"evet hyung işte böyle, ahh cidden çok iyi yapıyorsun, veee hoop bu kadar."
Beni sürekli takıldığım yer üzerinde çalıştırıyordu bir kaç denemeden sonra dansı daha iyi bir şekilde yapmaya başladım 'cidden Hoseok olmasa yapmazdım'
"Bak Yoongi hyung sana demiştim sadece dansını geliştirmen için pratik yapacağız, gerçekten de geliştirdin."
"Hoseok-ah sen olmasan yapamazdım teşekkür ederim."
"Hayır hyung sen kendi çabaların ile yaptın, ben sadece orada durup seni izledim."
Gerçekten de sadece orada durması bile odaklanmama yetmişti...
"Bu kadar sıkı çalışmanın karşılığında sana bir ödül vermeliyim"
"Ödül?"
"Evet, hadi gel"
"Hoseok nereye gidiyoruz dur-"
Dememe kalmadan beni elimden tutup kapıya doğru koşturmaya başlamıştı bile
Bir anda durakladı.
"Doğru söylüyorsun hyung durmalıyız"
Ne olduğunu yine anlamamışken şimdi de beni pratik odasına doğru koşturdu.
"Hey Hoseok ne yapıyorsun kendim gidebilirim."
O beni takmadan pratik odasında duran poşeti alıp bana uzattı.
"Ah Yoongi hyung az kalsın unutuyordum bu giysileri senin için getirmiştim rahat ve temiz terlemişsindir bunları giyin."
Nasıl yani Hoseok beni düşünüp kendi üstlerinden mi getirmişti. Donakalmış bir şekilde yüzüne baktım, ne diyeceğimi bilemedim...
"Yoongi hyung"
"Hey Yoongi"
"Yani beğenmediysen giymeyebilirsin."
Dedikleriyle kendime geldim.
"Ha-hayır çok beğendim teşekkür ederim Hoseok"
"Hyung bir an gerçekten bilincinin kapandığını düşündüm." Dedi alaylı bir ifadeyle
"Hoseok"
"Hyung"
"Dışarı çıkabilir misin üstümü değiştireceğim de"
"Ha?"
Gerçekten saçmalamıştım kaç yıldır beraberdik, kardeşten farkımız yoktu ve beni birçok kez boxer ile görmüştü şimdi neden böyle dediğimi anlamaya çalışıyordu.
"Yani şey istersen gidip arabada beni bekleyebilirsin yani burada beklemene gerek yok"
"Tamam hyung o zaman ben seni dışarıda bekliyorum" dedi, anlamsız gözlerle bana bakıp
Cidden neden ona odadan çık dediğimi ben bile bilmiyordum, altı yıldır beraber yaşadığım, her şeyi beraber yaptığım Hoseok'tan neden utanmıştım ki?
Düşüncelerimden kurtulup üstümü çıkarmaya başladım ve giyindim Hoseok'un üstleri cidden bana uymuyordu rengârenk tişört ve çiçek desenli şort.....
Üstümü giyindikten sonra aynadan kendime baktım ve gülmemi tutamadım bir gün Hoseok'un çiçekli üstlerinden giyeceğim aklımın ucundan bile geçmemişti.
Kendi üstlerimi poşetin içine koyup kapıya doğru ilerledim.
Hoseok arabada beni bekliyordu.
Ve beni görünce gülmeye başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YIL SONU TAVUĞU - Sope |Tamamlandı|
Short Story"kız olsaydım kesinlikle ona aşık olurdum" -Semegi- Başlangıç: 16 Temmuz 2022