Ertesi Gün

353 22 5
                                    

Bu gün çok mutluyum çünkü sevdiğim çocuklayım. Gece eve gelince onu aradım ama şimdi de arayıp sesini duymak istiyorum, şirkete görecek ve konuşacak olsam bile ama ya uyanmadıysa ve onu kaldırırsam. Korkuyorum. Elimde bir boşluk hissettim ve baktığımda telefonum yoktu. Kafamı kaldırdım Luna almıştı.
Luna : Oooof ne çok uzattın. Ben kafayı yedim artık acaba arayacak mı sevgilisini diye.
Y/N : Yaaa onu uyandırırsam?
Luna : Sanmam saat 09.00 ve uyanırsa uyansın ne güzel işte ilk sesini duyarak güne başlamış olur.
Y/N : Evet iyi olur da... Ne bileyim... korku... Anlıyor musun?
Luna : Evet. Opppsss elim çarptı. Galiba aradım.
Elinden aldım ve hemen çıktı odamdan. Kapatacakken açtı.
Riki : Alo???
Uykuluydu hâlâ acaba saat kaçta uyudu?
Y/N : Günaydın. Naber?
Riki : Aaa günaydın. İyiyim. Sen nasılsın?
Y/N : Sesini duydum daha iyi oldum.
Riki : Yerim seni yaaa. Bende mükemmelim çünkü güne senle başladım.
Y/N : Cidden mi?
Riki : Evet ama sen benle başladın galiba.
Y/N : Maalesef ama sen bana dün yeni bir hayat verdin ve o hayata senle başladım.
Riki : Aynı şekilde bende. Bu günden sonra en çok istediğim fanların bizi desteklemesi.
Y/N : Fanlara lafım yok ama bir idolün sevgilisi veya birisi varsa bu kişi de idol veya normal biri olsun fark etmez saygı duyması gerek. En azından bir empati kurulsa ne hissediyoruz anlarlar. Ama kpop büyüdükçe maalesef toxic kpop fan sayısı da artıyor. Şirketin bize verdiği özgürlüğü bizi çok sevdiğini söyleyen ima eden fablar alıyor elimizden. Maalesef şu an kpop fanlarından bazı bu durumda ve bu fanlar arasında bizim de bazı fanlarimiz var.
Riki : Aynen keşke daha anlayışlı olsa bazıları. O zaman belki daha özgür olabilirdik. Kendimizi insanlardan ve dünyadan saklamak zorunda olmazdık.
Derin bir nefes alıp verdim.
Y/N : Saat kaçta çıkacaksın?
Riki : Şimdi hazırlanıp hemen kahvaltı edeceğim. Seni almamı ister misin? Birlikte gideriz.
Y/N : Peki. Bana uyar. O zaman ben üstümü giyince ve kahvaltı yapınca sana mesaj atarım.
Riki : Tamam aşkom öptüm.
Y/N : Bende seni aşkom.
Üstümü giyindim.

Sonra diyetime uyacak şekilde kahvaltı yapıp Riki'ye mesaj attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra diyetime uyacak şekilde kahvaltı yapıp Riki'ye mesaj attım.
Y/N : Riki-san ben şimdi aşağı iniyorum.
Riki : Tamam bende şimdi binanın önündeyim.
Hızlıca aşağı inerken maskemi taktım. Sonra hızımı arttırdım. Kapıyı açıp hemen ona sarıldım o da bana sarıldı. İkimizde siyah kazak ve kot siyah pantolon giymistik bu yüzden çok mutlu oldum. Bana siyah bir maske verdi. Onu ve şapkamı taktım. Riki ile ne konuşacağım bilmiyorum çünkü hâlâ mutluluktan delirmek üzereydim. O kadar fazla gülümsüyordum ki galiba belli oluyordu ve fark etmişti.
Riki : Gözlerin baya bir kısıldı çok tatlı oldun.
Tam teşekkür edecekken beni tuttu ve bir yere çekti. Maske mi açtı.
Riki : Aaa yanakların kıpkırmızı. Çok şekersin.
Y/N : Teşekkürler. Sende çok tatlısın.
Yürümeye devam ederken birbirimize ile bakışıp gülme krizlerine girdik. Sonun şirkete geldik ve asansörde farklı katlarda inerken ayrıldık.

-Nishimura Riki- Kalplerin Dansı | Enhypen NI-KI ~ 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin