13

203 20 0
                                    

Louisovi se v novém domě líbilo, ale nemohl se přenést přes to, jak daleko teď bydlí od kluka, kterého tak moc a dlouho miluje.

Ještě další měsíc byl smutný, ale s Harrym si každý den psal a občas i volal, což mu zlepšovalo náladu.

Ani jeden z kluků ale nechtěl celé svoje dny trávit na telefonu, takže se bavili méně a méně. 

Trvalo to rok, než na sebe docela i zapomněli. Každý z nich si žil svůj vlastní život, ale Louis byl přesvědčený, že se už nikdy nezamiluje tak, jako se zamiloval do Harryho. 

Harry si žil svůj vlastní život a od Louiho odjezdu si za rok a půl našel přítelkyni, Karol.

Jejich vztah jim vydržel pět let, přičemž si nedopatřením udělali dítě. Karol Harrymu tvrdila, že užívá antikoncepci a nemůže otěhotnět a ani nemá žádné choroby, tak že chce zkusit sex bez ochrany. 

Harry se s jejím dovolení udělal do ní a o dva měsíce později zjistili, že je Karol těhotná. 

Rozešli se a dítě měl každý měsíc jeden.

Byla to holčička, jmenovala se Darcy.

Harry byl tedy teď otec malé holčičky a pracoval jako asistent ředitele ve firmě jeho strýce. 

Louis od doby co opustil Harryho nebyl s nikým a ani to nechtěl zkoušet. Bál se a na Harryho stále myslel jako na někoho, koho miluje, i když už taky jen občas. Pracoval jako číšník v restauraci kousek od jeho bytu, který si koupil, ale měl v plánu se teď stěhovat a taky přestoupit do jiné práce, kterou mu sehnal Niall, jeho známý z dětství, se kterým si občas psal.

O devět let později, Louiho pohled

Dnes je ten den, kdy se mám stěhovat a začít pracovat ve firmě, kde mi sehnal míst Niall.

Stěhuji se kousek od města, kde jsem bydlel v dětství, takže se ve svém rodném městě rozhodně někdy zastavím.

Dal jsem do auta poslední krabici, nasedl jsem a vyjel jsem do města, kde tedy budu bydlet a chodit do práce. Jsem Niallovi neskutečně vděčný, že mi tu práci sehnal. Potřeboval jsem něco, co mi bude vydělávat více, což tohle je, dokonce dvojnásobě výdělečné a byt který jsem si koupil, tak byl taky docela levný, až jsem se divil.

Na místo jsem dojel za pár hodin a hned jsem se stěhoval do bytu. 

Byt měl i krásný balkón, na který budu chodit často a mám v plánu si na něj koupit nějaké lehátko.

I ve svém starém bytě jsem dost často jen stál u okna, abych se mohl nadýchat přímo čerstvého vzduchu a tak.

Celý den jsem měl na to, abych si vybalil a zítra nastupuji do své nové práce. 

Uvařil jsem si nějaké jednoduché jídlo, které jsem rychle snědl a šel jsem spát, abych si na zítřek pořádně odpočinul a abych byl do nové práce připravený. Jsem v podstatě už přijatý, protože Niall šéfa prý přesvědčil, že jsem spolehlivý, ale pokud nebudu pracovat tak jak mám, tak budu okamžitě vyhozen.

Jsem ale odhodlaný udělat vše pro to, abych tam vydržel co nejdéle.

.

.

.

.

.

:P

Moc mladí - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat