Evet!!! Sonunda DEBUT!!! İnanılmaz mutluyum. Hayatımın en güzel günü bu. Daha iyisi olamaz herhalde.
Haerin = Nara yani Y/N
Diğer üyeleri istediğiniz gibi düşünün kendinize kalmış.M/V çıktığından beri baya iyi gitti. Buna cidden sevindim. Umarım gelecekte daha başarılı bir grup oluruz ve STAR ile yani fandomumuz ile buluşuruz.
20.00
Bu günlük işler sonunda bitmişti. Şirketin bizim için ayarladığı eve geldim ve yatağıma oturup biraz soluklandim sonra üstümü giyinip patenlerimi alıp çıktım.
Not: arkadaşlar siz istediğiniz bir kiyafeti düşünebilirsiniz.Paten süreceğim yere kadar yürürüm sonunda gelmiştim. Kalabalık değildi. En son geldiğime göre şuan ki kişi sayısı baya azdı. Bir banka oturdum, ayakkabılarımı çıkarıp patenlerimi ayağıma geçirdim.
5 Dakika Sonra
Paten kayarken burası baya bir kalabalıklaştı. Ağzımı açmasaydım iyiydi ㅋㅋㅋㅋ. Her neyse bir süre kayıp sonra giderim. Paten sürerken bir kaç kişinin bana baktığını gördüm ve maskemi düzelttim.
20 Dakika Sonra
Ayakkabılarımı giyindim ve ayağa kalktım ama bir gariplik hissettim. Bana bakan kişiler de ayakkabılarını giyinmiş ve çıkıyorlardı. Cidden takip ediliyordum galiba. Bir anda koştum ve onlarda koşmaya başladı arkamdan Nore/Nora diye bağırmaya başladılar. O kadar hızlı olmaya çalıştım ki kalbim ağrımaya, yorulmaya başladı ve birden Bayılacak gibi oldum ama daha hızlı olmam gerekiyordu. Koşarken birine çarptım.
Y/N : Kahretsi-
Riki : Selam Y/N?
Y/N : Merhaba Sunbeanim.
Riki : Niye koşuyorsun?
Riki'yi kenara çektim ve konuşmaya başladım.
Y/N : Beni takip eden bazı kişiler var.
Riki tam konuşacakken takip eden kişilerin sesleri geldi, ne yapacağımı bilmiyorum. Riki'ye döndüm ve ne yapacağız şeklinde baktım sonra gelen sesi dinledik yakınlaşıyordu.
Riki : Maskeyi tak.
Bana bir maske uzattı, beyazdı.
Çantanın içinde olan patenleri çantayla birlikte eline aldı. Sonra maskesini taktı ve birden elimi tuttu sonra koşmaya başladık. Baya hızlıydı. Ona yetişmek zordu ama elimi sımsıkı tuttuğu için koşabiliyordum. Arkamızdaki sesler daha çok artı. Ama bir süre sonra kesildi yinede koşuyorduk. Sonra durduk ama neresi bilmiyordum. Soluklandık.
Y/N : Teşekkürler.
Riki : Rica ederim.
Y/N : Burası neresi?
Riki : Bilmiyorum. Hadi gidelim.
Y/N : Tamam.
Yaklaşık 30 dakika sonra bir metro istasyonuna geldik. Beklerken bazı kişilerin bize baktığını gördük ve biraz da olsa panik olmuştu bizde. Sonra yanımıza bir genç kız ve bir küçük kız geldi.
Gk : Pardon?
Y/N : Efendim?
Gk : Ailemizi kaybettik. Burada koyu kahverengi saçlı, uzun, beyaz tenli bir kadın ve siyah saçlı, uzun, kumral tenli bir erkek gördünüz mü?
Biraz etrafa bakındık.
Riki : Oradalar galiba ve sizi arıyorlar.
Kızlar Riki'nin gösterdiği yere baktı.
Gk : Teşekkürler.
Yanımızdan gittiler aynı zamanda üzerimizdeki panikte gitti az da olsa. 2 dakika sonra metro gelmişti. Şirketin olduğu yere gidene bindik ve boş yer bulup oturduk. Hâlâ bazı kişiler bize bakıyordu. Maskemi biraz daha yukarı çektim sonra bir mesaj geldi.
Ellie : Neredesin tatlım?
Y/N : Geliyorum unnie.
Ellie : Saat baya bir geç oldu, uyuman gerek, yarin erken kalkacağız.
Y/N : Biliyorum ama bir olay oldu eve gelince anlatacağım.
Ellie : Tamam ama kendine dikkat et öpüldün.
Y/N : Teşekkürler, sende öpüldün.
Yazışma bitmişti, kafamı kaldırdım ve Riki de telefonuna bakıyordu. Sonra o da nefes alıp telefonu cebine koydu.
Riki : Yorgun musun ㅋㅋㅋ?
Y/N : Evet... Sen?
Riki : Bende ve uykum var.
Y/N : Benimde.
Riki : Eve gidince hemen yat çünkü yarın yorulabilirsin.
Y/N : Biliyorum.
Sonunda gelmiştik. İndik ve biraz yürüdükten sonra şirketin orada ayrıldık.
Riki : Y/N.
Y/N : Efendim?
Riki : Seni ben bırakayım mı?
Y/N : Peki.
Riki : Hâlâ takipte olabilirsin ve başına bir şey gelebilir.
Y/N : Tamam peki birlikte gidelim ama sende eve varınca haber ver. Ararsan sevinirim.
Bana doğru eğildi.
Riki : Çen biyüdun de Sunbeanini, biasini mi merak ettin. Oy oy minik Engene'ne (Enjin diye okuyor diye 'ne var) bak sen.
Sonra kafama dokunup pat pat yaptı hafiften. Çok mutlu oldum ve gülümsedim.
Y/N : Evet ben büyüdüm bak Sunbeanimin.
Riki : Aynen çok büyüdün nerden baksan 2cm büyüdün. Çok büyüksün ㅋㅋㅋㅋ.
Y/N : Teşekkürler ㅋㅋㅋㅋ.
Riki : Rica ederim ㅋㅋㅋㅋ.
Gülerken kaldığım yere geldik.
Riki : Bir durur musun?
Y/N : Tabii.
Telefonunu çıkardı.
Riki : Binalar yakın sadece farklı yoldan gidiyoruz. Benim ki bir sokak ötede.
Y/N : Cidden mi? İyiymiş.
Riki : Aynen. İyi geceler.
Y/N : İyi geceler.
Apartmana girdim ve yukarıya çıktım. Kaldığım dairenin ziline bastım. Ellie unnie açtı ve arkadaşın da Luna unnie vardı. Pis pis ve kızgın bir şekilde bakıyorlardı.
Y/N : Selaaaaam.
Luna : Selam selam he selam.
Y/N : Yaaa n'oldu?
Ellie : Susun. Sende içeriye geç tatlım.
Y/N : Tamam.
İçeriye geçtim ve grup üyelerinin hiç birinin uyumadığını gördüm.
Koltuğa oturdum.
Luna : Hadi anlat.
Her şeyi anlattım.
Ellie : O zaman seni bırakan da Riki demi?
Başımı evet anlamında salladım ve Başımı kaldırdığımda bana bakıp uykulu uykulu sırıtan bir avuç unnie gördüm.
Y/N : Ben uyuyacağım iyi geceler.
Ellie : Sana da aşk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Nishimura Riki- Kalplerin Dansı | Enhypen NI-KI ~ 1
FanficBu gün yıldızlar çok fazla aynı benim ona olan aşkım gibi. İki genç idol arasında geçenler. Y/N Türk genç bir kız ve en büyük hayali için Kore'ye gitti. En sevdiği grup olan Enhypen'den Ni-Ki ile karşılaşır ve yakınlaşırlar sadece bunla kalmazlar ve...