15

208 23 1
                                    

„Tak mi vyprávěj, co vše se u tebe v životě změnilo, zajímá mě každý detail," usadil se lépe a koukal na mě.

„Nic moc se nezměnilo, dostudoval jsem, mám maturitu a pracoval jsem jako číšník. Teď mi Niall, ano, ten Niall z dětství, mi sehnal tu práci v té firmě," řekl jsem stručně, ale řekl jsem asi vše.

„To je vše?" zeptal se.

„Řekl bych, že asi docela ano," pokrčil jsem rameny.

„Teď mi řekni, co se dělo u tebe," taky jsem se zeptal.

„Já jsem si rok po tobě našel přítelkyni, Karol. Jaksi mi nějak nalhala, že bere antikoncepci a najednou byla těhotná. Se mnou, což je asi jasný. Mám teď tedy šesti-letou dcerku Darcy, která je teď tedy právě u mamky. Je každý měsíc u toho druhho," řekl mi.

„Tak to gratuluji, asi," řekl jsem nejistě.

„Abych řekl pravdu, nikdy jsem s ní nebyl tak jistý, jako jsem byl vždy s tebou," řekl mi, což mi donutilo červenat.

„Tys za celou tu dobu neměl žádný vztah?" zeptal se mě.

„Neměl. Věděl jsem, že bych nikdy nikoho nemiloval více, než tebe," řekl jsem tiše.

„To je pro mě moc velká lichotka. I když se po takové době vidíme jen chvilku, tak ti musím říct, že si myslím, že k tobě stále cítím to samé a přijdeš mi ještě krásnější než před lety. Nebudu ale nic dělat, dokud ty sám nebudeš chtít a samozřejmě je v pořádku, pokud nebudeš chtít vůbec," řekl Harry s pohledem upřeném na mě.

„J-je mi neskutečně líto, že jsem předtím musel odjet. Občas si mi přišel na mysl a taky musím říct, že k tobě cítím pořád to samé a nikdy jsem nepřestal. Jsi také mnohem krásnější a nechápu, že se někomu jako ty můžu líbit já," uchechtl jsem se.

„Jsi nádherný, věř mi, zlato," řekl a pohladil mě po tváři.

Přiblížil jsem se k němu, abych ho mohl políbit. Neskutečně mi jeho rty chyběly. Chtěl bych být zase s ním, nebudu lhát. 

Jakmile jsem se na jeho rty přilepil, Hazz začal spolupracovat, z čehož mi poskočilo srdce.

„Chtěl bych zajít dál," řekl jsem, když jsme se od sebe odtáhli.

„Jsi si jistý?" chtěl se asi ujistit.

„Ano, jsem si tím stoprocentně jistý, moc ti věřím," ujistil jsem ho.


Moc mladí - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat