Ben geldim
Yks geçti gitti girenlere geçmiş olsun kankiler♡
Önceki bölümü kontrol etmeyi unutmayınn
....
Tavşan...
İki hafta önce kamera kayıtlarını incelerken kendisinin tavşana benzetildiğini duyan Albay, askeriyeye yakın olan tavşan yuvalarını sınır kapısına taşıma emri vermişti sırf gözünden uzak olsunlar diye. Olayın üzerinden günler geçmesine, doktorun bunu neredeyse unutacak olmasına rağmen o hâlâ deliriyordu kendi içinde. Unutmaya çalıştıkça hayat karşısına çıkarıyordu sanki, sokak satıcılarının tezgahındaki tavşan motofli tokalar, küçük bir kız çocuğunda gördüğü tavşan kulaklı taç ve Jimin'in yuvadan kaçan bir tavşanı alıp askeriyeye getirmesi gibi daha birçok olay...Şimdi ise neyse ki herkesi şenlik telaşı sarmış ve oradan oraya koşuşturmalar başlamıştı. Askerlerden bazıları bölünerek fakir kesime yiyecek dağıtmak üzere yola çıkmış, bazıları ise çevre kasabalarda yaşayan kişilerden askeriyeye hazırlanmış olan yemekleri almaya gitmişti. Son üç gün komple yağışlı geçtiği ve bugün de tamamen durulduğu için şenliği yapmanın en uygun zamanındalardı, Kuzey Kore için sayılı eğlencelerden biri olduğundan dolayı herkes heyecanlıydı haliyle. Güney'li olmasına rağmen Taehyung bile sabırsızlanıyordu ama Jimin'in söylediği, herkesin sarhoş olması gerektiği kuralı yüzünden endişelenmeden edemiyordu.
Sonra iyi insan lafın üstüne geldi.
"Doktor Kim! Ben geldim!"
Kapıyı açar açmaz neşeli bir yüz ifadesiyle seke seke Taehyung'un yanına giden Jimin, masanın önünde durarak ona mahsustan asker selamı vermiş ve sandalyeye oturmuştu.
"Jimin, hoş geldin."
"Hoş buldum, nasılsınız?"
"İyiyim iyi olmasına da...Albay Jeon görmesin seni buralarda. Dikkat ettin mi gelirken?"
Taehyung bu ziyaretler konusunda epey endişeliydi çünkü Albay, revire tedavi dışında gidilmesini yasaklamıştı. Özellikle Soobin ve Jimin'i ise sırf revire sık sık gidip gelmesinler diye uzak bölgelere göndermişti, muhtemelen en çok iletişime geçtiği kişiler onlar diye böyle bir şey yapmıştı. Gaddar diyordu ona, gaddar işte başka ne olacak?
"Hayır dikkat etmedim, çünkü bugün benim kontrol günüm. Bakmadınız mı listeye?"
Taehyung şaşkınlıkla gözlerini irileştirirken önündeki kahverengi kapaklı dosyayı açtı ve bugünün tarihini aradı içinde, aslında günlük kontrolleri asla aksatmazdı ama bugünkü dalgınlığını şenliği düşünüp durmasına veriyordu. Nihayet aradaığı sayfayı bulduğunda kaleminin arkasıyla yazıların altından geçmiş ve Albay'ın ismini görünce duraksamıştı, öğleden sonra saat üç için kontrolü vardı. Bu defter, kendisinden önce burada olan Doktor Kang'a aitti ve anlaşılan gitmeden önce iki aylık randevularını planlamıştı. Albay Jeon'un sürekli yeni doktor ve eski doktor kıyaslaması yapmasının nedenini az çok anlamıştı zaten Taehyung, Bay Kang zaten geride bıraktıklarıyla da kendini ifade ediyordu ama onun öyle olması demek kendisinin kötü bir doktor olduğu anlamına gelmiyordu sonuçta.
Kendine yapılan haksızlıkları şimdilik bir kenara bırakmaya karar verip kalemini malum ismin üzerinden çekerek altlara doğru inmiş ve sonunda Jimin'i görmesiyle başardığını belli eden bir 'hah' sesi çıkarmıştı. Sonra da Doktor Kang'ın çok da düzenli biri olmadığını anladı çünkü kim ilk randevuları başa yazmak varken alfabetik sıraya göre hasta dizerdi ki? Pekala, herkesin tertip anlayışı farklıydı ama yine de zor olan ve epey karışık duran bu yöntemi kullanmak akıl kârı değildi ona göre. Elindeki tükenmez kalemin arkasını çevirerek ucunun açılmasını sağlamış, ardından ise 'kontrol yapılıyor' işareti olarak belirlediği simgeyi ismin yanına çizmişti. Gözleri ve gülümseyen yüz ifadesi Jimin'i bulurken ona sedyeyi işaret etti eliyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
near here |taekook✔️
FanfictionKuzey Kore ordusuna ajan olarak sokulan Doktor Kim Taehyung, asla yapmaması gereken bir şeyi yapmış ve aşık olmuştu. |SemeKook|