13 💫

528 78 93
                                    

.

.

.

"Bir iki üç dön, bir iki üç dön, Tamamdır. bitişi bir şekilde yaptık şimdi son bir deneme daha yapalım"

Konsere sayılı günler Kala son dans pratiklerini yapıyorduk ve Hoseok bizi sıkı bir şekilde çalıştırıyordu, şimdiden çok yorulmuştuk ama dansı en güzel ve en iyi şekilde yapmaya çalışıyorduk. Dans pratiğine bir süre daha devam ettik, bu sefer gerçekten kimsenin hâli kalmamıştı.

"Tamamdır şuanlık bu kadar yeter biraz dinlenelim" Hoseok sonunda bizi serbest bırakmış ve herkes nefes nefese yere oturmuştu.

"Hyung" Hoseok'un bana seslenmesiyle arkamı dönmüştüm.

"Efendim"

"Bugün çok güzel dans etttin, hiçbir yeri kaçırmadın, gerçekten çok iyiydin." dediği şey karşısında ne diyeceğimi bilemedim sadece donuk bir şekilde suratına bakakaldım.

"Ah teşekkürler Hoseok, şey bu arada konser için stresliysen bugün bana gelebilirsin" dediğim şeyle gülümsemişti.

"Tamamdır hyung akşama sendeyim o zaman" diyerek göz kırptı, yine gülümsüyordu o mükemmel gülüşü, benim de gülümsememe neden oluyordu, genelde pek gülen birisi değildim yani beni tanımayanlar öyle derdi, ama Hoseok'un yanında değişiyordum, onun yanında her zaman mutluydum, hiç kimseye göstermediğim kişiliğimi ona gösteriyordum. Onunla mutlu oluyordum, bilmiyorum belki de onu arkadaş olarak seviyordum ama benim daha önce arkadaşımın yanında kalp atışlarım hızlanmamıştı.

Dans pratiği bitmişti ama bizim grubun maknea'si Jungkook yine rahat durmamış ve öylesine hiphop şarkı açıp dans ediyordu, Taehyung da ona katılıp saçma ama eğlenceli dansına eşlik ediyordu, bunu gören Jimin de boş durur mu hemen Hoseok'un kolundan tutup onunla beraber dans etmeye başlamışlardı. O an bende Jimin'in yerinde olmak isterdim, Hoseok'u kolundan tutup dans etmek isterdim ~arkadaşca ona dokunmak isterdim~ ama ben Yoongi'ydim işte her zaman sessiz ve sakin olarak anılırdım.Genelde böyle şeylerde benim gelmeyeceğimi düşünüp beni pek davet etmezlerdi, reddedeceğimi düşünürleri arada bir Hoseok ve Jimin gelip benimle uğraşırlardı, beni sinir ettiklerini düşünürlerdi ama onların saçma haraketleri benim hoşuma giderdi, bende onları gülerek izlerdim, bazen sadece izlemek hoşuma giderdi.

Kafamı dans eden üyelerden çevirip Namjoon ve Jin ikilisine baktım, Jin kafasını Namjoon'un omzuna koymuş, Namjoon ile telefonla bir şeyler izliyorlardı büyük ihtimal yine her pratikte olduğu gibi dans videosu izleyip dansın daha çok akıllarında kalmasını sağlıyorlardı, bu görüntü karşısında küçük bir tebessüm kaplamıştı yüzümü, onların ilişkisi çok güzeldi bende Hoseok ile böyle olmak istiyordum. Namjoon ve Jin ikilisinin bizden gizli çıktıklarını düşünüyordum... evet evet kesinlikle öyleydi.

Yanıma birinin oturmasıyla kafamı çevirdim, Hoseok ter içinde kalmış yüzünde bir tebessüm ile üyeleri izliyordu. Bakışlarım onda takılı kalmıştı tabi o ana kadar, Hoseok ani bir haraketle bana doğru dönmüştü ben ise ne yapacağımı şaşırarak kafamı başka yöne çevirdim. Ama artık çok geçti fark etmişti.

"Hyung"

"Efendim"

"Hadi gel bizde dans edelim"
Olur evet evet evet dans edelim Hoseok evet

"Hayır yorgunum Hoseok"
Bu dememe aldırış etmeden ayağı kalktı ve zorla beni ayağa kaldırdı.

"Sadece bir kerecik yaa"
Bundan nefret ediyormuş gibi görünmek icin yüzümü astım ama onunla dans etmeyi çok istiyordum.

YIL SONU TAVUĞU - Sope |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin