❄Yılbaşında❄

325 22 11
                                    

Bu gün Riki'm ile sevgili olarak geçireceğim ilk yılbaşı. Ona aldığım siyah saati sever mi acaba? Kalp şeklindeki kutunun içine iyice yumuşak minik süs kalpler koydum sonra kağıt kırmızı kalpler koydum en son ve en üstte de siyah saati. Kutuyu koyu kırmızı bir paket ile kapladım. Üstüne büyük, güzel ve süslü bir yazı yazdım. Ona olan aşkım sonsuz. Ona olan aşkım bir sonbahar aşkı bizim aşkımız ise bir kışın aşkı. Aaaa ikimizde kış mevsiminde ve mevsim geçişlerine yakın doğmuşuz. Kalbimden hissediyorum ki biz birbirimiz için yaratıldık. Hâlâ bana olan aşkına ölüyorum. Ciddi ciddi çıkma teklifi etti. Ah Riki'm aaah sen ne kadar da yakışıklısın. Bu bile az. Sen bir mucize hatta bir tanrı olduğunu seni gören herkes inanır. Bir ateist bile derdi ki " Her şey kendisi yaratılmış olsaydı bile böyle mucize böyle olağanüstü bir şey kendiliğinden olamaz illa büyük bir güç yani Tanrı yaratmıştır. " ve bir dine inanırdı. Aah böyle birin sevgilisi olmak çok harika bir duygu. Dünyaya yine gelsem yine onun sevgilisi olurdum. Telefonuma gelen bildirim ile düşüncelerimden çıktım.
Riki : Bebeğim bu gün ne giyeceksin? Bende sana göre bir şey giyeyim uyumlu olalım. Ne dersin?
Y/N : Bana uyar ama daha ne giyeceğimi geçmedim. Seçince sana foto atarım aşkım.
Riki : Tamam tatlım bekliyorum.😘
Y/N : 😘🥰
Mesajlardan çıktım. Aaay aaay aaay emoji de atarmış yerim seniiii. Şimdi elbise geçsem iyi olacak. Şirket bu gün için Yılbaşı partisi yapacak. Sonunda bulmuştum.

Bence şık ve güzel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bence şık ve güzel. Elbisenin fotosunu çekip Riki'ye attım.
Riki : Güzelmiş. Ama ben beyaz değil siyah giyineceğim ve zaten meraktan sormuştum benim kombinim dünden hazır. 😏😝
Y/N : İyi peki. O zaman görüşürüz partide. ❤
Riki : Bye bye❤ seni almamı ister misin? Birlikte gideriz. ~İletildi~
Riki : Kırıldın mi? Küstün mü? Sadece şaka yaptım. Yoksa senle uyumlu bit takım elbise seçtim cidden. Ama evet yine de siyah. ~İletildi~
Riki : Saat 21.00 de size geleceğim Enhypen ile. ~Görüldü~
Y/N : Birincisi sana küsmedim, kırılmadım. İkincisi tamam birlikte gideriz. Üçüncüsü evet gelebilirsiniz.
Riki : Sevindim. Burada sana ne giydiğimi atayım mı???
Y/N : Peki.

Y/N : Yani full siyah mı?Riki : Evet?Y/N : Direk full siyah giyinip geleceğim deseydin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Y/N : Yani full siyah mı?
Riki : Evet?
Y/N : Direk full siyah giyinip geleceğim deseydin. Uğraşmaya gerek yoktu?
Riki : Ama sen bana attın. Ben atmasam içimde kalırdı.
Y/N : Sen istedin atmamı.
Riki : Olsun.
Y/N : Neyse ben hazırlanacağım. Byeeee❤❤❤
Riki : Bye bye gülüm ❤❤❤
Telefonumu masanın üstüne koydum bakım, makyaj ve Saçımı yapmam gerekiyor.

Saat 19.45

Her şey hazırdı bitmişti. Güzel gözüküyor ama yinede heyecanlıyım. Gelmelerine son 15 dakika. Parfümümü sıktım ve Telefonumu aldım ve Riki'ciğime mesaj yazdım.
Y/N : Çıktınız mı? Çıkmak mı üzeresiniz?
Riki : Daha çıkmadık ama birazdan umarım. Jungwon ve Sunoo hyung bir türlü hazırlanamadı.
Y/N : ㅋㅋㅋㅋ olsun sorun değil.
Riki : ㅋㅋㅋㅋ
Y/N : Ama seni daha erken görmek isterim.
Riki : Bende seni. 2 dakika bekler misin?
Y/N : Tabii ki.
Telefonda öyle sessizce bekledim.
Sonra hafif sesler gelmeye başlayınca odaklandım ama sorun şu ki bir şey anlamadım.
Riki : Geri geldim.
Y/N : Hoş geldin.
Riki : Hoş buldum. En geç 5 dakika sonra çıkıyoruz en geç 15-20 dakika sonra size geliyoruz.
Y/N : Tamam o zaman görüşürüz.
Riki : Görüşüz.
15 dakikalık bekleyişten sonra Riki'nin dediği gibi geldiler. Ayağa kalktım üstümü düzelttim ve kapıyı açtım. Ama galiba aynı zamanda ağzımı da açıp gülümsüyordum. Riki-san da aynı şekilde bana gülümsüyordu. Diğer üyeler ise bize gülüyordu. Birlikte içeriye geçtik. Riki yanıma oturdu. Diğer üyelerde birbirlerinin yanına oturdu bir kişi hariç. Jungwon, Bella'nın yanına oturmuştu. Fazla umursamadım ve telefonumu elime aldım. Telefonumu elime alır almaz Riki telefonumu elimden aldı.
Riki : Telefona bakacağına bana bakabilirsin. Benim gibi bir yakışıklı yanında otururken neden telefona bakıyorsun?
Y/N : Canım istedi. Başka soru?
Riki : Bana küs müsün?
Y/N : Hayır. Sen öyle diyince şaka olsun diye dedim.
Riki bana sarıldı bende ona sarıldım. ona sarılınca herseyi unutuyorum. O beni inanılmaz mutlu ediyor. Ona sarılmak öyle güzel bir his ki bu dünya da sadece onda oluyor.

-Nishimura Riki- Kalplerin Dansı | Enhypen NI-KI ~ 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin