.
.
.
Şuan çok gergindim çünkü bugün konser günüydü, üyelerle biraz pratik yaptıktan sonra kafamı dağıtmak için instagram uygulamasına girdim. Armyler bir sürü paylaşım yapmışlardı, kimisi internet üzerinden izleyeceğini söylüyor, kimisi konsere gideceği kombini hazırlıyor ve diğerleri ise konsere gidemedikleri için üzülüyordu. Biraz daha sosyal medyada gezindikten sonra telefonu köşeye bıraktım. Konserde yanımıza telefon almamız yasaktı. Üyelerin yanına gittiğimde koyu bir sohbet içerisindeler di, Jimin beni görüp tebessüm etti.
"Ahh Hoseok hyung" bana sarılmasıyla bende ona sarılmıştım. her konserden önce bunu yapardı, alışmıştım.
"Haydi son 20 dakika" görevlinin söylediği şeyle hepimiz asansöre doğru ilerlemiştik. "bunu yapabiliriz çocuklar her şeyin üstesinden geldik, bu konseri en iyi şekilde bitireceğiz, unutmayın bir dansı o heyecanla unutursanız doğaçlama yapın, kendinizi germeyin boşuna. Hiçbir şey sizden değerli değil "
Liderimizin söylediği şeyle biraz olsun gerginliğim geçmişti, o cidden cok iyi bir liderdi. Jungkook gözleri dolmuş bir şekilde Namjoon'a sarılmıştı,
Taehyung Jimin'e, Jin hyung ise bana sarılmıştı. Herkes birbirinden destek alıyordu. Ve bu gerçekten işe yarıyordu. Jin hyung benden ayrıldığında Yoongi hyunga bakmıştım. Düşünceli bir şekilde yeri izliyordu. Ona kimse sarılmamıştı çünkü Yoongi hyungun sarılmaktan nefret ettiğini düşünüyorlardı. Ama ben aksini düşünüyordum, ona her sarıldığımda karşılık verirdi ve onunla temas halinde olmak beni mutlu ediyordu. Yoongi hyunga doğru yaklaştım ve omuzlarından tutup kendime doğru çektim. İlkte yaptığım şeyle şaşırmış olsa da ellerini belime sardı."Gerilme hyung ben yanındayım."
kollarını daha sıkı sarmıştı belime ve bu içimde bir kıpırtı oluşturmuştu."Sende gerilme Hoseok, kucağım senin için her zaman açık." Dediği şeyle gülümsemiştim, o gün onun kucağına oturmam hoşuna gitmiş olmalı ki bunu dile getiriyordu o zaman bunu sık sık yapmalıydım,yaklaşık beş dakika boyunca öyle haraketsiz bir şekilde durmuştuk, tüm üyeleri
seviyordum,onlara sarılıyordum ama Yoongi hyung farklıydı bilmiyorum.. onunla daha çok vakit geçirmek istiyordum."Haydi çocuklar gelin buraya" Namjoon'un seslenmesiyle yoongi hyung ile ayrılmıştık. Ona sarılmak o kadar iyi hissetiriyordu ki ondan ayrılırken nedensiz bir hüzün kaplamıştı içimi.
Her zaman olduğu gibi ellerimizi bir araya getirip sarılmıştık. Ardından asansörün haraket etmesiyle içimi bir heyecan kaplamıştı. Gözlerim Yoongi hyungu buldu, bugün ilgimi fena halde çekiyordu, hepimiz konser gereği siyah giyinmiştik, tüm üyelere siyah Yakışmıştı ama Yoongi hyunga daha çok yakışmıştı, Yoongi hyungun bana gülümsemesiyle içimi bir huzur kaplamıştı, elini omuzuma koyup destek olmak için yavaş yavaş masaj yapıyordu.
Asansör yukarı çıktıkça heyecanım artıyordu. Yoongi hyung kulağıma yaklaşıp fısıldamıştı.
"Elini tutmamı ister misin Hoseok?" Hiç düşünmeden kafamı aşağı yukarı sallamıştım. Ellerime doğru ilerledi elleri, elimi öyle içten tutmuştu ki ona ait hissediyordum. Her gün onun ellerini tutuyormuşum gibi hissediyordum.
"Ah hyung sanırım elimi şimdi bırakmalısın. Armylerimizin karşısına bu şekilde çıkarsak olay yaratabilir.
"Ah öyle mi Hoseok? Daha önce söyledim mi bilmiyorum ama ben olay severim." Bana göz kırparak önüne dönmüştü ve elimi bırakmamıştı, üstüne oluru varmış gibi elimi daha çok sıkmıştı.
Sonunda o an gelmişti sahnedeydik, sahneye çıkmadan önce hep gergin olurdum ama şuan tüm gerginliğim uçup gitmişti. Yoongi hyung ile el ele diğer üyelerle beraber Armyleri selamlamıştık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YIL SONU TAVUĞU - Sope |Tamamlandı|
Short Story"kız olsaydım kesinlikle ona aşık olurdum" -Semegi- Başlangıç: 16 Temmuz 2022