6 💫

667 102 82
                                    

Gözlerimi ilk açtığımda nerede olduğumu idrak etmem uzun sürmedi, dün gece fazla sarhoş olmadığım için her şeyi hatırlıyordum ama Hoseok yanımda değildi

Kollarımı geriye atıp esnedim ve yataktan çıktım evde Hoseok'u aradım ama ses vermiyordu

Evin neredeyse her yerini aramıştım ama Hoseok'u bulamadım.

Gelen kapı sesiyle kapıya döndüm ve elinde anahtar ile Hoseok eve girmişti elinde poşet vardı, içinde buradan belli olan poğaça ve ekmek vardı.

"Ahh hyung uyandın demek günaydın"diye gülümseyerek yanıma geldi

"Günaydın"

"Yoongi hyung Kahvaltı hazırlayayım ben sen git  salona otur"

"Yok bende sana yardım edeyim" dedim ve beni onaylayıp birlikte mutfağa girdik.

"Ben omlet yaparım sende domates doğra"

"Tamam"dedim ve bir süre hiç konuşmadan sessizce kahvaltıyı hazırlamıştık her şey hazırdı sadece çay kalmıştı onu da masaya koyduktan sonra oturmuştuk

Ve Hoseok sıkıntılı bir nefes verip bana seslendi

"Hyung"

"Efendim"

Sanki söyleyeceği şey yüzünden çekinerek konuşuyordu

"Dün gece... Yani seni rahatsız edecek şeyler yapmadım değil mi yani seni mahcup edecek haraketler yani bilirsin ben sarhoş olunca biraz değişebiliyorum  yaptıysam da özür di-"

Demesiyle sözünün bitmesine izin vermedim.

"Hayır hiçbir şey yapmadın sadece..."
O an onunla oynamak eğlenceli olur diye düşünmüştüm "beni öpmeye çalıştın."

Bir an yüz ifadesi öyle korkutucu bir hal almıştı ki ben bile korkmuştum.

"N-nasıl yani?" Kekelemişti ve gözleri kocaman bana korkuyla bakıyordu.

"Ahhh hoseok cidden inandın mı şaka yaptım."

Diyip kahkaha atmıştım bir an yüzü değişti ve çok komik der gibi bir bakış attı.

"Hyung bu nasıl şaka bir daha söyle şakalar yapma!"

"Tamam tamam yapmam ama sen bir kızardın!?"

"Ne kızarması yaa" diyip sofradan kalktı ve salona doğru sinirle yürümeye başladı, kolundan tutup onu durdurdum.

"Sadece bir şakaydı abartma Hoseok"

"Sodoco bor sokoydo Hoseok" diyip beni taklit etti ben buna gülerken o tripli bir şekilde bana bakıyordu.

"Hyung sana kırgınım" diyip beni itti.

Kim ona sinirliyken bir bebeğe benzediğini söylemek ister?

Tekrar kolundan tuttum ve bu sefer kendimden bile beklemediğim bir atak yaparak iki elimi yanaklarına koyarak yüzünü yüzüme yakınlaştırdım, istemsizce gözlerim kapanmıştı.

"Sadece bir şakaydı ama gerçek olmasını ister misin?"

"Hı!?" Demişti.

Bu haraketim ile beni iter diye düşünmüştüm ama o sadece durmuş ve aynı benim gibi gözlerini kapatmıştı.

Şuan onu burada öpsem hiçbir şey yapmayacak gibiydi ama bunu yapamazdım sonrasında yaşanacakları bilmiyordum belki rahatsız olucaktı, sadece şokta olduğu için öyle durmuş da olabilirdi, beni bir daha görmek istemediğini de söyleyebilirdi...Ben buna dayanamazdım yanaklarını tutan ellerimi gevşetip uzaklaştım ve o an telefonum çaldı

Arayan namjoon'du

Hoseok ile aramızdaki tuhaf atmosferden kaçmak için çok iyi bir şeydi telefonum çalması, boğazımı temizleyip telefonu açtım.

"Alo, tamam Namjoon geliyoruz, evet yanımda beraber geliriz."

Hoseok bana soran bakışlar attı

"Namjoon aradı da bugün run BTS bölümü çekileceğini, bir saat sonra herkesin orada olması gerektiğini söyledi."

"Hmm anladım o zaman ben gidip hazırlanayım"

"O zaman bende evime gidip üstümü giyineyim sonra da seni alırım beraber gideriz."

"Olur" demişti ama yüzüme bile bakmamıştı sanırım az önceki haraketimden dolayı utanıyordu.

"Ben seni geçireyim" dedi ve kapıya doğru yürüdük

Halâ onunla eğlenmek istiyordum ve sinsi bir sırıtış ile onunla aramda bir nefes kadar mesafe bırakmıştım, ona bakmadan arkadasındaki dolaptan ayakkabılarımı aldım ve geri çekildim. Şuan kalbim yerinden fırlayabilirdi, bunu yapmam ile birlikte yüzü kızarmıştı ve yüzüme bakmadan görüşürüz demişti ve odasına girmişti.

Hoseok benden mi kaçmıştı?
Benden etkilenmiş miydi?
Şuan gidip onu öpsem ne yapardı?

Aklımdaki saçma sorular ile gülümseyip alt dudağımı ısırmama engel olamadım, üçüncü soru şuan çok cazip gelmişti düşüncelerimden kurtulup evinden çıktım ve arabaya atlayıp evime doğru sürdüm.

.

.

.

.

Selam ben geldim uzun bir süre yeni bölüm yazmıyordum bölümü beğendiniz mi? Dilenci değilim ama yıldıza basar mısınız? Umarım okurken eğleniyorsunuzdur fikirlerinizi yazmayı unutmayın.

SİZİ SEVİYORUUM 💝💝💝


SİZİ SEVİYORUUM 💝💝💝

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YIL SONU TAVUĞU - Sope |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin