Uyanış

637 32 8
                                    

         Saat 06.00         

Alarmın sesi ile uyandım. Her zaman ki gibi mutlu uyandım çünkü alarm sesi Enhypen FEVER.   Yatağa oturdum ve olanları düşündüm. Cidden burada mıydın? Ooof keşke beni alan görevliye adını sorsaydım. Ne kadar gerizekalıyım... Düşüncelere dalmış giderken birden kapı çaldı. " Müsaitim. " dedim ve kapı açıldı. Gelen Rikiydi. " Günaydın. Uykunu umarım alabilmişsindir. Burada evden ilk sen çıkacaksın menajer seni başka bir araba ile bırakacak. Sonra bizi normalde aldığı araba ile alacak. " dedi. Tamam anlamında kafamı salladım. Saçımı topladım ve yüzümü yıkayıp Enhypen üyelerinin yanına gidip " Günaydın.😇 " dedim. Sonra Riki bana döndü ve " Ben bu kadar erken gitmeni söylemedim. Menahjerin gelmesine daha var. " dedi. " Menajerin gelmesine gerek. " dedim. " Niye? " diye sordu. " Arabaya binmek istemiyorum ve şirkete kadar yürüyebilirim hem Güney Kore sokaklarını azda olsa görmüş olurum. " dedim. " Peki dikkat et ama tamam mı? " dedi. " Tamam. Her şey için tekrardan çok teşekkür ederim. İyi günler Enhypen. " dedim ve Riki beni yolcu etmek için ayağa kalkarken diğer üyelerde geldi.
Jungwon : Kahvaltı yapmayacak mısın?
Y/N : Hayır. Karnım tok. Teşekkürler sorduğunuz için.
Jungwon : Rica ederim de şirkete o kadar uzakta değil ve menajeri seni alsa daha güvenli olurdu.
Y/N : Teşekkürler ama cidden gitsem daha iyi.
Jay : Niye? Yanımızdan gitmen daha mı iyi? Bizi sevdiğini sanıyordum.
Y/N : Seviyorum ama... söyle ki ben burada kalırsam deliririm yani en sevdiğim grubun yanında olmak biraz garip. Cidden delirebilirim.
Heeseung : Ama tüm gece buradaydın ve delirmedin.
Y/N : Gece odaya geçer geçmez sakinleştiricimi içtim ve şu an da sabah içtiğim sakinleştirici ile duruyorum. Gece uyuduğum için etkisi dolmadan bir sorun olmadı ama sakinleştiricinin etkisi menajeriniz gelene kadar geçer.
Jake : Cidden yanında sakinleştirici mi taşıyorsun?
Y/N : Evet.🤭
Sunoo : Niye?
Y/N : Bilmem... Güney Kore de olmanın verdiği heyecan ile içiyorum arada.
Riki : Çok garipsin ㅋㅋㅋㅋ
Y/N : ㅋㅋㅋㅋ Evet çünkü sen benim biasımsın.
Üyelerinin hepsi büyük bir kahkaha atarken Riki pis pis ama çocuksu olan bakışlar attı bana bu yüzden bende gülme krizine girdim. Birden bilegimde bir el hissettim ve içeri çekip kapıyı kapattı.
Riki : Binanın içinde gülme bence komşular uyanacak. ㅋㅋㅋ
Hepimiz gülüyorduk.
Y/N : Neyse ben gidiyim. Şirkette görüşürüz.
Riki : Bye Y/N.
Sadece gülümsedim. Asansöre bindim ve zemin kata geldim ve binadan çıktım. Yolda yürümeye başladım. Etrafa baktım Cidden güzel gözüküyordu. 5 dakika yürüdükten sonra tekefonjm çaldı. Baktığımda Tae-Hoo beni arıyordu. Açtım.
Y/N : Günaydın.
TH : Günaydın. Nasılsın?
Y/N : İyiyim. sen?
TH : Bende iyiyim. Buluşmak ister misin sana Güney Kore tanıtım programı yaparım.
Y/N : Olur.
TH : Şuan nerdesin gelip seni alayım.
Y/N : Şimdi mi?
TH : Evet.
Y/N : Şuan dışarıdayım ve Belift Lab. şirketine doğru yürüyorum.
TH : Bu saatte?
Y/N : Yep. ㅋㅋㅋ
TH : ㅋㅋㅋ. Gelip seni alacağım. En yakın olduğun yeri söyle ve seni gelip alayım yoksa kaybolursun sen.ㅋㅋㅋ
Y/N : YA!!
TH : Tamam tamam. ㅋㅋㅋ
Y/N : ***** Binasından çıktık sen aramadan 5 dakika önce oralardayım.
TH : Tamam o zaman orada kal.

-Nishimura Riki- Kalplerin Dansı | Enhypen NI-KI ~ 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin