💫 16 💫

638 71 227
                                    

.
.
.
.
.
.

"Ahh hyung bende Jungkook ile çift bilekliği almak istiyorum nerden aldınız bunları" Taehyung'un beni darlamasıyla göz devirdim.

"Taehyung Hoseok hyungu rahat bırak ayrıca onlar çift bilekliği değil 'bro' bilekliği" Jimin'in bilekliklerimizi gördüğünden beri bizimle imalı konuşmaları bitmiyordu, üyelerin her zaman buna gülmesi ve bize evlilik hayali kurmaları.... Cidden sadece Jungkook dalga geçmiyordu ama beni bir kenara çekip 'hyung birbirinizden hoşlanıyorsanız söyleyin sizi anlayışla karşılarım' sözünü saymazsak bizimle çok uğraşmıyordu.

"Ah sonunda bir haftalık tatil" Namjoon odasından çıktıktan sonra kendini koltuğa atmış gözlerini kapatmış gülümsüyordu.

"Ohh bee sonunda güzel bir uyku, hayali bile güzel" Jin Hyung da kendini Namjoon'un yanına atmış kafasını Namjoon'un omuzuna koymuştu.

"Çocuklar noel yemeğini beraber yeseydik çok güzel olurdu." Namjoon Jin'in ona bakmasıyla gülümsemiş sözünü düzeltmişti. "Ahh yani ben annemlerle yiyeceğim zaten yani onlarla vakit geçirmek istiyordum unutmuşum" yüzünde aptal bir gülümsemeyle jin hyunga bakmıştı.

"Biz zaten kook ile yi-" Jungkook'un Taehyung'un koluna vurmasıyla Taehyung pot kırdığını anlayıp susmuştu. Sanki bizden gizli çıktıklarını bilmiyorduk.

"Ben ailemle uzun süredir vakit geçirmiyorum o yüzden onlarla yiyeceğim ama bir daha ki noal günü yeriz hep beraber" Jimin'in ailesine olan sevgisini gülerek izliyordum. Aslında her ailesinin yanına gittiğinde beni de götürürdü bu hiç şaşmazdı. Bende ailemin yanına gitmek isterdim ama bu aralar aramız bozuktu ve yurtta kalıp pratik yapmam gerekiyordu. Her ne kadar tatil olsa bile dans edip pratik yapmak bana iyi geliyordu.

"Yoongi hyung sen ne yapmayı planlıyorsun?" Jimin'in sorusuyla hepimiz Yoongi hyunga dönmüştük

Yoongi hyung bana kısa bir bakış atıp kafasını yere çevirmişti.

"Bilmiyorum arkadaşlarımla buluşurum ya da eve gidip uyurum, noel sevmem bu yüzden plan yapmadım." kafasını kaldırıp tekrardan bana bakmaya başladı. Tanrı aşkına neyi vardı bu adamın bugün bir garipti bana çok derin bakıyordu ve bu...bu beni ümitlendiriyordu.

"Tamam o zaman Jin seni bırakayım istersen evine" Namjoon ile Jin'in yılbaşını beraber kutluyacaklarını anlamıştık ama neyse yaşasınlar aşklarını.

"Olur Namjoon gidelim, Hadi görüşürüz çocuklar. "

"Bende gidiyorum Hoseok hyung sen benimle gelsene annem seni çok özledi hem bayadır bir şeyler yapmıyoruz seninle" Jimin'in teklifi üzerine gözlerimi Yoongi hyunga çevirmiştim ama o bana bakmıyordu eşyalarını hazırlamakla meşguldü. Eşyalarını hazırlayıp Jungkook'a dönmüştü.

"Jungkook beni eve bırak" neyi vardı? İnsan bir yüzüme bakar en azından görüşürüz diyebilirdi.

"Tabii hyung Taehyung da bizimle gelicek arabasını getirmemiş" bunun üzerine Yoongi taekook ikilisine sırıtarak bakmıştı.

"Tamam Taehyung'un da gelsin" ve bize veda bile etmeden gitmişti Yoongi..... Bunu hep yapardı bilmiyorum onun bu haraketlerine alışmıştık ama bu seferki anlamsız bir şekilde canımı yakmıştı. ona gitme beraber kutlayalım demek isterdim ama dilim o an lâl olmuştu hiçbir şey söyleyememiştim işte...

"Hoseok hyung?"

"Ahh Jimin ben sanırım gelemeyeceğim birkaç işim var üzgünüm."

"Ow tamam, sonra görüşürüz hyung" bana sarılıp yanağımdan öpüp gitmişti, Jimin benim bebeğimdi bazen hâlâ bebek olduğunu düşünüyordum.

YIL SONU TAVUĞU - Sope |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin