Tam 20 dakika sonra Tae-Hoo geldi. O bana doğru yürürken bende ona yaklaştım.
TH : Günaydın. Naber?
Y/N : İyidir. Senden naber?
TH : Bende iyi. Şimdi ilk önce kahvaltı yapalım sonra seni gezdiririm.
Y/N : Bana uyar ama saat 10.00'a kadar vaktimiz var saat 10.00'da yurtta olmam gerek.
TH : Tamam. Ben seni yurda bırakırım.
Y/N : Peki.Saat 10.00
Tae-Hoo ile yürürken yurdun önünde durduk. Ben ona veda etmek için sarılacak iken geriye çekildi.
TH : Y/N burası Kore. Alışık değiliz. Hem senin sevgilin olduğunu düşünürler.
Y/N : Üzgünüm. Tamam neyse. Bu gün için teşekkürler baya iyidi. Güle güle.
TH : Bye. Kendine iyi bak.
Y/N : Sende.
Yurt odama geldim. Biraz yatağın üstüne yattım. Sonra Bir düş aldım. Kıyafetlerimi değiştirdim.Üstümü giyindim. 11.00 a alarm kurdum. Biraz uyudum. Saat 12.30 da seçmeler tekrar olacaktı.
11.00
Alarm sesi ile uyandım. Yüzümü yıkadım. Yine kıyafet değiştirmem gerekiyordu.
Böyle bir kombin yaptım ve üstüme sonra bir parça kumaş attım ki kıyafetim kirlenmesin. Göz altı ve dudak makyajımı çok hafif yapıp saça geçtim. Saçım serbest olacaktı ama biraz tarayıf hava kattım.
Seçmelerde
Performans sırası bana gelince tüm hünerlerimi sergiledim. Şirket beni cidden sevmişti. Stajyer olacağıma hatta İlk Türk Kpop İdolü olacağıma eminim. Görevliler konuşup karar alırken bende hayallere katılmıştım ve görevlilerin bize verdiği bilgi ile hayal dünyamdan koptum. Yarın kazananlara bilgi verileceği ve sözleşme imzalayacaklarını söylediler. Tae-Hoo'ya mesaj attım.
MESAJLARY/N : Selammm
TH : Selammm
Y/N : Seçmeler baya iyi geçti haber vermek istedim.
TH : İyi yaptın.
Y/N : Şimdi benim kapatmam gerek asansöre bineceğim. Byeee
TH : Byeee
Asansöre bindim giriş kata geldim kapılar açıldı ve karşımda... Enhypen... eğilip selam verdim ve onlarda bana selam verdi. Asansörde hiç bir şey demeden indim ve ayni şekilde onlarda bindi. Benimle ilgilenen görevli geldi ve arkamdan seslendi. Bana bir kağıt uzattı. Üstünü okuduğumda sözleşme olduğunu anladım. Okuduktan sonra benlik bir sorun olmadığı için hemen imzaladım.
Görevli : Yarından itibaren artık stayjersin.
Y/N : Teşekkürler.
Şirketten normal çıktım. Odama normal geldim. Ama sonra tepindim. Cidden çok mutluydum. O sırada hiç görmediğim oda arkadaşım girdi. Ayağa kalktım ikimizde birbirimize selam verdik. Biraz üzgün gözüküyordu. Sorunun ne olduğunu sordum. Ayak bileğinin çok kötü bir şekilde incittiğin söyledi. Sonra yattı ve uyudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Nishimura Riki- Kalplerin Dansı | Enhypen NI-KI ~ 1
FanfictionBu gün yıldızlar çok fazla aynı benim ona olan aşkım gibi. İki genç idol arasında geçenler. Y/N Türk genç bir kız ve en büyük hayali için Kore'ye gitti. En sevdiği grup olan Enhypen'den Ni-Ki ile karşılaşır ve yakınlaşırlar sadece bunla kalmazlar ve...