirált. A táskámmal és a kocsikulcsommal a kezemben indultam le a garázsba. 9:45-re be is értema céghez.

Az Evans Vállalat (Chris Evans FF)Where stories live. Discover now