•|1992|•
Girdiği tuvalet kabininde, ağlamamak için sıktığı çenesine lanet etti. Yalnız kalmak zorunda oluşuna lanet etti. Korkaklığına ve özgüvensiz oluşuna lanet etti.
"Leonard? Leonard benim, Stella."
Fısıltı halinde konuşan ablasının sesi bile onu rahatlatmadı. Hıçkırığı etrafta yankılandığında elini ağzına bastırarak kendini susturmaya çalıştı. Ancak Stella ve Draco onu çoktan fark etmişti. Kapıda nöbette duran Evan da onu duymuştu. Gözlerini saniyelik kapatarak kendini sıktı.
"Gidin, Stella, lütfen." dedi sessizce.
"Buradayız, Leo. Hiçbirimiz gitmiyoruz." dedi Draco kararlılıkla. "Severus amca da geliyor."
Hogwarts'a gelene kadar kendisini nasıl tutacağını bilemese de, binaya girdiği an tuvaletlere yönelmişti. Her şey onun için yeterince zor değilmiş gibi, trene bindiğinden beri kiminle konuşmaya çalışsa herkes onu geri çevirmişti. Bu kadar yumuşak kalpli ve kırılgan olmaktan da nefret ediyordu.
"Bana kızacaksınız. O kadar önemli olmayan bir şey için sizi oyalamış olacağım sadece."
"Hayır olmayacaksın." dedi Stella yumuşak bir tonda. Kapıya elini yaslasa da, Leonard'ın bunu fark edemeyeceğini biliyordu. "Sorun, diğerleri mi?"
Sessizlik ona yeterince bir cevap olduğunda derince iç çekti. Şaşırmıyordu. Hogwart'da sevilmekle sevilmemek yalnızca binana bağlıydı. Leonard'ın korkularını ve şimdiden dışlanmaya başlamasını anlıyordu. Nasıl bilmezdi? Stella ve Evan da aynı yoldan geçmişti.
"Sorun siz değilsiniz." dedi Draco kendinde engel olamadan sinirle. "Hiçbiriniz. Stella biz yokken Gryffindor tarafından yeterince hakarete maruz kaldı. Evan ile aynı yaştayım ve her seferinde bana sahte zorbalıklar yapmak zorunda kaldı. Her gece, Leonard. Her gece ihtiyaç odasında benden özür diledi! Bunu yapmaktan hepimiz nefret etsek de buna mecburuz."
"Ailemizi korumak için fedakar olmak zorundayız." dedi Evan kısık bir ses tonuyla. Ancak onlara ulaştığını biliyordu. "Annem ve dayım her şeyi bitirene kadar buna mecburuz. Bellatrix Lestrange ve Rodoplus Lestrange, Azkaban'da ama tehlike devam ediyor. Carrow kardeşlerin nerede olduğu belli değil. Peter Pettigrew hakkında hiçbir şey söyleyemiyorum bile. O sıçan herif kim bilir nerede. Sihir Bakanlığı'na güvenemeyiz bile."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋𝐔𝐌𝐎𝐒✨ 𝐒𝐞𝐯𝐞𝐫𝐮𝐬 𝐒𝐧𝐚𝐩𝐞
FanfictionDumbledore, yerinden kalktı ve kristal bardağa yavaş hareketlerle vurarak dikkatleri üzerine çekti. Ortam sessizleştiğinde gülümseyerek öğrencilerine döndü. "Bu yılın yarısını bitirirken eminim ki hepinizin hayatlarında çokça değişiklik olmuştur. Ol...