Chapter 7

520 42 12
                                    

Kar taneleri özgürce Hogwarts'da dolanırken öğrenciler kahkahalarla etrafta koşturuyordu. Karagöl'ün etrafında ve buz tutmuş zemininde oturan Slytherin öğrencilerinden, Astronomi Kulesi'nin soğuğunu umursamadan merakla gökyüzünü inceleyen Ravenclaw öğrencilerine; botanik bahçesindeki kış çiçekleriyle ilgilenen Hufflepuff öğrencilerinden, kartoplarıyla herkese saldıran Griffindor öğrencilerine kadar mükemmel bir sabahtı.

Kızlar yatakhaneleri ise oldukça hareketliydi. Hogsmeade izni tüm öğrencilere dün için verilmişti. Tüm yıl heyecanla beklenmiş Kış Balosu için her şey harika ilerliyordu. Partnerler bile, tüm hafta boyunca beklemenin karşılığını alacaklardı ve bu onların endişelerini bir kenara attı. Çift dansının heyecanı ise asla bitmedi.

Slytherin zindanları günün heyecanıyla kaynarken Regulus Black ve Severus Snape oldukça rahattı. Birçok Slytherin erkeği gibi elbette. Ancak Severus, endişeliydi. Bir anlık heyecanla yaptığı tekliften pişman olmasa da, Aster'in pişman olmasından çok korkuyordu. Baloda kimin kimle partner olduğuna bakılacağını düşünmese de, gecenin sonu için meraklıydı. Regulus ve Sirius'un, kendisi de bu duruma oldukça şaşkın, yoğun ısrarları sonucu ona söyleyecekti.

Severus Snape, Aster Blackthorn'dan çok hoşlanıyordu.

Karanlığın yükselmeye başladığı zamanlarda bunu yapması ne kadar mantıklıydı bilmiyordu ancak içinde bir keşke kalmasını istemiyordu. Yapmazsa, duyacağı o acıya katlanabileceğinden emin değildi. Ancak reddedilme acısına da katlanamazdı.

"Düşünmeye devam edersen Hogwarts'da okumaktan bile vazgeçecek gibisin." Dedi Regulus alayla. Severus'u omuzlarından tutarak yatağına ilerletti. "Bu yüzden sen uyuyacaksın ve ben de gidip diğer koca bebekle ilgileneceğim."

"Pardon?"

Sinir bozucu bir şekilde gülümsedi. "Ninni?"

"Bu kadar rahat olmanıza inanamıyorum!" dedi Lily bıkmışlıkla. Elindeki elbiseleri yatağa fırlattı ve saçlarını yolmamak için derin bir nefes aldı. Tonks ve Aster ona yeniden göz devirdiler. "Bu Kış Balosu! Ve siz hiç heyecan bile yapmazdınız."

"Kızların prenses, erkeklerin prens olduğu-" diye başladı Tonks.

"İğrenç derece sıkıca dansların edildiği-" diye onu tamamladı Aster.

"Gecenin sonunda bolca öpücüğün olacağı-" diyerek yüzünü buruşturduğunda üçü de kıkırdadı.

"Kış Balosu'ndan mı söz ediyorsun?" diye bitirdi Aster.

Lily derin bir nefes alarak boş yatağa bağdaş kurarak oturdu. "Yine de birazcık olsun heyecanınız yok mu? En azından benim için?"

"Sonunda aptal at gözlüklerini çıkardığın ve zavallı Potter'a şans verdiğin için mi?" dedi Tonks gıcık bir gülümsemeyle. Aster dudaklarını büzerek sır verir gibi öne eğildi. "Aklını başına aldığın için mutluyuz."

Lily Evans, seğiren gözü ile ayağa kalktığında ikisi de sessizce yutkundu. Kıyafetlere göz gezdirmek ve gece için olacak planları hazırlamak için bir araya geldiklerinden beri kızıl kızın sabrını sınıyorlardı. Bunun bütün gece sürmeyeceğini bilmek her ne kadar Lily'nin içini rahatlatsa da, bu dakikalardan sonra James'e odaklanabileceğinden bile şüpheliydi.

Nymphadora Tonks ve Adelina Aster Blackthorn, durdurulmaz bir ikiliydi. Ancak Lily Evans ile birleştiklerinde...

Molly gergin gibi görünen ortama baktı. "Umarım bir şeyi bölmüyorumdur ama elbisenin sırt kısmı için biraz yardım fena olmazdı."

𝐋𝐔𝐌𝐎𝐒✨ 𝐒𝐞𝐯𝐞𝐫𝐮𝐬 𝐒𝐧𝐚𝐩𝐞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin