FİNAL 💫

534 68 138
                                    

Selamm! Bugün bir veda edeceğim size ilk ficim bu benim. Gerçekten yazarken çok keyif aldım. Umarım okuyup beğenirsiniz. Final bölümü özel uzun bir bölüm olacak. İkinci ficim olan "THE END" kitabıma bir göz atarsanız güzel olur. Neyse iyi okumalar.

Lost on you~

.

.

.

.

"Şimdi ben hiçbir şey anlamadım, yani siz evlisiniz?"

"He Jungkook evliyiz iki de çocuğumuz var dimi Hoseok?"

Gözlerimi kapatıp derin bir iç çektim. Cidden Jungkook'a ilişkimizden bahsetmemeliydik.... Taehyung ile birlik olmuş bize saçma sapan sorular soruyorlardı.

"Eee düğün ne zaman?" Al işte yine başlıyoruz... Sofradaki çatalı alıp Taehyung'un üstüne attım. Tabi kaçmıştı pezevenk. İmalı gülüşüyle bizi süzüyordu.

"Yemeği zehir ettiniz yeter!"

"Aa aşk olsun hyung şurda yengemle iki laf edemiyoruz"

"Ya ne yengesi ne yengesi ben senin Hoseok hyungum bir daha ağızından yenge lafını duyarsam yemin ederim bu çatalı bir yerlerine sokarım Jungkook!"

"Çocuklar yenge- ay Hoseok hyungunuz ile uğraşmayın. Tersi çok pistir he"

Yoongi'nin onlara katılıp benimle ta*ak geçmesiyle gözlerimi devirip kafamı masaya gömmüştüm.

"Çocuklar."

Namjoon birlikte olduğumuzu söylediğimiz den beri ilk defa konuşmuştu.

"Şaka maka bir yana böyle meseleler ciddi meseleler yani biliyorsunuz ki aynı gruptan iki kişinin birlikte olması şirketin hoş karşılamayacağı birşey."

Yoongi Namjoon'un dediklerini umursamayıp kolunu omuzuma atıp yanağıma öpücük kondurmuştu. Ben ise pür dikkat liderimizi dinliyordum. Dediği gibi bu işler ciddiye alınmalıydı.

"Sizin birlikte olmanız beni şaşırtmadı gerçiği ama-"

"Nasıl?"

"Sürekli berabersiniz Hoseok çok belli ediyordunuz birbirinizden hoşlandığınızı. Sadece birbirinize açıldınız?"

"Evet namjoon hyung doğru söylüyor ama ilk ben fark ettim. Yoongi hyung senin kucağından inmiyordu işte o günden beri dedim kesin bunlar işi pişirdiler. Tabi bunu iki yıl önce söylemiştim orası ayrı."

"Taehyung doğru söylüyor. Yurda ilk geldiğimizden beri belliydi, bir keresinde Hoseok hyungun yanında uyumuştum. Yoongi gelip 'Namjoon seni çağırıyor işi varmış ' demişti. Bende kanıp gitmiştim. Ama Namjoon beni çağırmadığını söyleyince Yoongi hyungun yanına geldim. Geldiğimde birde ne göreyim, Yoongi Hoseok'un fotoğrafını çekiyordu.

Jungkook'un anlattıklarından ilk kez haberim oluyordu. Tüm üyeler Yoongi'ye bakıyorduk tabi benim asla yanağım kızarmamıştı.... Asla.

"Iıı şey ya annem evet evet annem üyelerin fotoğraflarını istemişti bende Hoseok'un fotoğrafı yok diye fotoğrafını çektim işte ne var bunda?"

"O zaman beni neden çekmemiştin?"

"Seni niye çekeyim?"

"Bende grubun üyesiyim?"

"Hiçbirimizi çekmedi Jungkook" Jin hyung oldukça sinirli ve gergin görünüyordu. Ondan hiç bu kadar tırstığımı hatırlamıyorum.

"Nee! Hyung çok kötüsün."

YIL SONU TAVUĞU - Sope |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin