Y/N IS BACK🤟🎉

398 25 59
                                    

          Y/N'DEN     

Elimde daha önce hissettiğim bir sıcaklığın hissi ile gözlerimi açtım. İlk başta olanları anlamaya çalıştım. Elimdeki sıcaklığa baktım ve elimde bir el vardı(hadi canım sksklskw). Ele baktım sonra kola ve yüzüne. Cidden şuan karşımda bir doğal baş yapıt vardı. Düşünsenize elinizde bir sıcaklık hissedip uyanıyorsunuz ve uyandığınızda karşınızda uyuyan Nishimura Riki'yi görüyorsunuz. Cidden inanılmaz ama ben şimdi aynen bunu yaşıyordum. Sonra onu rahatsız etmeyecek şekilde telefonumu aldım ve saatin 5 olduğunu gördüm. Biraz Riki'ye baktım ve sonra ona supriz yapmak istedim biraz şaka gibi ama olsun. İlk olarak ona "감사해요 니키 선배님." yani öyle bir mesaj atacaktım. Mesajdan sonra bildirim sesi gelince uyanacak. Sonra ben bir şey yapmamış gibi davranıp biraz  korkutacaktım ve sonra böööÖÖööğğğ diyecektim.
Mesaji gönderim geri yattım aynı şekilde. Bir süre sonra bildirim sesi geldi. Riki biraz kıpırdamaya başladı ve telefonu açıp bakmış olmalı ki "he?" dedi.
Riki : Uyandı mı? Y/N uyanık mısın? Eğer numara yapıyorsan bu hiç komik değil.
Hiç kıpırdamadan öyle kaldım.
Riki : Uyuyor ben galiba yanlış gördüm her neyse yüzümü yıkamaya.
Y/N : SURPRİSE‼️ㅋㅋㅋㅋㅋ.
Riki : Aaay Tanrım kavuşuyordum  az daha.
Y/N : Üzgünüm...
Riki : Y/N sana önemli bir şey söylemem gerek.
Yumuşak, sakin, sessiz ve derin bir ses ile söyledi.
Y/N : Dinliyorum 선배님.
Riki : Bunu nasıl söylesem bilemiyorum.
Aynı ses tonu ile devam etti
Riki :

EVET YINE BEKLE TIME. HİHİHİĞĞ.
SPOİLER : Ama yani kızdan böyle intikam mı alınır... saat sabahın beşi. Sabahın köründe. Kıza zaten araba çarpmış. İyice canı yanacak kızcağızın.

-Nishimura Riki- Kalplerin Dansı | Enhypen NI-KI ~ 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin