TELEFON KONUŞMASI

513 28 5
                                    

Aradaşlar lütfen yorumlarınızı yazmayı unutmayın


" Ahh olamaz.... nasıl olur bu... " diyerek bahçede dönüp dolaşıyordum. Sonra sakince bahçedeki koltuklardan birine oturdum. Ne yapmam gerektiğini düşünürken telefonun ekranını açtım.

Oha.... yoksa bu telefonun sahibi miydi?... Ekranda Pinterestten fırlamış gibi yakışıklı bir çocuk vardı. Cidden çok yakışıklıydı...

" Ahh... ne diyorum ben. " diyerek kendi kendime kızdım. Acaba bu bir kızın telefonu muydu?... belki sevgilisinin fotoğrafıdır diyerek tekrar ekrana baktım. İyide bir kızın olsa sadece sevgilisinin fotoğrafını koymazdı ki... Koymazdı herhalde. Beraber çekindikleri bir fotoğrafı koyardı. O zaman bu telefon bir erkeğinse benim telefonumda bir erkekte miydi? off kafayı yiyeceğim.

Aslında telefonu açar son aramalardaki kişiyi arardım ama telefon şifreliydi.
Eee.... ne yapacaktım şimdi ben? En iyisi Cemreyi aramak diye düşünüp eve girdim ve Sultan ablanın yanına, mutfağa koştum. " Sultan abla " diyerek girdim mutfağa. Sultan abla elindeki tepsiyi masaya bıraktı ve bana döndü. " Efendim kuzum " dedi. "Ablam iki dakikalığına telefonunu alabilir miyim?" diye sordum. Elini mutfak önlüğünün cebine götürürken " Tabi kuzum alabilirsin. " dedi ve telefonunu çıkarıp bana uzattı.

"Teşekkürler ablam " dedim ve arama kısmına girip hızla Cemre'nin numarasını hatırlamaya çalıştım. Numarayı hatırlayınca hızla numarayı girdim ve arama tuşuna basıp telefonu kulağıma dayadım. Telefon üçüncü çalışında açıldı.

"Alo Cemre çabuk neredeysen hemen bize gel" dedim kısa ve net bir şekilde.
Cemre "bu kimin numarası?" diye sordu.
"Bu Sultan ablanın numarası. Boş ver şimdi sen çabuk bize gel" dedim.
"Kızım az önce sizdeydim ya " deyince sinirlendim. Evet az önce bizdeydi ama acilen gelmesi gerekiyordu.
" Cemre bende biraz önce bizde olduğunu biliyorum. Ama önemli bir şey olmasa arar mıydım?" dedim. Sesim biraz yüksek çıkmıştı. Cemre telefondan "tamam geliyorum." dedi ve kapattı.

Bana bakan Sultan ablaya telefonunu uzatırken "Kuzum acil olan ne?" diye sordu. Ona anlatabilirdim.
"Abla bu benim telefonum değil mi?" diyerek elimdeki bana ait olduğunu sandığım telefonu gösterdim. "Evet senin telefonun" dedi. " Emin misin? " diye sordum.
"Evet kuzum aynısı " deyince açıklamaya başladım. "Abla bu benim telefonum değil. Bende öyle sandım ama benim değil. Bu başkasısın telefonu ve benim telefonumda muhtemelen bu telefonun sahibinde" diye açıkladım. Sultan abla şaşkınlıkla bakarken " Nasıl oldu? Nerede karıştırdın bunu?" diye sordu.

"Bende bilmiyorum ki abla..."

Salonda oturup hâlâ telefonu incelerken zil çaldı. Kesin Cemre gelmişti.
Oturduğum yerden kalktım ve " Ben bakarım " diyerek kapıya yöneldim. Kapıyı açtığımda Cemreyi gördüm. "Geç içeri" deyince hızla içeri geçerken bende kapıyı kapatıp içeri girdim. Cemre koltuğa otururken bende yanına oturdum.
"Eee... acil olan ne?" diye sordu. "Cemre çok kötü bir şey oldu. " dediğimde merak etti ve "Ne oldu? Anlatsana." diye sordu merakla.

Sehpanın üzerinde duran telefonu alıp ona göstererek konuşmaya başladım. "Telefonum başkasının telefonuyla karışmış " dedim. "Ne?" "Nasıl oldu bu?" diye sordu şaşkınlıkla. "Bende bilmiyorum. Sen gittikten sonra fark ettim." dedim ve ekledim "Ne yapacağım şimdi?  telefonumu nasıl bulacağım?"

Saçını kaşıyıp " Şeyy... telefonu aç bir bak. Son aramalara falan gir " dedi.  Bunu zaten düşünmüştüm. " Yok telefon şifreli " dedim umutsuzca. "Off... ne yapsak ki?" dediği sırada elimdeki telefon titremeye başladı. Ekrandaki "Bartu Malı" yazısını gördüm. "Cemre telefon çalıyor. Açsam mı?" diye sordum Cemreye dönerek. "Yok açma. Ay ya da aç belki telefonun sahibinin kim olduğunu öğrenebiliriz" deyince tereddüt etsem de telefonu açıp kulağıma dayadım.

"Kimsin!" diye bağırdı telefonun diğer ucundaki kişi. Konuşan kişi erkekti. İyide niye bağırıyordu?... "Pardon" diyerek görmeyeceğini bilsem de kaşlarımı çattım. "Sana kimsin dedim!" diye bağırdı. Sinirlenince "Bağırmana gerek yok seni duyabiliyorum " dedim. Telefondaki kişi derin bir nefes aldı ve "Telefonum sende mi?" diye sordu. "Asıl benim telefonum sende mi?" diye bende sordum. "Sen şu ekran fotoğrafındaki kız mısın?" diye sordu. Sesinde merak vardı. Evet telefonumun ekran fotoğrafında ben vardım. Neden kendimi kaymayayım ki?

"E-evet benim beğenemedin mi?" diye sordum. "Cık" diye bir ses çıkarıp ekledi. "Beğenemedim." dediğinde küçük bir kahkaha duydum. 

Bana mı gülmüştü o ?


Karışık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin