Hastane Odası

428 27 0
                                    

Y/N'ye bir şey olacak korkusundan uyuyamadım. Durumu kötü mü nasıl bilmiyorum ve bunu daha da yaralıyor. Gözlerimi açamıyordum olmuyordu. Menajerim yanıma oturdu.
M : Kahveler geldi (Yeni gelin jskskskd).
Hiç birimiz almayınca ellerimize tutturdu.
M : Size iyi haber-
Gözlerim açıldı fincan gibi
Kalbim Hopladı horoz gibi
Adrenalim yükseldi.
M : Y/N'nin bir yeri falan kırılmamış sadece yere düşerken sürtünme çok olduğu için kanaması fazlaymış ve kafası da kanadığı için durum bir tık daha kötü ama merak etmeyi o Y/N daha ne olaylar olacak.

             Yazardan           

Aaaağğ yakıştı mı sana menaj bu. Bak canısı niye spoiler veriyorsun? Bak küserim bak.

Şuan o kadar mutluyum ki anlatamam. Kalp at, at, at, at, attı. Yazar bu şarkıları nerden buluyor yaaaa. Neyse eğlenceli ve çılgın biri galiba yazar. Yazarın aklında acaba ne çılgın sözler fikirler var? Neyse Y/N iyiymiş.
Yazardan : Y/N herkesi olduğu gibi aynı zamanda bende oluyorum. Adı üstüne Y/N.
Riki : Tamam tamam. Şaka yaptım  zeki şey seni ㅋㅋㅋㅋ.
Yazar : İyi peki aşkom ㅋㅋㅋㅋㅋ.

Doktor ve hemşireler onlara yardım edenler çıktılar. Onların yanına koştum hemen veer tabi kii Tae-Hoo bey de geldi.
Riki : Doktor hanım Your/Name nasıl? İyi mi? Ne zaman taburcu olabilecek? Bir sorunu var?
Doktor : Evet Y/N iyi. Bu gece burada kalacak. Çok kan kaybetmiş. Özellikle kafasından.
Riki : Doktor hanım yarın sabah taburcu olabilecek mi?
Doktor : Bu gece sorun olmazsa evet.
Riki : Ooh.
Tae-Hoo : Görebilir miyim?
Doktor : Odaya kaldırıldıktan sonra görebilirsiniz. 443. Oda
TH : Teşekkürler.
O teşekkür ederken Y/N'yi ilk görmek için menajerimj beklemeden Y/N'nin ve kendi telefonumu alıp koştum asansöre. Hemen odanın olduğu kata gittim. Arkamdan bağıran Tae-Hoo'yu duymuştum. ㅋㅋㅋㅋ bu komik.
Odaya hemen daldım. Sonra içeriye hemşireler ve Y/N geldi. Onlara teşekkür ettim ve Y/N'nin yanına gittim ama önce rahat konuşmak için kapayı kilitledim. Hihihiğğ çok zekiyim. Ha! Tae-Hoo bey anca gelirsin. Zort zurt zırt pırt sana.
Riki : Selam Y/N. Naber? Umarım iyisin. Lütfen iyi ol ki yarın şirkete birlikte gidelim tamam mı? Seni tek bırakmam istemem. Tamam Tae-Hoo var ama ben onu sevmedim. Sebebi... yok. Burada cidden iyileşmen gerek çünkü grup 7 değil 5 kişi olacak ve sen o 5 kişi içinde olmalısın çünkü ben öyle istiyorum seni o grupta istiyorum. Sana söz yarın sabah şirkete birlikte gidelim. Şirkete sen çıkış yaptıktan sonra birlikte dans etme teklifi sürerim. Ama tabii bu hemen olmaz bir süre sonra olacak ama. Söz.
Elini tuttum. O gün asansörde tuttuğum beden sıcaktı ama şimdi elleri soğuktu. Tam ona sarılsam mi diye düşünürken piçin biri kapıyı kiraxak gibi yumrukladı.
TH : Riki aç lan şu kapıyı. Sinirlerimi bozma sakın.
Riki : Hahahaha! Açmazsam ne olur?
TH : Tahmin bile etmek istemezsin.
Riki : Aaaaay görende sanacak imparator tehdit ediyor. Neyse birazdan açarım. Bu terbiyesizliğin yüzünden biraz bekle.
TH : Aç şunu.
Kapıya vurdu.
Riki : Vurma kalbi hızlanıyor.
Durdu.
TH : Tamam ben o burada bekleyim o zaman...
Tae-Hoo kırılmış gibi bir sesi vardı o yüzden Y/N sarılıp onu sevdiğimi ve iyileşmesi gerektiğini söyleyip açtım.
Tae-Hoo ile göz göze geldim menajerim bize baktı ve bir süre sonra bizi ayırdı.
M : Hop hop hop. Tae-Hoo sen geç içeri Riki sende al kahveni artık iç.  Hatta sen eve git. Tae-Hoo ve ben buradayım.
Riki : Hayır. Çünkü aynı zamanda Y/N de burada.
M : O bir stajyer.
Riki : Yani?
M : Uzak dur. Şirket bu yüzden onu atabilir. Çok istiyorsun demi grupta olmasını?
Riki : Evet ama aramızda zaten bir şey yok. Sadece kendime yakın hissediyorum çünkü o da benim gibi küçük yaşta hayalleri için Kore'ye geldi.

-Nishimura Riki- Kalplerin Dansı | Enhypen NI-KI ~ 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin