5 💫

752 102 145
                                    

Biraz yürüdükten sonra sahil kenarına oturmuş sessizce dondurmalarımızı yemeye başladık, bu sessizliği Hoseok bozdu.

"Hyung çok güzel değil mi?"

"Ney?"

"Deniz yani akşamları çok güzel oluyor sanki ışıldıyor."

"Evet gerçekten çok güzel"

bunu onun gözlerinin içine bakarak söyledim ve öylece kalmak istedim bu gece sadece onun gözlerine odaklanmak istedim... N'oluyor bana hâlâ çözebilmiş değildim... Ona bakınca ne diyeceğimi unutuyordum heyecanlanıyordum.

Hayır Yoongi hayır o senin kardeşin ona karşı böyle hissedemezsin hayır Yoongi...

O da benim gözlerime bakıyordu, bir süre sonra gözlerini kaçırdı utanmıştı, nasıl yani o da bana karşı bir şey hissediyor olabilir miydi?

"Hyung dondurman"

"Hıh?"

Hala ona kenetlenmiş bir şekilde bakıyordum bir anda kendime gelip elimde eriyen dondurmaya baktım elimin her yerine bulaşmıştı.

"Aişh fark etmedim bile"

"Çünkü, sanki başka dünyadaymışsın gibi daldın gittin."

"Bugün biraz dalgınım"

"Fark ettim, hyung baksana ne diyeceğim biraz kafa dağıtalım mı?"

"Nereye gideceğiz"

Ayağı kalktı ve beni de kendiyle birlikte yerden kaldırdı.

"Kaçamak yapalım" dedi sırıtarak

"Bara mı gidelim?"

"Evet" dedi gülüşü daha da büyürken.

"Çok isterdim ama eve gidelim Hoseok çok yorgunum."

"Hyung~" dedi çocukça  bir tavırla "lütfen hem uzun zamandır bir yere gitmiyoruz seninle hep işlerim var diyorsun."

"Ayy tamam"

"Oleey!" dedi tatlı bir şekilde.

"Ama fazla kalmayalım cidden yorgunum."

"Tamam efendim." Dedi alaylı bir gülüşle.

Sahilden uzaklaşıp arabanın önüne doğru geldik ve kapıyı benim için açtı.

"Ne gerek var Hoseok"

Beni takmayıp "yeriniz rahat mı majesteleri?" Dedi hafif alaylı bir tavırla.

"İyi,güzel" dedim oyununa karşılık verip.

Arabayla barın önüne geldiğimizde

"Bekle hyung" dedi arabadan indi, tekrar kapıyı benim için açtı ve elini uzattı.

Bu sefer elini geri çevirmedim bu gece ne olursa olsun biraz dinlenmeye ihtiyacım vardı, bugün  kendimize zaman ayırmıştık ve bu gecenin Tadını çıkarmaya odaklanmıştım.

İçeri girdiğimizde Hoseok hemen bar tezgahının önüne oturdu.

"Bana her zamankinden, sen ne içmek istersin Yoongi hyung?"

"Seninkiyle aynı olsun."

Gülümsedi ve barmene dönüp işaret verdi. "aynısından" dedi.

Biralarımızı içerken havadan sudan konuşmuştuk, Hoseok elindeki bardağı bırakıp ayağı kalktı

"Hadi gel hyung dans edelim."

Geri çevirmemiş onun peşinden gitmiştim. Çok iyi dans ediyordu ve neden güldüğümüzü bilmeyip kahkahalara boğularak dans ediyorduk, iki kadeh içmiştim sadece sanırım o bile kafamızın uçup gitmesine yetmişti. Tabii hâlâ kendimdeydim.

YIL SONU TAVUĞU - Sope |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin