.
.
.
Şuan bir rüya mıydı? Ya da kafamın içindeki bir düş mü? Şu anı tarif etmem gerekirse bulutların üzerinde süzülmekten bile iyi hissettiriyordu. Artık nefes alamıyordum, ve bu hiç umurumda değildi bu anın hiç bitmesini istemiyordum ama biraz daha devam edersek Yoongi hyung hiç duracak gibi durmuyordu.
"Hyu-" dudaklarımızı birbirinden ayırmaya çalıştıkça o tekrar bir araya getirip resmen dudaklarımı içine almak istiyormuş gibi yiyordu. Yoongi ile öpüşürken arşılık vermeye çalışmak gerçekten de zordu.
"Ihm hyung, dur lütfe-" bu sefer dudaklarımızı ayırmıştı. Gözleri kapalı bir şekilde alnını alnıma yaslamış bir şekilde duruyordu, dudaklarının kızarık ve dolgun görünmesi.... Şuan çok güzel bir görünüyordu ama kendimi zapt etmeliydim.
"Hmm" bu sefer de dudaklarını boynuma gömmüş öpüyordu ellerini belime daha sıkı sardı ve kendi bedenini bedenime iyice bastırdı. Ben ise kollarından güç alıp ayakta durmaya çalışıyordum şuan inanılmaz derecede zevk veriyordu, ister istemez gözlerim kapanmıştı.
"Hyung durmalıyız"
Kendime gelmeye çalışarak Yoongi'yi kendimden uzaklaştırdım.
Gözleri yarı açık bir şekilde bana bakıyordu hala elleri belime sarılı Bir şekilde duruyordu, oluru varmış gibi daha çok kendine çekmeye çalışmıştı bedenimi.
Ellerini dağılan saçlarıma atıp yavaş yavaş okşamaya başladı.
"Hoseok" Yoongi hyung ile böyle olmak bana çok değişik hissetiriyordu, şuan onun kollarında kardeş gibi değil de farklı anlamda durmam, onun bana böyle bakması çok değişik hissetiriyordu.
"Efendim" bende onun gözlerine kenetlenmiş bakıyordum. Sabaha kadar böyle dursak ses etmezdim.
"Çok güzelsin"
"T-teşekkürler" bir eliyle belimi okşarken diğer eliyle yanağımı okşuyordu.
"Utanınca kızarman çok hoşuma gidiyor böyle seni..." kafasını tekrardan boynuma gömmüştü "ahh Hoseok güzelliğin beni deli ediyor."
"Hyung" kafasını kaldırıp yüzüme baktı.
"Efendim"
"Bu.. bu çok garip" yüzüme anlamaz gözlerle baktı.
"Ne garip?"
"Yani seninle böyle bu şekil olmak, ne düşüneceğimi ne hissedeceğimi bilmiyorum yani üyeler ne der, şirket böyle olmamızı kabul eder mi? En önemlisi army-"
"Onlar ne düşünür bilmiyorum, pek umursadığımı da söyleyemem ama ben seni sevdiğimi biliyorum ve ben seninle sonsuza kadar birlikte olmak istiyorum."
Bana aşık aşık bakması içimde kıpırtı oluşturuyordu. Omuzlarından tutup kendime çektim ve zaten belimde olan ellerini daha çok dolamıştı belime.
Ellerimle yanaklarından tutup yüzlerimizi birbirine yaklaştırdım ve bu sefer o çok güzel dudaklarına ben yapıştım. Karşılık vermesiyle
Öpüşmemiz daha çok yoğunlaşmıştı.Telefon çalmasıyla ikimiz de ayrılmıştık
"Hay sikeyim"
"Aç hadi hyung"
"Önemsizdir boşver gel" yaklaşıp dudaklarıma yaklaşacağı sırada onu elimle engelledim.
"Hyung"
"Off tamam"
"Alo? Yok evimdeyim, hayır, tamam kapatıyorum. Tamam hadi hadi kapat"
Şaşkın Bir şekilde Yoongi hyunga bakakalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YIL SONU TAVUĞU - Sope |Tamamlandı|
Short Story"kız olsaydım kesinlikle ona aşık olurdum" -Semegi- Başlangıç: 16 Temmuz 2022