Mire beértem a céghez a főbejárat előtt már gyülekeztek az újságírók, riporterek a nagy antennás kocsiaikkal. Gyorsan bementem és megkerestem Christ.
-Jó reggelt Chris!- köszönök oda neki.
-Áh, jó reggelt Dorren! Láttam, hogy este kerestél, de én akkor már aludtam. Sajnálom, hogy nem vettem fel.- gondoltam.
-Ugyan rá se ránts! Inkább a sajtótájékoztatóra koncentráljunk.
-Szerintem is.
Chris és én lementünk a földszintre, ahol a rendezvény lesz. Már fel voltak állítva az asztalok, egy kis színpad, rajta a mikrofonállvány. Scott is ott volt már, éppen engedte be a vendégeket.
És el is kezdődött. Scott mondott egy nyitóbeszédet, felkonferálta Christ és elmondta kik állnak még a színpadon.
-Most pedig szeretném önöknek bemutatni a bátyámat, Chris Evanst. Róla fognak szólni a mai interjúk.- mondta Scott. Chris odasétált mellé. -De engedjék meg, hogy bemutassam, azokat az embereket is, akik nélkül a mai sajtótájékoztató nem jött volna létre! David Torres, a személyi asszisztensem, Emily Clarkson és Doreen Summershield, a PR részlegünk vezetői.- felmentünk a színpadra és óriási tapsvihar keletkezett. -Nos akkor át is adom Chrisnek a szót!- és helyet cseréltek Chris-szel.
-Köszöntök mindenkit itt nálunk, az Evans Vállalatnál. Megtisztelő, hogy most itt állhatok. Biztos mindenkit az foglalkoztat, hogy én, egy világhírű színész mit keresek itt. Nos erre még én sem tudom a pontos választ.- nevetett picit és a közönség is. - De egy biztos, nagyon örülök annak, hogy egy időre lazíthatok a mindennapi rohanástól. Imádok színészkedni, ne értsenek félre, de nekem is kell egy kis szünet. Még nem tudom meddig, de ígérem visszatérek. Mindig is akartam dolgozni a családi cégünkben és most jött el az az idő, amikor lehetőségem nyílott rá. Ki akarom élvezni minden pillanatát. Sok új és kedves embert ismertem meg. Nemrég vagyok itt, de egyet elmondhatok, hogy egy szoros baráti kapcsolatra már szert tettem.- Chris rámnézett. Kicsit összezavarodottan néztem rá, nem igazán értettem. Vajon én lennék az a barát? -Tudják nem igazán tudom még hogy ebből mi lesz. Sok sikert kívánok mindenkinek! Köszönöm!- határozottan nem így zárta le a szövegét, amit elküldött nekem. Miért improvizálta be?
Kicsivel később odamentem Chrishez.
-Nagyon jó volt a beszéded! Gratulálok!
-Köszönöm! Igazából te inspiráltál!
-Én?- lepődöm meg.
-Igen, te. Olyan jól elmagyarázol mindent.
-Hát köszönöm!- pirulok el. -Na de menj vissza, még lesznek kérdések.
-Jó, jó már megyek is.- neveti el magát.
أنت تقرأ
Az Evans Vállalat (Chris Evans FF)
أدب الهواةSziasztok! Ez lesz még az első storym úgyhogy ha hiba van benne azért előre is bocsi. Bevezető: A nevem Doreen Summershield és az Evans Vállalatnál dolgozom. Én vagyok a cég PR-osa. A főnököm Scott Evans. Minden a megszokott kerékvágásban megy, míg...