İyi okumalar.💙
(Medyada Mine var.)
Mardin'e geldiğimden beridir başıma gelmeyen olay kalmamıştı.
Baver'in evime gelmesinin üzerinden neredeyse 1 hafta geçmişti. Ne Baver ne de Emir'i görmüştüm. Aslında mutlu olmam gerekiyordu ama bir bakıma da Mardin'de onlardan başka adam akıllı tanıdığım yoktu.
Başıma gelen olaylar yüzünden daha çok içime kapanmıştım ve konuşacak kimsem yoktu. Boşlukta gibiydim yani.
Ailemle arada sohbet ediyor görüntülü konuşuyordum. Sonrasındaysa işe, işten eve. 1 haftam böyle geçmişti.
Bugün günlerden pazardı ve hastanenin başhekimliği tarafından düzenlenilen sıra gecesi tarzı bir programa katılacaktık. İlk defa sıra gecesine katılmak hem hoşuma gitmiş hem de beni heyecanlandırmıştı.
Sabah saat 10.00'da tatlı uykumdan kalktım. Tekrardan uyuyamayacağımı bildiğim için yatakta oyalanmadım. Akşama kadar kendime yapacak şeyler bulmam lazımdı. Ama yalnızdım. Ne yapabilirdim ki?
Eskiden hep iş hayatımın hayalini kurmuştum ama asla böyle olacağını düşünmemiştim. Hayatım boyunca derslerime odaklanmıştım. Sık dişini üniversiteye geçersen rahatlayacaksın sonra üniversitede, sık dişini işe başlayınca arkadaşların olacak, paran olacak, hergün gezip tozacaksın. Orda burda sabahlayacaksın... Hiçbirisi olmamıştı. Belki daha çok yeniydim belki kısmetimde, kaderimde yoktu. Ama bu gece o ziniciri kıracaktım. Yeni insanlar tanıyacak ve kaynaşacaktım.
Düşünceler eşliğinde banyoya geçip elimi yüzümü yıkadım. Şimdilik bununla yetindim çünkü kahvaltıdan sonra pazar günü temizliği olarak düşündüğüm cilt bakım seansımı yapacaktım.
Mutfağa geçtim ve buzdolabından zeytin peynir çıkardım. Sabahları hiç kahvaltı yapamazdım. Uyandıktan sonra biraz zaman geçmezsse ağzıma aldığım lokma midemi bulandırıyordu.
Masaya yerleştirdiğim kahvaltılıkları youtubeden açtığım Avrupa Yakası dizisinin kesitleri eşliğinde yedim. Eski dizilere bayılıyordum ve gerçekten bunun özlemini çekiyordum.
Her kahvaltılıktan bol bol yedimki akşama kadar acıkıp tekrardan yemek yemek zorunda kalmayayım.
Kahvaltım bittikten sonra masayı toplayıp tekrardan odama geçtim.
Cımbızımı, peçetemi, kremlerimi ve maskelerimi alıp odamdaki boydan aynanın önüne kuruldum. İşe martılaşmak üzere olan kaşlarımla başladım.
...
Evde dönüp dolaşıp sonunda akşamı ettim. Saat 18.00 olmuştu ama burada hava erken karardığı için akşam olmuş sayılırdı.
Saat 19.00 gibi mekanda toplanacaktık ve ben ne giyineceğimi düşünüyordum.
Mekan olarak otel seçildiği için muhtemelen şık giyinmem gerekiyordu ama yinede ne olur ne olmaz diye karışım yapmam gerekirdi.
Dolaptan mor, dar ve askılı crop; üzerine beyaz çeket ve altınada geometrik kesilmiş uzun beyaz bir etek giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Doktoru
RomanceMardin'de ilk görevine başlayan Doktor Mine ve Mardin Ağası Baver. Mine Antalya'da uzun yıllar yaşamış ve "Asla Mardinli adamla evlenmem!" Diyerek doğu görevine başlamıştır. Asla ASLA demeyin 😳 ... "NERDE LAN BU DOKTOR! ABİMİZE BİR ŞEY OLURSA BAŞ...