Merhaba ben Y/N. 13 (siz kendi yaşınızla okuyabilirsiniz.) yaşımdayım ve genç bir idol olmak istiyorum. Uzun zamandır K-Pop idolu olmak ve şecmeleri kazandım. Orada dans, vokal, rap hepsi birlikte katılmayı planlıyorum. Bu yüzden çok fazla prova yapıyorum. 2 gün sonra Kore'ye gideceğim. Çok heyecanlıyım. Umarım kazanırım.
2 Gün Sonra
"Anne hadi ben çıkıyorum."
"Tamam kızım bekle geliyorum."
Annemle birlikte evden çıktık ve arabaya binip hava alınına gittik. Annem ile vedaşmam baya uzun sürdü. O beni bırakamıyor, bende onu... Uçak için olan duyuru gelince annemi tekrar tekrar öpüp gittim. Annem ağlamaya başladı. Onu öyle görünce dayanamadım ağladım. Korkuyordum çünkü orada stajyer olana kadar tektim veya idol olana kadar. Cidden hayallerim için annemi bırakıyordum... Kendimi zavallı gibi hissettim. Uçağa bindik uçak kalktı ama ben hâlâ ağlıyordum. Ağlamam duramıyordu. Annem her şeyim. Hayattaki tek varlığım o. Bırakmak istemezdim ama hayallerim söz konusu. Yarım saat geçmesine rağmen ağlamam durmadı. Yanımda oturan genç bana dönüp yarım yamalak Türkçesi ile " İyi misiniz? " diyince gülümseyerek " Evet. Teşekkürler. Siz? " dedim. İyiyim anlamında başını salladı ve benim için şu istedi. Suyu bana uzattı ve " İstersen iç çok fazla ağladın hemde hıçkıra hıçkıra. " dedi. Suyu alıp içmeye başladım. Ama o kadar zor içtim ki... Suyu geri ona verdim. Kalbimin hızını kontrol edemiyordum. Yaklaşık yarım saat sonra ağlamam yavaşladı ve durdu. Gözlerim çok acıyordu ve kapatıp dinlenirken uyuya kaldım.
2 Saat SonraUyanmaya başladığımda yüzümde bir mendil ile el hissettim. Uyandığımı belli ettim ki elini çeksin sonra gözlerimi açtım ve göz göze geldik. Koyu kahverengi gözleri benim açık kahverengi gözlerime deydi. Bir durum sonra kafamı çevirdim ve " Ne yapıyorsun? " dedim. " Uykunda ağlıyordun bende silmek istedim. İlk kez uykusunda ağlayan insan gördüm. " dedi. " A şey ben teşekkür ederim. Uyurken bazen ağlıyorum çok mutsuz olunca. " dedim. " Şey peki ne seni bu kadar üzdü. " dedi ve bir sessizlik oldu sonra ben konuşmaya devam ettim. " Annenden, ailemden ayrıldım hayallerim için. " dedim. " Aaa şey ben bunu hatırlatıp üzdüysem özür dilerim. " dedi. " Önemli değil boş ver zaten. " dedim. Dışarıya baktığımda gece olmuştu yani üstünde uçtuğumuz ülkede. Telefonumu çıkardım ve saatte baktım. Saat = 21.45 olmuştu. Telefonumdan galerime girdim ve gezindim. Annemin fotoğraflarına bakıyordum. Onu herseyden çok seviyorum. İyi ki benim annem oldu. Yan koltuktaki gence baktığımda uyumuştu. Kore'ye gittiğimde bir şirket görevlisi beni alacaktı onu nasıl bulacağım bilmiyorum ama o beni bulurmuş yani şirket öyle dedi. 2 saattir müzik dinleyip annemle olan fotoğraflarıma baktıktan sonra gözlerim yine ağlamaktan yorulmuş bir şekilde kapanmadı.
Sabah
Telefonumun titremesi ile kalktım. Yanımdaki genç daha uyanmamış bende ona dokunayim dedim ve gözüne dokundum İlk defa çekik bir göze dokundum. Sebebi yokken mutlu oldum. Birden gözlerini açtı ve " Günaydın. Bu sefer sen dokundun. Sebep? " diye sordu. " İlk defa Koreli birini gördüm ve hep göz kapaklarınızı merak ederim nasıl aşağı sarkıpg gözlerinizi kapatmadığını. " dediğimde güldü ve ellerini bilmiyorum der gibi kaldırdı sonra ikimi birlikte güldük. Kahvaltımızı yaptık ve biraz sohbet ettik birbirimize telefon numaralarımızı verdik ki bir şey olduğunda onu araya bileyim diye. Bir süre sonra iniş anonsu gelince eşyalarımızı topladık hazırlandık ve inişe geçtik.
NOT : NI-KI (RIKI) ILE ILGILI BOLUM 3. BÖLÜM YANİ ASANSÖR BÖLÜMÜ. RIKIDEN BASLAMAK ISTEYENLER ORADAN BAŞLASIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Nishimura Riki- Kalplerin Dansı | Enhypen NI-KI ~ 1
FanfictionBu gün yıldızlar çok fazla aynı benim ona olan aşkım gibi. İki genç idol arasında geçenler. Y/N Türk genç bir kız ve en büyük hayali için Kore'ye gitti. En sevdiği grup olan Enhypen'den Ni-Ki ile karşılaşır ve yakınlaşırlar sadece bunla kalmazlar ve...