*。Mohon maaf sekiranya ada typo dan ayat merapu..
✨✨✨
Sekarang sudah pukul 3 pagi, semua makhluk semestinya sedang tidur sekarang kecuali seorang hamba Allah ini. Dia dari tadi sibuk mencari maklumat apa yang berlaku tadi dan sebelumnya di Korea. Dia ialah lelaki bermata merah Halilintar.
Hali: semua kes nampak sama tapi kebanyakannya di Incheon, Sokcho, Ulsan, Busan, Yeosu, Gunsan dan Jeju. Kebanyakan keganasan dilakukan oleh kumpulan Black Dragon. Ada kaitan ke dengan Gempa dalam ni?
Taufan: hoaw, kau tak tidur lagi Hali? (masih mamai)
Hali: iya, aku masih mencari maklumat pasal apa yang berlaku kat sini dan apa yang aku jumpa boleh kata mengerikanlah juga.
Taufan: dahlah Hali, baik kau tidur je. Esok pagi kena belajar lagi.
Hali: kau sambung jelah tidur tu, nanti aku tidurlah..
Taufan: hmm...(sambung tidur)
Hali: haih dia ni... (sambung tengok kat laptop dia) Black Dragon ada John dan Golden Tigris ada Golden Eyes sebagai ahli terkuat mereka.
Halilintar membuka semua maklumat sulit yang dia jumpa dengan berhati-hati. Nasib baik dia fokus mata pelajaran ASK dulu dan sertai kelas tambahan untuk bab komputer ni selama lebih 12 tahun.
Hali: kedua-dua mereka pakai topeng tapi John pakai topeng mulut/hidung sedangkan Golden Eyes tutup seluruh muka dia. Haih, susahlah macam ni! Dahlah, baik aku sambung esok je.
✨✨✨
Taewoo: mana kau pergi selama 3 hari ni Lee Airel?
Airel: erk! kan aku dah cakap yang aku ada urusan kat Incheon.
Taewoo: eh! kau kena hati-hati sekarang, mafia-mafia tu sekarang dah makin gila. Makin lama makin mengganas tanpa sebab diorang tu. Kesian semua mangsa tu. Jadi kau kena berhati-hati nanti.
Airel yang mendengar apa yang managernya cakap hanya mampu tersenyum kekok. Yelah, kan dia dan Hyeon serta Dongyul yang bunuh dan mereka bukan bunuh saja².
Airel: baik hyung.
Shen: Airel, kau tak pergi ke bilik latihan lagi?
Airel: ye! hyung pula kenapa ada kat sini lagi?
Shen: baru sampai..
Taewoo: dah, baik cepat! Korang ada banyak kerja sekarang ni.
Shen/Airel: nae
Airel: Jom ge, nanti manager-nim bising lagi.
(Ge: abang dalam *bahasa cina)
Shen: ye!
(Ye: baiklah )
Shen dan Airel mula melangkah ke arah bilik latihan mereka diikuti oleh manager mereka Taewoo.
Daehyuk: eh! Shen dan Airel. Mana korang pergi selama 2/3 hari ni?
Airel: eh! hyung cuti selama 2 hari?
Shen:........
YOU ARE READING
𝕄𝕚𝕤𝕤𝕚𝕟𝕘 𝕋𝕨𝕚𝕟𝕤 (𝐵𝑜𝑏𝑜𝑖𝑏𝑜𝑦 𝑉𝑒𝑟𝑠)
FanficSalah satu kembar mereka diculik ketika dia berumur 2 bulan oleh musuh keluarganya. Dia dibesarkan dengan baik tanpa mengetahui tentang identiti aslinya. Bacalah kalau nak tahu apa yang berlaku nanti.. *OOC (Out Of Character) Start: 19.6.22 End: