Nama ku nizam aku berusia 29 tahun dan bekerja sebagai pemandu lori besar, betul tu kerja ku bawa lori besar dan jarang pulang kerana aku perlu menghantar barang2 luar negeri masuk ke negeri lain. Kiranya aku hantar dari negeri ke negeri lain, apa yang aku hantar? Aku selalu hantar perabut2 mahal yang akan digunakan di hotel2 mewah.
Aku seorang yang tegap dan mempunyai bentuk badan yang sangat berotot, mungkin kerana aku selalu mengangkat barang2 berat yang membuat kan aku berotot. Sudah badan berotot dan tegap jangan tanya yang di bawa sama2 perkasa, batang ku berukuran besar dan terlihat kuat kerana aku menjaganya dengan baik, telur2 ku juga sangat besar dan sekarang ianya agak keras disebabkan aku sudah lama tidak melancap, simpanan sperma ku penuh dah akan keluar semasa aku menyetubuhi isteri ku di rumah. Aku baru sahaja kahwin 2 minggu lepas dan belum menyetubuhi isteri ku dikarenakan isteri ku sedah datang bulan dan pada minggu kedua aku ditugaskan ke luar negeri untuk menghantar barang. Sekarang lah masanya aku memberikan benih ku agar kami mempunyai cahaya mata yang comel dan kuat.
Setelah sampai di tempat kerja, aku meletakkan lori yang aku bawa itu di tempat parking khas nya dan terus menuju ke kereta ku. "Kenapa kelang kabut ni nizam, laju2 nak balik ni kenapa?" rakan sekerja ku bertanya selepas melihat aku keluar dari lori dan bergegas ke kereta untuk balik, "alaaa penat lah nak rehat" "penat ke atau nak peluk bini" sindir nya kepada ku. Aku hanya tersenyum lalu masuk ke dalam kereta dan membawanya pulang, aku sudah memberitahu isteri ku yang hari ini aku pulang dan menyuruhnya untuk memasak makanan2 yang sedap juga memberitahu nya yang aku sedang teringin dan dia sudah memahaminya.
Sejurus sampai di luar rumah aku pelik kenapa sudah maghrib begini lampu rumah masih tidak dihidupkan, aku merasa tidak sedap hati jadi aku pun perlahan2 memasuki rumah ku. Alangkah terkejutnya aku melihat isteri ku diikat di atas kerusi dengan keadaan tidak berpakaian sama sekali, aku terus berlari dan cuba membuka ikatan itu dan tiba2 seseorang memukul kepala ku yang membuatkan aku pengsan. Apabila aku terbangun dari pengsan aku menyadari yang aku sudah di atas meja makan dan tangan kaki ku di ikat disetiap sudut meja, aku cuba melepaskan diri tetapi ikatan itu terlalu kuat. Aku melihat di sebelah kiri isteri ku masih terikat dan dia juga telah pun pengsan, tiba2 seseorang datang dari atas kepala ku dan menampar pipi ku.
Besar mata ku bila melihat rizwan bekas kekasih isteri ku, isteri ku meninggalkan dia kerana dia seorang pemabuk dan pernah hanpir merogol isteri ku. "Kelepaskan aku dan isteri ku" kata ku kepadanya, "hahaha sudah ada peluang kenapa nak sia2 kan" rizwan menuju ke arah isteri ku dan memegang dagunya, "JANGAN SENTUH DIA, AKU AKAN BUNUH KAU KALAU APA2 JADI DEKAT DIA" teriak ku. Rizwan tersenyum "kalau aku nak cucuk dia kau nak buat apa? Lagipun aku tau kau masih belum masukkan batang kau dalam dia, aku dah perhati korang lama dah dan ni lah masanya untuk aku hancur kan keluarga baru kau ni" rizwan mengambil gunting yang ada di mesin jahit lalu menuju ke arah aku.
"Tapi jangan risau aku tak akan cedera kan isteri kau sebab aku sayang dia, jadi tak sampai hati nak cedera kan dia tapi aku akan cedera kan kau sebab kau lah aku tak jadi suami dia yang sah" rizwan mula menggunting seluar dan baju ku dan ditariknya hingga aku hanya memakai boxer hitam yang nipis. "Waaa besar batang kau cuba aku picit sikit" rizwan pun memegang2 batang dan telur nizam, "keras lah telur mesti puasa ni kan. Jadi betul lah kau masih belum cucuk dia hehehe" "jauhkan tangan sial kau dari telur aku" rizwan tidak memperdulikan malah meramas telur nizam dengan sangat kasar.
"Aku dah buat keputusan, aku tak akan bunuh kau dan tak akan pisahkan kau dengan isteri kau tapi aku akan buat kau tersiksa sepanjang hayat kau" nizam mula takut bila dengar apa yang rizwan kata sebentar tadi. Rizwan bermain2 dengan gunting itu, dia menyucuk2 hujung gunting itu di batang dan telur nizam, nizam memberonta mahu melepaskan diri dan cuba menjerit meminta tolong tetapi tiada siapa yang mendengar disebabkan rumah nya agak berjarang dengan rumah lain. Rizwan menggunting boxer nizam lalu disumbatnya ke dalam mulut nizam, boxer itu sudah 2 hari tidak diganti kerana nizam kehabisan boxer bersih dan juga dia berniat akan mengganti ketika sampai di rumah.
Nizam telanjang bulat di depan rizwan, "besar betul batang kau ni, mesti cucuk sekali terus mengandung isteri kau tapi sayang aku tak kan benarkan benda tu terjadi" nizam meronta2 dengan sangat kuat sehingga bergegar meja makan itu dan tanpa diduga rizwan memukul celah kangkang nizam, nizam menjerit kesakitan tetapi tidak ada bunyi kerana mulutnya disumbat boxernya. Rizwan tersenyum melihat nizam menahan sakit lalu dia memukul lagi dan lagi, perut nizam sudah turun naik mengawal nafas, "toooolllaanggggg...." "hahaha ingat ada orang nak tolong kau? Mari aku tolong, tolong mandul kan kau hahaha" rizwan menarik kedua2 telur nizam dengan setiap tangannya, "aaarrrghhhhhhhhhh" hanya menjerit yang nizam boleh buat sekarang.
Tidak puas dengan itu rizwan mengambil tali lalu mengikat telur nizam dengan sangat ketat dan menggantungkan baldi2 kecil, "jom tengok seberapa kuat telur kau boleh tahan tapi kalau telur kau tercabut baru aku puas ok?" kata rizwan kepada nizam. Rizwan mengambil botol yang penuh dengan air dan memasukkan sikit demi sedikit air ke dalam baldi itu, nizam merasa telurnya tertarik ke bawa nak rasa ingan putus, dia hanya mampu menjerit selama rizwan menyiksa telur kesayangannya. Baldi itu sudah full dengan air tapi ada satu lagi botol rizwan terus memasukkan botol itu ke dalam baldi dan nizam menjerit kesakitan.
Nizam menangis kerana sakit dan menangis kerana selepas ini mungkin telur nya tidak seperti dulu, rizwan membuka ikatan di telur nizam, "alololo nangis pula lelaki berotot sorang ni tapikan aku tengok batang kau tegak lagi apa kata kita bagi batang kau baca buku nak?" nizam yang dari tadi menahan sakit bingun dengan apa yang rizwan katakan. Rizwan mengambil 2 buku yang sangat tebal mungkin setiap satunya mempunyai jumlah tak kurang dari 500 muka surat. Rizwan menjatuhkan 1 buku tepat di batang nizam yang tegak, batang nizam terhimpit dengan buku itu lalu rizwan menjatuh kan l lagi buku yang membuat kan nizam kesakitan.
Tidak sampai disitu rizwan mengambil buku yang di atas dan membukanya lalu menjepit telur nizam dengan buku tebal itu, "biar telur kau berilmu sikit sebelum pecah" "AAAARRRRGGGGGGHHHHHHHH" jeritan nizam sangat kuat, air matanya keluar seperti air terjun. Rizwan naik ke atas meja dan memijak kedua2 buku itu dan nizam menjerit sekali lagi, selepas puas melihat nizam sudah separuh nyawa rizwan turun dan mengambik semula buku2 itu, telur nizam menjadi merah kebiruan dan batang nya sudah lembik.
Benda terakhir rizwan buat adalah blow job nizam untuk mengeluarkan sisa2 sperma yang ada, tidak sampai 3 minit nizam pancut dengan 3 das pancutan croot crooot crooot. Terlihat air mani yang bercampur dengan darah berada di atas badan nizam, "nampak darah ni, itu tandanya kau dah M.A.N.D.U.L" rizwan membuka ikatan nizam dan menjatuhkannya dari meja, nizam hanya menangis sambil memegang kemaluannya yang sudah dikerjakan oleh rizwan. Rizwan pun dengan puas hati keluar dari rumah dan berlari meninggal kan nizam dan isterinya, nizam mengeluarkan boxer yang ada di dalam mulutnya dan cuba untuk berdiri menuju ke arah isterinya dan syukurlah isterinya tidak apa2.
Isterinya pun sedar dan melihat suaminya lemah dengan berbogel lalu menelefon ambulans dan membawanya ke hospital. Selepas beberapa jam rawatan doktor mengesahkan kedua2 telur nizam pecah dan dia sudah pun mandul. Isterinya menangis mendengar apa kata doktor, nizam yang terbaring lemas juga sedih kerana dia sudah tidak akan dapat keturunan lagi.
TAMAT
Cerita ini hanya rekaan semata2, buka dari kisah benar atau mengaikatkan orang lain sama ada yang hidup atau yang telah meninggak dunia. Cerita hanya rekaan dari c penulis
#ThanksSebabBaca
YOU ARE READING
Telur yang malang (Cerita Pendek)
Krótkie OpowiadaniaLelaki sekuat atau sehebat mana pun, kelemahannya tetap di tempat anak2 nya yang belum lahir tidur iaitu kandung keturunannya atau lebih senang faham telur lelaki. Cerita ini hanyalah rekaan dan bukan dari kisah benar, nama2 yang digunakan juga hany...