18 💫

463 66 185
                                    

20. Bölümde final yapmayı düşünüyorum hadi iyi okumalar.

.

.

.

"Hoseok! Hadi geç kalmayalım"

"Tamam hyu- Yoongi geliyorum!"

Noel tatili bitmişti ve run bts bölümü için yurda gitmemiz gerekiyordu. Özlemiştim, üyelerle bir haftadır sadece internet üzerinden konuşuyorduk bu süre boyunca sadece Jimin ile görüşmüştük. Bir hafta full Yoongi'nin evinde kalmıştım, kendi evime gitmeme izin vermiyordu. Gitmek istediğimi söylediğim zaman 'beni yalnız mı bırakacaksın? Ya hasta olursan? Kim bakıcak sana?' diyordu. Yoongi'yi daha iyi tanımıştım yani bir sevgili olarak tekrar tanıştım diyebilirim çünkü bu kadar temas bağımlısı ve romantik olduğunu bilmiyordum, hatta fazlasıyla temas seviyordu....... Bende temas seviyordum ama daha önce kimseyle 'aşk' adı altında bir temasta bulunmamıştım. Ona hyung demem hoşuna gitmiyordu hyung dediğim zaman 'kendimi yaşlı hissediyorum hoba' diyordu. Bende hyung lafını atmaya çalışıyordum ağızımdan.

Ceketimi askılıtan alırken Yoongi de salonu altını üstüne getirmiş bir şey arıyordu.

"Hoseok! Araba anahtarımı gördün mü!"

Her koltuğu kurcalıyor, bulamayınca yüzünü ekşitiyor ve tıpkı bir kediye benziyordu.

"Dün arabayla markete gitmiştim cebimde hadi gel"

Ayakkabılarımı giyinip Yoongi'ye döndüm ve hiç beklemediğim bir tepkiyle karşılaştım, Yoongi yüzüme donuk bir şekilde bakıyordu. Yüzümde bir şey olup olmadığını kontrol ettiğimde ise hiçbir şey yoktu.

"Neye bakıyorsun yüzümde bir şey mi var"

"Hoseok" elini yanağıma koymuş okşamaya başlamıştı.

"Çok çok güzelsin..." Bir Yüzüme baktıktan sonra daha çok yaklaşıp dudaklarıma uzun bir öpücük kondurmuştu. Aslında bu bir kırgınlığı giderme öpücüğü de denebilirdi. Birkaç gün önce kıskançlık tartışmamız sonrasında aramıza bir soğukluk girmiş gibiydi, ama şuan o soğukluğu adeta dudaklarıyla eritiyordu. Elini enseme koyup daha sert öpmeye başladı. Dudaklarımızı ayırmıştık. Yoongi elimden tutup beni odaya götürüyordu.

"Yoongi! Nereye?"

"Odamıza gidiyoruz Hoseok"

"Ahh Yoongi bugün çekim var yurda gitmeliyiz. Hem bir hafta boyunca yeterince birbirimize yeterince doyduk." Kısık sesimle ikna etmeye çalışıyordum. Ama yaptıklarım gitmemizi zorlaştırıyordu. Dudaklarımı boynuna sürttüm hem gitmek istiyor, hem burada kalıp Yoongi ile hasret gideremek istiyordum.

Yüzüne baktığımda her zaman trip atarken büründüğü haline dönmüştü. Dudaklarına yönelip sert bir öpücük bırakıp geri çekildim.

"Hoseok! Sınıyorsun beni!"

"Hımmmm" gözlerimi kapatıp alnını alnıma yasladım. Zaten belimde olan eli belimi daha sıkı kavramıştı.

"Hoseok"

"Hmm"

"Biraz daha burada kalırsak seni burada si-"

"Ahhh tamam tamam sadece uğraşıyordum, hadi gidelim."

Derin bir iç çekip ellrimi tutmuştu.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

"Hyung"

"Jimin" Jimin yurda daha adım bile atmadan boynuma atlamıştı.

"Seni çok özledim." Bende onu özlemiştim ama daha iki gün önce kapımıza dayanıp gece de benim yanımda yatmıştı, bu yüzdendir ki Yoongi, o gece onunla uyumadım diye iki gün benimle konuşmamıştı...

YIL SONU TAVUĞU - Sope |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin