Tae-Hoo hâlâ gelmemişti. Onu aradım 2. Aramada açtı.
Y/N: Nerdesin sen!?
TH: Özür dilerim. Geliyorum.Riki'nin Anlatımı ile
Aklıma Y/N'ye grubun 5 kişi olacağını söylemeyi unuttuğum geldi onların grubu ise şuan 7 kişi. Ben iyice dedikodu time yapanlar gibi haber vermeye başladım neyse koştur koştur dedikodu yapayım ehehehhe. Neyse Y/N ile karşılaştığım yere doğru ilerledim. Y/Niye seslendim ama duymadı telefonda konuşuyordu. Biraz daha hızlı ilerledim ama Y/N karşıya geçiyordu. O yüzden arkamı dönüp gittim. Nede olsa yarın diye bir şey var ehehehe. Birkaç adım attım ve bir ses geldi. Araba sesi ve bir bağırma sesi. İlk önce şaşkınlıkla baktım sonra devam edecekken Y/N aklıma geldi ve hiç olmadığı kadar hızlı gittim. (Yazardan : Aşkolar sebep sormayın öyle işte.) Y/N diye bağırdım önce ve yerde baygın bir sekildeydi kafası, kolu ve bacağı kanıyordu. Yanında da tanımadığım bir çocuk vardı. Çabucak yanlarına gittim.
Riki : Ne oldu burada? Biri ambulansı arasın!
TH : Senin telefonun yok mu söyleyene kadar ara işte.
Riki : Diyene bak. Hem sana ne?
TH : Ya bir git yaa arkadaşım yerde baygın gelmiş bir de bana bulaşıyor. Hem sen kimsin
Telefonumu çıkarken sormuştu ilk önce ambulansı sonra aradım ve çağırdım.
TH : Tamam şimdi soruma cevap ver. Burada yardım için sağol gidebilirsin yeterince kalabalık.
Menajerimi arayıp haber verecektim ama bu aptal susmuyordu.
Riki : Alo hyung (menajeri) ben Riki. Starjer grup var ya DARK onun üyesi Y/N kaza geçirdi onun yanındayım.
M : Nerdesin şuan?
Riki : Yurdun önünde.
M : Tamam geliyorum. Ambulans çağırdın demi?
Riki : Evet.
Telefonu kapatıp adını bilmediğim gıcığa döndüm.
Riki : Ben Nishimura Riki. Enhypen üyesi Ni-Ki.
Tae-Hoo : Bir idolsün demek bence burada fazla dolanma skandal falan çıkar.
Riki : Birincisi bundan sana ne? İkincisi sıra sende sen kimsin?
TH : İkici sorudan başlayım, ben Tae-Hoo. Birinci sorun cevabı ise ben onun buradaki en yakınıyım ve skandal çıkarsa senin yüzünden linç yer.
Riki : Öyle mi!
TH : Evet!
M : Riki!
Riki : Hyung! Geldin sonunda. Hastaneye götürmemiz gerek çok kanamadı var.
M : Tamam yavaşça kaldır sonra hemen arabaya götür. Ambulans nerde!?
Riki : Bilmiyorum. Lanet şey gelmedi.
Y/N'yi kucağıma aldım ve o sırada ambulansın sesini duydum.
TH : Tamam geldi.
Yanımıza gelip kucağında ki Y/N'nin saçların arasına önce parmaklarını sonra elini koydu ve konuşmaya devam etti.
TH: Y/N güzelim korkma bak her şey iyi olacak ben seninleyim.
O sırada sert bir şekilde ilerdim. Tae-Hoo'nun sinir olduğumu ve bana kötü bakışlar attığını hissettim ama umurumda değil onu hemen ambulansa koydum ve içeriye geçip kapakları kapattım. Tae-Hoo buna daha da sinir olmuştur ama umurumda değil şuan tek düşündüğüm Y/N. Kalp atışları çok hızlıydı. Gitgide hızlandı ve arttı. Serumlar bağlandı, 1 damar yolu daha açıldı be oradan iğne yaptılar, adı bilmediğim sıvı ilaçları koydular. Nasıl olacak diye düşünürken bir görevli bana seslendi.
X : Neyi oluyorsunuz?
Riki : Arkadaşıyım.
X : hastasının adı, soyadı ve nereli olduğunu söyler misiniz?
Riki : Y/N Korece adı Ji-woo (지우). Türk. Soyadını bilmiyorum sormadım.
X : Tamam, peki.
Ambulans durdu, hastaneye geldik. Y/N'yi sedye ile hızlı bir şekilde götürdüler bende onlarla gidebileceğim yere kadar gittim ve orada kalıp menajerimi bekledim. Beklerken konum atım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Nishimura Riki- Kalplerin Dansı | Enhypen NI-KI ~ 1
FanficBu gün yıldızlar çok fazla aynı benim ona olan aşkım gibi. İki genç idol arasında geçenler. Y/N Türk genç bir kız ve en büyük hayali için Kore'ye gitti. En sevdiği grup olan Enhypen'den Ni-Ki ile karşılaşır ve yakınlaşırlar sadece bunla kalmazlar ve...