GÜZELİM

206 13 50
                                    

Upuzuuuuuuun bir bölümle geldim.
Uzatmıycam direkt okuyun. Ayrıca biraz hüzünlü bir bölüm oldu.

_________________

Evimin önünde durduğumuzda Poyraza döndüm.

"Her şey için teşekkür ederim"dedim gülümseyerek.

Bir şey demeden gülümsedi.
Tam arabanın kapısını açtığımda Poyraz bileğimden tutup beni durdurdu.

"Ne oldu?"diye sordum. Bir şey demedi ve yüzüme yaklaşıp yanağıma minik bir öpücük kondurdu ve "iyi geceler"dedi. Kalbim bir anda hızla atmaya başlamıştı. Sahilde de çok heyecanlanmıştım.

Sırıtarak "iyi geceler"diyip arabadan indim.

Ona bakmadan hızla eve doğru ilerledim ama hâlâ orda beni izlediğine emindim.

Çantamdan anahtarlarımı çıkardım ve sessizce eve girdim. Aralık olan kapıdan dışarı baktığımda son kez göz göze geldik.

Poyraz gaza basıp uzaklaşırken bende kapıyı kapatıp sessizce merdivenlere yöneldim.

Ev sessizdi ve karanlıktı. Sanırım herkes uyumuştu.

Hızla merdivenlerden çıkıp odama girdim ve kapıyı kapatıp kilitledim.

Çantamı yere fırlatıp hemen duşa girdim. Güzel bir duştan sonra ıslak saçlarımı kurutmadan direkt yatağa attım kendimi.

Birden aklıma Poyraz gelince parmaklarım istemsizce dudaklarıma gitti. Yine kalbimin hızlandığını hissettiğimde neden heyecanlandığımı merak ettim. Yoksa...

*****

"Melek abla!!"

Bir anda ter içinde uyandığımda bir kaç saniye kendimi toparlayamadım. Günlerdir kabus görüyordum. Kendimi bitmiş hissediyordum. Sürekli Melek ablayı görüyordum.

Yataktan kalkıp lavaboya gittim ve bir kaç kez yüzümü yıkadım. Aynadan yansımamı görünce gözlerimin şiştiğini fark ettim. 

Tekrar odaya geçip saate baktım. Saat daha 05.58'di. O günden beri okula gitmiyordum. Derslerden geri kalıyordum. Kendimi toparlamaya çalıştım ve okul için hazırlanmaya başladım.

Banyoya girip üstümdeki halsizliği atmak için duş aldım ama pek işe yaramadı. Üstümü giyinip saçımı kuruttuktan sonra çantamı aldım ve hızla evden çıktım.

Okula vardığımda saat daha yedi olmamıştı ve okul boştu ama kapılar açıktı. Hızla okula girip sınıfa çıktım.

Kendi sırama oturup sadece dışarıyı izledim.
Yaklaşık 15 dakika sonra sınıfa biri girdi. Kafamı kapıya çevirdiğimde Toprakla göz göze geldik.

Niye bu kadar erken gelmişti? Beni ilgilendirmez diye düşünüp tekrar dışarıyı izlemeye devam ettim.

Biraz sonra yanımda birini hissedince o tarafa döndüm. Toprak yanıma oturmuş beni izliyordu.

"Neden bu kadar erken geldin?" diye sordu bir anda. "Hiç canım istedi" dedim ve önüme döndüm. "Gece uyumadın mı sen? Gözlerin şişmiş" deyince bir şey demedim ve tekrar pencereye döndüm.

"Hayal sen iyi misin? Bir kaç gündür de okula gelmiyorsun." diye sordu bu sefer. Ona dönüp "iyiyim" dediğimde Demir sınıfa girdi. Bizi görünce yanımıza gelip bir öndeki sıraya oturdu.

Bu kadar erken geldiklerini bilseydim dışarıda vakit geçirirdim.

"Hey ne oldu sana?"diye sordu Demir. Demir pisliğiyle konuşmak istemiyordum o yüzden cevap vermeden sıranın üstündeki ellerimle oynamaya başladım.

Karışık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin