11. Bölüm

39.9K 1K 88
                                    

İyi okumalar.💙

Odadan içeri girdiğimizde ikimizde derin derin nefesler alıyorduk. Baver emin olamıyor gibi gözlerime bakıyordu ama ben emindim.

Beni içeriye ittirdiği için ondan birkaç adım uzaktaydım. Hiç beklemeden hızla üstüne gidip dudaklarına yapıştım.

Baver'i derince öpüyordum ama o karşılık vermiyordu. Bana karşılık vermesini istediğim için kafamı biraz geri çekip konuştum.

"Karşılık versene!" Dedikten sonra tekrar dudaklarına yapışacakken bu sefer o kafasını geriye yatırıp bana engel oldu.

"Sen böyle öpüşmesini nerden öğrendin? " Sona doğru yükselen sesinden yine sinerlendiğini anladım. Şuan tek istediğim şey sevişmekti. Baver'e gözlerimi devirip gömleğinin yakasından tuttum ve yatağa doğru çekiştirdim.

"Çok uzunsun, şimdiden yorulursam olmaz." Dedim ve kıkırdadım. Muhtemelen sabah uyandığımda çok pişman olacaktım ama bu gece bu adamı istiyordum.

Yatağın ucuna geldiğimizde yerlerimizi değiştirip Baver'in yatak tarafına geçmesini sağladım. Gömleğinin yakalarını bırakıp göğsünden yatağa doğru ittirdim. İttirmemle yatağa oturunca ben de kucağına oturmak için hareketlendim ama tekrardan bana engel olunca durmak zorunda kaldım.

"Sarhoşsun, sonradan pişman olacağın şeyler yapma." Böyle konuşuordu madem neden çıkıp gitmek yerine bana engel olmak yerine sadece boş laf yapıyordu? Sarhoşken alkım daha mı çok çalışıyordu ne?

"Baver ne naz yaptın ya. Yeni gelin gibi. Sanki sen değilde ben seni si-" Beni kucağına çekince ağzımdan çıkan çığlık cümlemi yarıda kesti.

"Sözümü kesecek şeyler yapmaa!"

"Sen sarhoş olunca sanki daha mı atarlı oluyorsun?" Baver'in soruduğu soruyu anlamak için biraz düşünmem gerekiyordu ama altımda hissetiğim erkekliğiyle sorusuda uçup gitti.

"Ahaa! Burda ne bulduum." Dedikten sonra kucağında biraz havalanıp erkekliğinin tam üzerine oturdum. Bu ani hareketimle Baver direk inledi ve soluk alıp verişini hızlandırdı.

Kucağında ileri geri yapıp kendimi ona sürtmeye devam ederken konuştum.

"Utanma. Tutma inlemeni falan sal gitsin. Terledin şu halina bak." Dedim ve kafamı geriye atıp kahka attım. Kafamı tekrar yüzüne çevirdiğimde gözlerininde kızardığını gördüm ve hareketimi kesip kucağından kalktım.

"Bitti mi?" Diye sorması beni eğlendirmişti.

"Hayır tabiki. Kalk ve yatağa uzan." Ona emir vermek hoşuma gidiyordu ve oda verdiğim emiri yerine getirip yatağa uzandı.

Ona uzaktan şöyle bir baktım. Gerdek gecesinde kocasını bekleyen masum gelincik gibiydi. Aklıma bin bir türlü fantezi geliyordu.

Biraz daha Baver'in yatakta uzanıp ne yapacağımı merakla bekleyişini izledikten sonra. Dans ederek önce ceketimi üzerimden çıkardım.

Ceketimden sonra kıyafetimden taşan göğüslerimi elimle okşayıp sıktım. Benim bu hareketime Baver dayanamamış olacak ki yataktan uçar gibi kalkıp dibimde bitti.

"Bu işi biraz hızlandırsak diyorum." Dedikten sonra elini eteğime atıp aşağı doğru indirdi ama heyecan yaptığı için klasik bir eteği çıkartamıyordu. Onun bu haline gülüp eteğimi çıkarmasına yardım ettim.

Eteğimi de indirdiğimde pembe dantel kilodum ve üzerimdeki cropla kalmıştım. Baver gözlerini çamaşırımdan ayırmadan konuştu.

"Bu çamaşır ne? Hazırlıklı gibisin." Kaşlarını çatıp gözlerini gözlerime çıkardı.

Mardin DoktoruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin