KARIŞIKLIK

732 25 11
                                    

Arkadaşlar umarım hikayeyi beğenirsiniz
Yorumlarınızı yazmayı unutmayın


" Kızım çocuk çok tatlı " dedi karşımda oturan Cemre. Bir kafede oturmuş kahve içiyorduk ve Cemre bana instagramdan takip ettiği ünlüleri gösteriyordu. Resmen kafayı yemişti.
" Tamam Cemre anladık çok yakışıklılar. " dedim iç çekerek.

Bir süre kafede oturduktan sonra masadan kalkıp hesabı ödemeye gittik.
Kasaya geldiğimizde Cemre " Kanka be öderim " dedi. "Cemre sus " dedim kızarak. Çantamda cüzdanımı ararken elimde tuttuğum telefonumu kasanın olduğu masaya bıraktım. Cüzdanımı bulduktan sonra ücreti ödeyip masanın üstündeki telefonu aldım.

Cemreyle beraber kafeden çıktıktan sonra bizim eve gittik. Eve gittiğimde Annem ve Babamı göremedim. Evde sadece Sultan abla vardı. Sanırım Annemler yine şehir dışına gitmişlerdi. Cemreye salona geçmesini söylerken mutfağa Sultan ablanın yanına gittim.
"Sultan ablam " diyerek girdim mutfağa. Sultan abla gözleri yaşlıyken bana döndü. Ağlıyor muydu o?...

" Hoş geldin kuzum " dedi ağlayan gözleriyle. Yanına gidip arkasından sarıldım. Sultan ablayı çok seviyordum. Çok iyi biriydi.

"Ne oldu sana ablam?..."diye sordum. Yavaşça bana döndü. "Bir şey yok kuzum soğan doğruyordum." deyince anladım. Tabi ya tezgahın üstündeki soğanları fark etmemiştim.

"Bir an bir şey oldu sandım " dedim gülümseyerek. Bana sarıldı ve saçlarımı okşayarak "oyy kuzum benim." dedi. Ondan ayrılırken "Annemler nerede?" diye sordum. "Yine şehir dışına gittiler. İşleri varmış" dedi.

Her zamanki Annem ve Babam. Hep böyleler. Bana hiç söylemeden giderler ve ben hep bunu başkalarından öğrenirim. Sanki ben yokmuşum gibi davranıyorlar. Böyle olduğunda anlık düşünüyorum. "Acaba ben onların öz kızları mıyım?..."

Tekrar salona döndüğümde Cemre oturmuş telefonuyla ilgileniyordu. Yanına oturup neyle uğraştığına baktım. Biriyle mesajlaşıyordu.
Kimdi bu?....
Kaşlarımı çatarak Cemreye döndüm ve "Kiminle mesajlaşıyorsun sen?" diye sordum.
Kafasını telefonundan kaldırmadan "Bende bilmiyorum" dedi.
Ne?...
mesajlaştığı kişinin kim olduğunu bilmiyor muydu?...

"Kızım sen kafayı mı yedin! Ne demek bilmiyorum?" diye kızdım. Bu sefer kafasını kaldırıp bana döndü.
"Bilmiyorum. Önce takip isteği attı. Sonrada yazmaya başladı." deyince durdum.
Sapık olabilir miydi?.. hiç belli olmaz.
"Cemre... sapık olmasın bu" dedim.
"Yok sanmıyorum. Arkadaş olmak istediğini söyledi." dedi telefonuna dönerken.
Ahh yine Cemre ve sosyal medya işleri...

Cemreyle biraz oturup sohbet ettikten sonra Cemre gitti. Bende odama çıkıp rahat kıyafetler giydim. Çantamda duran telefonu alıp bahçedeki hamağa uzandım. Telefonumu açtığımda şaşkınlıkla uzandığım yerden kalktım.

Bu benim telefonum değildi.....
İyide bu benim telefonum olması lazımdı.
Marka aynı model aynı hatta renk bile aynı
A-ama nasıl olur?....
Bu benim telefonum değilse benim telefonum kimde?....

Karışık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin