Sabah çok enerjik uyandım ve mutluydum çünkü artık bir kpop stajyeri olmuştum. Cidden bu harikaydı. Günlük rutin işlerimi yaptım şirkete gitmek için hazırlanırken şirketten bildirim geldi. Diyet programını atmışlardı.
Diyet Programı :Sabah :
1 adet haşlanmış yumurta ve 1 kase salata.Öğlen :
1 kase çorba.Akşam :
1 kase salata ve 1 kase çorba.Bunu yapabileceğimi düşünerek kahvaltı ile başladım. Kahvaltim bitti ve dişlerimi fırçalarken şirketten yine bir mesaj geldi. Şirkete çağırıyorlardı. Hemen hazırlandım ve üstümü giyindim. Programda dans yazıyordu. Uygun bir kıyafet giydim ve şirkete doğru ilerledim.
10 Dakika SonraŞirkete gelmiştim. Dans etmem gereken kata çıkmak için asansöre bindim. Dans etmek için olan kata geldim ve hangi dans salonu olduğu anlamak için etrafa bakarken adını ve kim olduğunu bilmediğim ama tahminen dans eğitmeni olduğunu düşündüğüm genç kadın bana seslenince orası olduğunu anladım.
X : Merhaba millet ben dans öğretmeniniz Ajeula. Bundan böyle birlikte dans edeceğiz.
Herkes onaylar şekilde başını salladı. Dans eğitimi baya iyi gidiyordu ama şu ana kadar. Starjerin biri dengesini kaybetti ve Ajeulanın üstüne düştü. O da benim düştüme düşerken ayağımı çok kötü bir şekilde vurkuldu. Ajeula kalkma yardım ederken stajyer özür diliyor herkesten. Aynı zamanda Ajeula kızı azarlıyordu. Bileğimi kontrol etti ve biraz buz getirmesi istedi stajyerlerden birinin. Buzu bana verdi bileğime 5 dakika boyunca koymamı söyledi. Tamam anlamında başımı salladım ve eğitimi izledim bir süre sonra sıkıldım ve 5 dakika dolmadan bıraktım. Geri döndüm ve yerimi aldım. Dans eğitimlerini kolayca yapıyordum çünkü daha önce stajyerlikle ilgili videoları izlemiştim ve bana kolaylık sağlamıştı. Dansı kolayca yapmamı takdir etti Ajeula ve yapamayanlara yardım etti. 2 saatlik dans süresi bitmişti ve şimdi dinlenmeydi. Mollanın bitmesine 5 dakika kala şirketten yine bir mesaj geldi. Vokal eğitimine gitmem gerekiyormuş.
Ajeula bana nereye der gibi baktığında "Vokal eğitimim var." dedim. O da bana JinJu adlı kişinin olduğu yere gitmemi söyledi. Dediği gibi yaptım ve gittim. Vokal eğitimim güzel gidiyordu ama sorun telaffuzdu. Jinju bana sesi nasıl çıkaracağıma dair 5 kere söylediği zaman yapabilmiştim. Bu sefer sesim harika çıkıyordu. Vokal bittikten sonra rap yapmaya çalıştık. Rap yapınca telaffuzum daha iyi olmuş olmalı ki JinJunun şaşkın bakışları üstümdeydi ama sonradan bu bakışlar gururlu anne bakışı gibi oldu. Beni cidden çok sevmiş gibiydi. Zaten Ajeula da aynı şekilde. Kanım ikisine de çok ısındı. Bu eğitimde bitmişti tam öğle yemeğine giderken Jinju beni durdurdu ve "Sen nerelisin?" dedi işte akıllarda olan yüzyılın sorusu. "Türküm." dedim ve yüzündeki mutlu ama şaşkın ifadeyi gördüm. Kulağıma doğru yaklaştı ve "Bende." dedi. Ben kendimi geri cekiptim ve şaşkınlığımı saklayamayıp elimi ağzıma koydum. Sonra birbirimize veda edip öğle yemeğine gittik.Gün Sonu
Eğitimler bitmişti ve baya yorulmuştum ama bunu şirkete hiç demedim. Siz siz olun hiç demeyin asla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Nishimura Riki- Kalplerin Dansı | Enhypen NI-KI ~ 1
FanficBu gün yıldızlar çok fazla aynı benim ona olan aşkım gibi. İki genç idol arasında geçenler. Y/N Türk genç bir kız ve en büyük hayali için Kore'ye gitti. En sevdiği grup olan Enhypen'den Ni-Ki ile karşılaşır ve yakınlaşırlar sadece bunla kalmazlar ve...