İyi okumalar 💙 Başlama tarihi 09.01.2023
Kapının çalmasıyla kafamı 'Acil Tıpta Hasta İle İletişim' kitabından kaldırdım.
Mardin'e yeni taşındığım için tüm eşyalarım gelmemişti. Son kargomu bekliyordum ve oda şimdi gelmişti.
Kapı tekrardan çalınca daha fazla oyalanmadan masadan kalkıp kapıya ilerledim. Girişte bulunan boy aynasından kendime göz attım. Evet berbat görunüyordum, yaklaşık 4 saattir ders çalıştığım için gözlüklerim parmak iziyle dolmuş ve saçım iyice dağılmıştı.
Kapı tekrar çalınca kirlenmiş gözlüğumü çıkarıp kenara koydum. Kapıyı açıp sadece kafamı çıkardım.
"Mine Çapa? "
"Evet benim. Köşeye bırakın lütfen."
"Tamamdır. İyi günler."
"Teşekkürler."
Kargocunun gittiğine emin olunca kapıyı sonuna kadar açıp kutuyu içeri aldım.
Kutuyu hemen salonla bir olan mutfak tezgâhına taşıdım. Kutu açılımına sizde bayılmıyor musunuz? Açıkçası ben ölüp bitiyordum.
Kutuyu açarken içinde ufacık heyecanım vardı çünkü Mardin için daha uygun olacak kıyafetler seçip siparişini Antalya'ya vermiştim. Ailem de sağ olsunlar eksik kalan eşyalarımla birlikte onlarıda buraya Mardin'e yollamışlardı.
Ailem aklıma gelince duygulanmıştım. Onları şimdiden çok özlemiştim.
Ufak mutfağımdan çıkıp kıyafetlerimi koridorun sonundaki odama taşıdım.
Evim 2+1 (salon mutfak birleşik) şeklindeydi. Eski apartman dairesinde oturuyordum ama içerisini kendime göre düşük bütçe ile yenilemiştim. Evin 2 odalı olduğuna bakmayın odaları çok geniş ve ferahtı.
Odama girdim ve yatağımın yanındaki dolaba kıyafetlerimi yerleştirdim.
Sonrasında hasret gidermek için ailemle görüntülü konuştum.Tekrardan odama geçip yatağıma uzandım yarın pazartesiydi ve bilin bakalım kimin nöbeti vardı? Biraz heyecan biraz korkuyla gözlerimi kapattım.
Merhaba mini bölümle karşınızdayım. İlk bölüm olaysız ve ufak bir başlangıç için çok kısa tutmak istedim 2. Bölüm uzun soluklu ve başrollerimizin karşılaşacağı bölüm olacak. Kitaba ara vermeyi düşünmüyorum en fazla 1 hafta arayla bölümler gelecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Doktoru
RomanceMardin'de ilk görevine başlayan Doktor Mine ve Mardin Ağası Baver. Mine Antalya'da uzun yıllar yaşamış ve "Asla Mardinli adamla evlenmem!" Diyerek doğu görevine başlamıştır. Asla ASLA demeyin 😳 ... "NERDE LAN BU DOKTOR! ABİMİZE BİR ŞEY OLURSA BAŞ...