🎉PARTY PARTY YEAH🎉

340 21 18
                                    

Evden çıkıyorduk ki aklıma Riki'nin hediyesi geldi. Hem odama gidip hediyeyi aldım. Ayakkabımı giyindim ve onların yanına geçtim.
Riki : Yaaaa iki grup ayrı mi gidecek??
Jay : Evet. Ama sen ister geç kanların yanına eğer linç yemeye hazırsan. ㅋㅋㅋㅋ
Riki : Komik değil. ㅋㅋㅋ
Jay : Seninde geldi. ㅋㅋㅋㅋ
Jungwon : Neyse herkes kendi arabasına geçsin. Zaten şirkette yine yan yana olacaksınız. En fazla 10 dakika ayrı kalacağız.
Riki : 10 dakika bile bana işkence hyung...
Jungwon : Aaa yemin et.
Riki : Yemin ederim.
Jungwon : Oof neyse dediğim gibi herkes kendi yerine.
Riki : Aslında siz binin ben Y/N'nin yanına bir yere sıkışırım.
Jungwon : Hayır. Zaten  arabadan hemen hemen aynı anda ineceğiz. Sen en son inersin o da ilk iner.
Y/N : Aynen. Sorun olmaz.
Riki : Peki.
Y/N : Burada sana hediye almıştım sevgilim
Riki : Teşekkürler tatlım. Bende sana almıştım.
Riki arabaya doğru gitti ve bir paket çıkarıp bana verdi. Bende elimdeki kutuyu ona uzattım. Yanaklarım ısınmıştı ve kızarmış olacak ki Riki bana sırıtıyordu. Eline aldı ve sonra bana sarıldı.
Riki : Partide görüşürüz.
Y/N : Görüşüz en fazla 10 dakika sonra. ㅋㅋㅋㅋㅋ

8 DAKIKA SONRA PARTİDE

Rikilerin arabası durdu. Jungwonun da dediği gibi en son indi. Hemen kapıya yöneldim ve ilk indim. Çok acele ettiğim belli oluştu ki etraftaki fanlar bana bakıyordu. Arabadan erken indiğimi gören fanlar bana doğru geldi. Onların arasından Riki'ye doğru yürümeye çalıştım. Önümde biri durdu. Küçük bir kız çocuğu vardı tam önümde. Eğildim ve onun ellerini tuttum.
Y/N : Merhaba naber güzellik?
Sadece gülümsedi. Etrafa annesi nerde diye bakınırken Riki'nin hızlıca yanımıza geldiğini gördüm. O da beni görünce bir oh çekti.
Riki : Ah Y/N bir an bir şey oldu sandım.
Y/N : Evet oldu bu güzelliğin gülüşü kalbimi çaldı.
Küçük kız utanıp kafasını daha fazla gülümserken eğdi.
Y/N : Annen nerde?
FG : Bilmiyorum, demin yanımdaydı elimi tutuyordu.
Y/N : Annenin elini mi bıraktın meleğim?
FG : Evet ama sen arabadan indin.
Y/N : Evet ama lütfen annenin elini bırakma tatlım. Annen şimdi çok korkuyordur.
FG : Ama Şuan annemi bulamıyorum...
Gözlerini sulandı ve birden bana sarılıp ağladı. Ona sımsıkı sarıldım.
Y/N : Gel anneni bulalım. Numarasını biliyor musun?
FG : Hayır.
Ona sarılmaya devam ederken kucağıma aldım ve annesini aramaya çalıştım ama çok kalabalıktı.
Y/N : Millet bana yardım eder misiniz? Herkes birbirine sorsun böylece kolayca bulabiliriz.
Herkes hızlı bir şekilde arıyordu. Umarım buluruz. Herkes meşgulken Riki yanıma geldi ve Küçük kızı kucağına aldı.
Riki : Ver ben taşıyayım. Yorulma.
Y/N : Yoo yorulmadım.
Kızın yanaklarını okşarken bir kadın yanımıza aninden geldi ve kızı kucağına aldı ve kokladı.
Y/N : Annen mi?
FG : Evet.
X : Teşekkür ederim.
Y/N : Rica ederim. İyi günler ve tatlım bir daha annenin yanından ayrılma.
FG: Tamam.
Birlikte kalabalık azalmışken içeri girdik.
İçerisi baya kalabalıktı. Riki'ye döndüm ve ona baktım, o da bana bakıp gülümsedi.
Y/N : Diğer şirketlerden idoller de mi var?
Riki : Evet, bilmiyor muydun?
Y/N : Hmm, hayır.
Riki : E-mail'i okumadın mı?
Y/N : Okudum ama tam değil çünkü mola bitmişti, pratik yapacaktım.
Riki : Anlıyorum tatlım üzülme.
Y/N : Yok sorun değil ama bir sürü idolü hep aynı yerde görünce garip oluyorum.
Riki : Sakin, artık çaylak bir idol değilsin.
Y/N : Tamam. Teşekkürler yakışıklım bana moral verdiğin için.
Riki : Rica ederim güzelim.
Boş bir masa bulduk ve iki grup oraya oturduk. PD-nim sahneye çıktı ve konuşma yaptı. Uzun olmasına rağmen iyiydi. Alkışlar da konuşma kadar güzel ve uzundu. Müzik çalmaya başladı. Sadece fazla popüler olmayan gruplar birbirleri ile dans etti. Sonra masada bir hareketlenme oldu. Masaya baktığımda Jungwon, Bella'ya bakarak ayağa kalktı ve gözlerini ondan ayırmadan ona doğru yürüdü. Önünde hafif dizlerini kırıp çöktü.  Ellerini açtı.
Jungwon : Bella, sevgilim bu dansı bana lütfeder misin?
Ben dahil herkes şaşırmıştık. Çünkü bunu bize söylememişlerdi.
Bella : Tabii ki aşkım.
Luna, Ellie ve ben ortaokul bebesi gibi "ooooo" demeye başladığımızda çoğumuz da buna katıldı. Bella çok tatlı gülümsüyordu. Birbirin bana dokunmasıyla onlara bakmayı kestim.
Luna : Enişte bey seni dansa kaldıramayacak mi?
Telefonuna yazdığı yazıyı gösterdi.
Y/N : Bilmem ama gerekmiyor. Zaten şuan el eleyiz.
Tek el ile yazmak zor olsa da yazmıştım.
Luna : Anladım, nasıl mutluysan öyle olun.
Y/N : Teşekkürler unnie.
Luna : Rica ederim.
Yaklaşık 10 dakika sonra Bella ve Jungwon geri masaya döndüler ve bu sefer yan yana oturdular. Canım sıkıldı, çünkü herkes susmuştu.
Y/N : Hey! DC oynamak isteyen var mı?
Hepsi hevesli bir şekilde bakmıştı. Bunu evet olarak algılayıp, bir şişe aldım. İlk çevirmede Bella ve Luna çıktı.
Luna : D? C?
Bella : D.
Luna : Neden bize daha önce çıktığınız söylemediniz?
Bella : Supriz olsun istedik.
Bella şişeyi aldı ve çevirdi. Jake ve Sunghoon çıktı.
Jake : Dinliyorum bro gönder gelsin.
Sunghoon : D? C?
Jake : C.
Sunghoon : Ellie'yi dansa kaldır.
Ellie : Ne?
Jake : Benimle dans eder misin?
Ellie cevap vermeden öylece kaldı.
Jake : Söz veriyorum arkadaşça bir dans.
Ellie : Peki.
2 dakika dans edip geldiler.
Jake şişeyi aldı, çevirdi. Ben ve Hera çıktık.
Y/N : D? C?
Hera : D.
Y/N : Sevgilin kim ve hangi gruptan?
Hera : nE?
Y/N : Duydun beni.
Hera : Ama bunu nerden biliyorsun?
Y/N : Sen soruma cevap ver, ben zaten sana derim.
Hera : Haruto, Treasure grubundan.
Y/N : Aaa ben Çinli birini bekliyordum.
Hera : Neyse sen nerden biliyorsun?
Y/N : Aşık gibi davranıyorsun. Oradan.
Hera : Hmm, anladım.
Hera şişeyi aldı ve çevirdi. Sunoo ve Riki çıktı.
Sunoo : D? C?
Riki : D.
Sunoo : Sunki mi? Y/N × Riki mi?
Riki : Annen mi? Baban mı? Sorusu bu bildiğin.
Sunoo : Cevap ver.
Riki : Hmmm, biraz düşüneyim.
Y/N : Karışmak gibi olmasın ama ben SunKi shipleyen tayfadanım.
Riki : Öyle mi? O zaman Sunki desem sorun olmaz.
Y/N : Tabii olmaz.
Riki : Sunki.
Sunoo : Oy oy oy bizim minik engene Sunki mi shiplermiş. Ama sen şimdi küçük de değilsin. Büyüdün.
Y/N : Aynen.
Riki şişeyi aldı ve çevirdi. Bu seferde Heeseung ve Jay çıktı.
Heesung : Ben sorumu evde sana özel soracağım.
Jay : Tamam hyung. Ama merak ettim.
Heeseung : Çatla(!)
Jay şişeyi aldı gülümserken aldı ve çevirdi. Ellie ve Riki çıktı.
Ellie : D? C?
Riki : C.
Ellie : Y/N'yi dansa kaldır.
Riki : Bu cesaret istenecek bir şey değil ama yinede şimdi sevgilimi dansa kaldıracağım.
Bana dansı teklif etti ve elimi tutup salonun ortasına getirdi. Müzik eşliğinde yavaş bir şekilde dans ediyorduk. Gözlerimi hafif kapattım ve kendimi ona bıraktım. Ellerimi belimi sıkıca kavradı, ellerim onun boynunda ve omzundaydı. Tek yaptığım onu hissetmekti. Onunda bunu yaptığını biliyorum. Müzik bitene kadar dans ettik. Sonra birlikte yerimize geçtik, yorgundum ama onunla mutluydum.

-Nishimura Riki- Kalplerin Dansı | Enhypen NI-KI ~ 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin