Harryho pohled
Možná, že bych měl vzít to od Anity a ujistit se, jestli jsem na holky vůbec já. Taky bych chtěl vidět, jak na to bude reagovat Louis.
Jo, vezmu to. Snad si tím teď všechno nepokazím.
„Anito? Platí stále tvoje nabídka na dnešek?" zeptal jsem se a ona se docela rozzářila.
„Samozřejmě! Ještě ti napíšu, v kolik a kde bydlím," řekla a já se s úsměvem a slovem 'zatím' rozloučil.
Vrátil jsem se za Louisem, který na mě už čekal.
„Dneska nebudu moct, jdu k Anitě. Dala mi fakt dobrou nabídku, prý bude sama doma," uchechtl jsem se a Louis se lehce zamračil.
„Vždyť jí znáš jenom tři dny, jsi si fakt jistý, Harry?" zeptal se mě a nejistě se n mě kouknul. Řeší to více než já a to se ho to v podstatě ani netýká.
„No a co? Když už mám tuhle příležitost, tak proč to nevyužít?" kouknul jsem se na něj.
„Nedělal bych to. Není to dobrý nápad," kroutil Louis hlavou.
„Buď žárlíš na to, že za mnou přišla a nebo žárlíš na to, že jsem jít o já přijmul," uchechtl jsem se já, ale řekl jsem to jenom pro to, abych viděl jeho reakci.
„Cože?" ještě více se zamračil a zastavil se.
„Žárlíš, že jsem to vzal. Že za ní jdu do prázdného baráku," řekl jsem sebevědomě a Louis se uchechtl, přičemž pokračoval v cestě.
Znovu jsem se sám pro sebe uchechtl.
Nijak moc nevím, co si myslet, protože mi kluci opravdu nasadili brouka do hlavy. Nikdy jsem nad tím moc nepřemýšlel, ale při zamyšlení si myslím, že Louis gay bude. Jestli se mu líbím, to netuším, ale jsem jediný člověk, se kterým se baví a ještě naši dva kamarádi, se kterými se teď tedy zase moc nebavíme.
Někdy ses ním na toto téma možná pobavím, ale dneska chci už jen v klidu dojít domů a potom jít s Anitě, kde se o to ona už asi postará. Nejspíše ještě začnu být nervózní, po pár letech strávených jen s Louisem.
„Půjdu teď rovnou domů," oznámil mi louis a jen přikývl.
Na křižovatce jsme se zastavili a já Louisovi nabídl mou náruč, do které se hned vrhl.
„Prosím, přemýšlej, až budeš u té holky," řekl mi a odtáhl se ode mě.
„Tak ahoj," rozloučili jsme se a každý jsme se vydali svou cestu.
Docela se k Anitě těším, opravdu jsem už hodně dlouho nebyl jinde s nikým jiným než s Louisem. Nikdy mi to nevadilo, ani mi to asi dál vadit nebude, kdyby to s ní nevyšlo, ale přeci bych měl zkusit i něco jiného, než každodenní společnost malého a docela dost roztomilého kluka, co se vlastně choval podobně jak holka, i když jsem s tím nikdy neměl nejmenší problém. Byl jsem rád jeho soukromý security guy, když se při hororech bál atd.
Dal jsem si doma sprchu, během které mi Anita poslala čas a místo, kam mám dojít.
Bylo mi jasné, že mě bude chtít pro sex, nebo se se mnou alespoň pokusit dít dohromady. Asi mi to nevadí, nikdy jsem první sex moc nebral jako nijak nic moc tak extrémně důležitého. Spíše jsem to chtěl mít co nejdříve za sebou, protože jsem se toho docela bál.
Ani jsem si nic nebral, hodil jsem si do kapsy telefon a jeden kondom, pro jistotu.
Došel jsem k ní, kde mi ona hned skočila do náruče. Obejmula mě a za ruku mě dovedla do jejího pokoje, kde jsem si sedl na její postel.
„Mohli bychom se podívat na nějaký film, co myslíš," řekla a zamrkala na mě. Působilo to na mě méně, než když na mě zamrká Louis jeho krásnýma a velkýma modrýma očima.
„Klidně," řekl jsem a ona přinesla ovladač od televize, které visela na zdi.
Zapla nějaký film a uvelebila se na mém hrudníku. Tak nějak jsem ji obejmul, ale nebylo to ono.
---
Co teď?" otočila se na mě se skousnutým rtem a koukala se mi přímo do očí.
Tak nějak na mě už ležela celým tělem s tím že jednu nohu měla umístěnou mezí mýma nohama a jednu těsně pod mým rozkrokem.
Celkem se na mě vrhla, protože si hned přivlastnila moje rty a já jsem se nechal.
Jedna její ruka zabloudila k mému rozkroku, kde mě škádlila ještě přes látku kalhot, ale ty za chvilku šly dolů.
Také jsem ji vysvlékl a oba jsme byli nazí. Nijak jsem nevěděl, co si mám myslet. Necítil jsem žádnou chemii, pouze z její strany to, jak moc už chtěla, abych ji naplnil.
Přetočil jsem ji pod sebe, kde jsem měl vše hezky pod kontrolou. Nasměřoval jsem svůj penis s již nasazeným kondomem k ní a nějak jsem do ní vnikl. Netušil jsem, co dělám, ale když jsem poprvé přirazil, hlasitě zasténala.
Snažil jsem ce svůj orgasmus oddálit co nejvíce, ale jaksi m to nešlo. Stačilo totiž už jen pár málo přírazů a já jsem se udělal. Ještě jsem potom málokrát přirazil a vysunul jsem se. Bylo mi celkem jedno, jestli bylo dobře jít, ale mě docela ano.
Svalil jsem se na postel vedle ní, přičemž si ona zase vlezla na mě.
Společně jsme takto potom usnuli.
-
-
-
-
-
Jak se dneska máte? Stalo se vám něco, s čím se chcete pochlubit?
ČTEŠ
Moc mladí - Larry Stylinson CZ
FanfictionHarry a Louis jsou kamarádi už od malička. Jednou se ale Harry chytí špatné party, když se půjde kouknout do vedlejší třídy.