Yorum yapıp beğenmeyi unutmayın.
İyi okumalar💙
Bugün hafta sonu olduğu için işe gitmiyordum. Telefon alarmımı da geceden kapatmıştım ki sabah uyanmayayım ama gel gelelim vücudum her zamanki gibi alışmış olduğu rutinden şaşmıyordu.
Sabah 08.00
Yatakta biraz oyalanmak adına telefonumu elime aldım. Kimseden mesaj gelmemişti. Antalya'da olan arkadaşlarımla aram iyi değildi. Beni her zaman dışarı gezmeye çağırırlardı ama ben ders çalıştığım için onlarla gidemezdim. Haliyle bu durum beni arkadaşlarımdan uzaklaştırmıştı. Mardin'de de arkadaşım yoktu.
Telefonu bıraktım ve istemeye istemeye yataktan kalktım. Banyoya gidip yüzümü temizledim. Bir insanın bıyıkları nasıl bu kadar hızlı uzayabilirdi şaşıyordum bazen hormonlarıma. Normalde almazdım ama gün içinde sürekli elim oraya gideceği için ağdayla aldım. Sonra tekrar yüzümü yıkayıp odama geçtim.
Telefonum yatağın üzerinde kalmiştı ve ekrana bildirim düştüğü için açıktı. Kimin bana mesaj atmış olacağını düşünmek yerine telefonu alıp baktım.
Bilimmeyen bir numaradan gelmişti.
05.......
Kahvaltı için hazırlan seni saat 10.00'da aşağıda bekliyor olacağım.
Kimin attığını anlamak zor değildi çünkü beni kaydettiği için profil fotoğrafı görünüyordu. Baver...
Çok yakışıklıydı ama öküzdü işte. Allah bir yerden alıp bir yerden vermişti.
'Gitsem mi gitmesem mi acaba?' Bence gitmeliydim. Hem annesi hakkında konuşurdum hem Emir'i sorardım. Bana yaptıklarını unutmamıştım ama benim de ayık olmayan kafayla yaptıklarım hiç hafife alınır değildi.
Baver'in mesajına cevap yazmadım ama kararım belliydi. Gidecektim.
Saat 09.00'a yaklaştığı için hemen hazırlanmaya başladım.
Saçımı toplamak istediğim için önce kıyafetlerimi seçtim.
Kısa kollu beyaz tshirt, altına her zamanki krem geniş kumaş pantolonum ve üzerine de havalar biraz soğuduğu için deri ceketimi aldım. Pantolon belime biraz geniş geldiği için kemerle tamamladım.
Makyaj olarak bu sefer değişiklik yapıp göz pınarlarıma beyaz kalem sürdüm ve highliterla parlattım.
Hazırlanmam neredeyse bir saat sürdüğü için saat 10.00 olmak üzereydi.
Daha 10 dakika vardı ama erkenden aşağı inmeyecektim. Hatta biraz geç inecektim. Beklesindi.
...
Baver geldiğinde 'Geldim, aşağıdayım' diye mesaj atmıştı. Yaklaşık 5 dakikadır aşağıda bekliyordu. Pencereden aşağı perdenin arkasından gizlice bakıyordum. Adam sıkıntıdan arabadan indiğinde aşağı inmeye karar verdim. Tabii indikten sonra ne yapacak diye merakla izledim. Kapıyı çalıp beni kolumdan sürüklüyerek aşağı götüreceğini düşünmüştüm ama beni yanılttı. Arabasına yaslanıp kolundaki saate baktı ve sigara paketinden bir dal alıp yaktı. Ben de daha fazla bekletmeden siyah ufak çantamı alıp aşağı indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Doktoru
RomanceMardin'de ilk görevine başlayan Doktor Mine ve Mardin Ağası Baver. Mine Antalya'da uzun yıllar yaşamış ve "Asla Mardinli adamla evlenmem!" Diyerek doğu görevine başlamıştır. Asla ASLA demeyin 😳 ... "NERDE LAN BU DOKTOR! ABİMİZE BİR ŞEY OLURSA BAŞ...