*。Mohon maaf sekiranya ada typo dan ayat merapu..
💎💎💎
(Beberapa minit sebelum Airel kembali berjumpa kumpulannya)
Yoohan meletakkan beberapa titis ubat di kapas dan sapukan pada lengan Airel yang terluka itu dengan berhati-hati supaya Airel tidak terlalu kesakitan.
Airel: aduh, slow sikit jangan tekan.
Yoohan: maaf tuan.
Airel: kan aku dah cakap jangan panggil aku tuan atau tuan muda bila kita kat luar kediaman. Panggil aku Jungyong pun takper, hyung.
Yoohan: akan saya usahakan.
Airel: haih, oh ye.....pasal Shen ge.....
Yoohan: dia salah seorang kuncu² Black Dragon tapi aku masih tak tahu siapa dia dalam kumpulan tu.
Airel: jadi sebab tulah Kelvin dapat tahu nombor telefon harian aku.
Yoohan: Jungyong, hyung rasa kau kena balik sekarang. Musuh pun dah tentang identiti kau.
Airel: iya tapi sebelum tu aku kena buat sesuatu supaya diorang yang lain tak fikir macam². Hyung, tolong belikan saya beberapa jenis jajan serta minuman ringan dan susu epal.
Yoohan: baiklah, jangan pergi kemana-mana pula. (terus pergi)
SKIP
TIMEYoohan: nah tukar baju dulu, baju tadi dah terkena darah jadi tak boleh guna.
Airel: kau beli baju ni ke tadi?
Yoohan: mestilah, kau nak pakai ke baju yang dah ada kesan darah tu?
Airel: erk, ok aku tukar.
•••••
Jaesung: dia kena serang? (terkejut dengan apa yang Yoohan sampaikan)
Yoohan: nae sajangmin dan dia terkena sedikit serangan di lengan kirinya tapi nasib baik pisau tu takder sebarang racun.
Jaesung: diorang dah makin melampau. Macam mana keadaan dia sekarang?
Yoohan: demam sebab syok dan tak cukup rehat.
Jaesung: dah, biarkan dia berehat. Jangan ada sesiapa pun yang kacau dia rehat.
Yoohan: baik!
Jaesung: patut ke aku bagitahu Amato? Ah bagitahu jelah, ni anak kandung dia. Dia berhak tahu pasal ni.
•••••
Minho: eh esok korang sibuk tak?
Seungjun: maaf ye Minho, aku dengan Daejung kena lawat kawan kitorang yang sakit.
Daejung: betul, dia tu jarang sakit tapi tetiba demam pula.
Minho: alaaaa, korang pula?
Taeyong: maaf aku kena kerja.
YOU ARE READING
𝕄𝕚𝕤𝕤𝕚𝕟𝕘 𝕋𝕨𝕚𝕟𝕤 (𝐵𝑜𝑏𝑜𝑖𝑏𝑜𝑦 𝑉𝑒𝑟𝑠)
FanfictionSalah satu kembar mereka diculik ketika dia berumur 2 bulan oleh musuh keluarganya. Dia dibesarkan dengan baik tanpa mengetahui tentang identiti aslinya. Bacalah kalau nak tahu apa yang berlaku nanti.. *OOC (Out Of Character) Start: 19.6.22 End: