12 💫

564 78 150
                                    

Hikayenin son bölümünü unutmuşum okuyup geldim GZİZVSLBSVKİSG NEYSE ŞİMDİ YENİ BÖLÜME GEÇELİM.
.
.
.
.
.
Sabah alarmın sesiyle uyandım, alarmı kapatırken bir sürü cevapsız arama bildirimi gördüm ve hepsi Hoseok'tan gelmişti uyku sersemliğiyle telefonu aldim ve onu aradım.

"Alo Hoseo-"

"Hyung kaç kere aradım sabahtan beri, saat kaç oldu uyanmadın mı hâlâ ahh hyung cidden çok uykucusun bir şey oldu diye ödüm koptu."

Dediği şeyle yüzümde ufak bir tebessüm oluştu

"Uyandım Hoseok sakin ol neden aradın?"

"Şey bugün bir işin yoksa bana gelebilir misin diyecektim ya da istersen sahile-"

"Olur sana geliyorum görüşürüz"

"Görüş-"

Heyecandan sözünün bitmesine fırsat vermeden telefonu suratına kapattım ne de olsa birazdan onun evine gidecektim gönlünü alırdım

Odama doğru ilerledim ve her zamanki gibi siyah pantolon ve siyah bir tişört giydim, aslında smokin giyip gidesim vardı Hoseok'un evine ama biraz abartılı olurdu. Bu yüzden her zamanki konbinimi yapmıştım. Çıkmadan önce ceketimi aldım ve biraz parfüm sıktım.

Hoseok'un evinin önünde durdurdum arabamı, evine gitmeden önce markete uğradım ve onun sevdiği atıştırmalıklar dan aldım kapının önünde durdum ve kapıyı hemen açtı.

Şuan karşımda bir prens vardı evet öyleydi hayal değildi Hoseok o gerçekti, bembeyaz giyinmişti ve bir prensten farksızdı. Bu onun normal günlük kombiniydi ama ben onun her hâline tutuluyordum...

Kapının önünde kaç dakika kadar öyle durduğumu bilmiyordum Hoseok'un sesiyle dalgınlıktan çıktım.

"Hoşgeldin hyung"demişti mükemmel gülüşüyle herkese sunduğu mükemmel gülüşü ~

"Hoşbuldum Hoseok"

İçeri girdim ve koltuğa oturdum, o da tam karşıma oturmuştu hâlâ gülümsüyordu. 'Sakin ol Yoongi şuan aklından gülüşünden öpmeyi geçirme bile.' sonuç ; 'çoktan düşündü.'

"Hyung bir şeyler yemek ister misin çikolatalı kek yapmıştım çok güzel oldu."

"Olur"

"Tamam ben getireyim sende gel istersen mutfağa geçelim"

"Olur"

Mutfağa geçmiştik o mutlu bir şekilde kekini överek tabağa koyuyordu bende onu izliyordum o cidden güzeldi...

"Hyung bu tarife bu sabah baktım sabahın köründe uyandım istemsizce ve canım sıkıldığı için kek yaptım hem sende gelip yersin diy-"

"Sen benim için mi yaptın keki"

"Yani aslında Can sıkıntısından yaptım yani şey- evet senin için yaptım."

Ayağa kalktım ve yanına doğru adımladım bir elimi omuzuna koyup yavaşça okşadım

"Teşekkür ederim Hoseok" yavaşça ona yaklaştım ve hafifçe gerildiğini hissettim. Onu öpmek istiyordum ama bunu yapamazdım o benim arkadaşımdı ve en önemlisi o beni arkadaşı olarak görüyordu.

Hafifçe ona yaklaştım ve arkasındaki dolaptan iki tane çatal çıkarttım. Yaptığım şeyle afallamış bir şekilde suratıma bakıyordu.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Hoseok'un Anlatımından

Yoongi hyungu anlamıyordum, bana durduk yere neden o kadar yaklaşmıştı ki? artık cidden benimle oynadığını düşünüyordum. Dün gece onu öptükten sonra sabaha kadar gözüme uyku girmemişti, hep o anı hayal ettim ve sabah ilk işim kek yapıp onu aramak oldu.

YIL SONU TAVUĞU - Sope |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin