Selam! Nasılsınız hayat nasıl gidiyor? Neyse bölüme geçelim, ne yazdığımı bilmiyorum
.
.
.
Uyandığımda Yoongi hyungu tam burnumun dibinde görmeyi beklemiyordum. Kollarını etrafıma sarmış bir şekilde uyuyordu ve uyuyunca tıpkı bir kediye benziyordu, bazen dayanamayıp yanaklarını sıkıyordum o ise hafif bir kızgınlıkla gözlerini kısıp bana bakıyordu, hoşuna gittiğini biliyordum... Her ne kadar istemiyor gibi görünse de bizim onunla uğraşmamız hoşuna diyordu. Yüzümde hafif bir sırıtışla onu izliyordum, bir an kıpırdanmaya başlamıştı ve gözlerini açacağını anladığım sırada kendi gözlerimi kapatmıştım, şuan dipdibeydik gözlerini açtığında utanacağımı biliyordum. Bu yüzden uyku taklidi yapmak en iyisiydi.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Yoongi :
Gözlerimi hafif aralamam ile birlikte Hoseok'un dibinde olmak tam olarak istediğim şeydi, Hoseok uyuduktan sonra Taehyung'a kısa bir bakış atıp kaşlarımı çatmıştım. Hoseok ile bu şekilde uyursam kalktığımda kendimi yerde bulacağımı anlamıştım ve bu yüzden Taehyung'u hafif dürttüm.
"Tae kalk"
"Hmm ne oldu" uykulu sesiyle zoraki konuşuyordu.
"Kalk hadi Jungkook seni çağırıyor" Jungkook demem ile uyanmıştı ve gözlerini açmaya çalışarak bana bakıyordu.
"Hmm neden çağırıyor"
"Ben ne bilim git ona sor." gözleri kapalı bir şekilde Hoseok'un yanından kalkmış ve sevgilisi olduğunu düşündüğüm(üz) Jungkook'un yanına gitmişti. Taehyung'un gitmiş olmasının verdiği rahatlıkla kendimi Hoseok'un yanına attım ve kollarımı beline sarıp kendime iyice yakınlaştırdım. kafamı boyun girintisine doğru yakınlaştırdım ve Hoseok'un eşsiz kokusuyla uyuyakalmıştım... şuan ise dipdibeydik Hoseok hâlâ uyuyordu bunun rahatlığıyla ellerimi hafif dağılmış saçları arasına daldırdım, saçları çok yumuşaktı. Saçlarını biraz daha sevdikten sonra saçları arasına küçük bir öpücük kondurdum. Ahh onu öpmek.... Ona Temas etmek... Bunlar çok çok eşsiz güzellikte şeylerdi benim için, kalbim kıpır kıpır oluyordu ona en ufak bir temasta bulunduğumda bu çok iyi hissettiriyordu...
"Napıyorsunuz çifte kumrular" Jungkook un gelmesiyle Hoseok'tan biraz uzaklaştım ve kendimi düzeltip yeni uyanıyormuş gibi yaptım.
"Sessiz ol Jungkook Hoseok uyuyor."
"Hyung bir şey soracağım"
"Sor kook"
"Taehyung'u Hoseok'un yanından kaldırıp benim yanıma niye gönderdin." bunu hafif ima ve ufak sırıtışla söylemişti.
"Uykum vardı yer yoktu ne yapabilirdim?"
"Jimin'in yanı da boştu onun yanına da gidebilirdin? ne karışıyorsun sevdiceğime çocuğu yerinden etmişsin."
"Uzatma kook hadi git uyuyacağım ben"
"Tamam tamam uyu sen sevgi-"
"KOOK!"
"tamam yaa sevgili Hoseok'un dicektim ne sinirleniyorsun hemen." Hâlâ gülüyordu pezevenk şimdi iki gün dilinden düşmezdim...
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Hoseok :Kesinlikle uyuma taklidi yapmamalıydım..... Yoongi hyung az önce saçımı sevip saçlarımı öpmüş müydü? İyi de neden bir an böyle bir şey yaptı ki? Kafamda deli sorularla Yoongi hyungun artık beni kaldırmasını diliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YIL SONU TAVUĞU - Sope |Tamamlandı|
Short Story"kız olsaydım kesinlikle ona aşık olurdum" -Semegi- Başlangıç: 16 Temmuz 2022