Masa cuti sekolah aku rancang nak pecah masuk sebuah sekolah, mesti ada yang tanya kenapa sekolah sebab ni tak banyak orang jaga paling pun pakcik guard jak, aku pun buat persiapan, pakai baju seluar hitam dan topeng, kebetulan aku tau pagar yang berlubang untuk budak2 ponteng hehehe senang kerja aku.
Sampai depan pagar tu tengok sekeliling tak ada orang terus pecut masuk, lepastu tempat pertama bilik guru, nak ambil laptop2 cikgu, mesti mahal2 laptop diorang ni. Aku dengan berhati2 jalan naik tangga dan cari mana bilik guru, sampai jak terus rosakkan tombol pintu, hehehe berhasil aku apa lagi masuk dengan bangga nya lah.
Aku tak banyak cakap terus ambil semua barang berharga, buka laci ada duit, atas meja semua laptop hahaha kaya lah aku. Dah habis aku ambil nak balik apa lagi, nanti jual laptop ni kaya lah aku hahahah, tiba2 dengan bunyi tapak kaki aku menyorok delat tiang bangunan. Aku cuba intai sekali alahai pakcik guard, hahah tua pula tu, aku tunggu dia jalan baru aku lari keluar, sekali tiba2 ada pula kucing tengah kejar tikus, sekali nya tikus tu datang kat aku apa lagi kucing tu lompat dekat aku sampai terkejut aku, habis kantoi.
"Oiii siapa tu? Perompak" kata pakcik tu aku apa lagi lari lah sekali dia baling lampu suluh kena kaki aku sampai terjatuh aku, "tak guna punya orang tua" aku dengan marah pigi dekat pakcik tu nak belasah dia sekali "bugh!!!!" pakcik tu tendang celah kangkang aku, apa lagi melutut dibuat nak senak sampai nak termuntah. Tengah aku melutut tahan sakit pakcik tu tendang lagi, tak boleh nak bagitau sakit dia macam mana, muka aku dah kat lantai tahan senak.
"Ohh kau ingat aku tua tak boleh lawan kau orang muda, mari aku bagi kau pelajaran" pakcik tu tarik aku masuk stor dekat bilik guru lepastu ikat tangan dan kaki aku dekat besi rak barang, "apa..apa pakcik nak buat" tanya ku, dia hanya diam sambil mengetatkan ikatan tangan dan kaki ku, posisi ku sekarang di ikat berbentuk X di besi rak barang stor. Selepas mengikat pakcik tu tumbuk perut aku banyak kali, tumbukan dia sakit juga walaupun dah tua, "aku dah lama jaga sini semua aku bantai ni, sebab lama dah tak ada orang nak ceroboh masuk aku nak bagi kau lembek baru aku lepas", dengar pakcik tu cakap macam tu aku mula takut, "ampun pakcik saya minta ampun lepaskan saya" aku merayu tapi sia2.
Tiba2 pakcik tu koyakkan baju aku, "mari kita tengok sekuat mana kau anak muda" pakcik tu tumbuk bertubi2 perut dan dada aku sampai lebab, aku hanya mampu menjerit kesakitan. Aku sampai kehilangan suara sebab jeritan kesakitan kena tumbuk, "hmmm aku tak puas lah, lagipun lama aku tak ajar budak2 muda macam kau ni" aku dah nangis, pakcik tu tak nak lepas aku lagi. Tanpa amaran pakcik guard tu buka tali pinggang dan buka seluar jeans aku, terlihat lah boxer kelabu bercorak "to...tolong pa...pakcik, saya minta ampun, lepas....lepaskan saya" aku dah tak larat, aku merayu banyak kali dan menangis minta dilepaskan.
Pakcik tu tak peduli kan aku, "kau belum kahwin kan?" aku hanya menggelengkan kepala tanda belum berkahwin, "hahaha aku nak bagi pelajaran buat kau supaya nanti keturunan kau tak ikut perangan kau tu" pakcik tu meraba2 kemaluan aku, "a...apa pakcik nak bu...buat?" aku betul2 tak larat, pakcik tu picit2 telur dan batang aku, "ohhh pakcik nak buat ni bughhhhh" satu tumbukan tepat pada telur yang mengandunyi keturunan aku, "arghhh!!!!!!!!" aku menjerit kesakitan, gila lelaki mana boleh tahan. "Baru sikit dah jerit dasar budak lemah, ni aku nak kau menyesal ceroboh masuk sekolah ni" pakcik tu pegang kedua2 telur aku di setiap tangan nya, lepastu picit telur aku kuat2, "ARGHHHH PAKCIK AMPUN, LEPASKAN LEPASKAN LEPASKAN!!!!" penuh jeritan ku di dalam stor itu, bukan nya lepas malah pakcik tu tarik telur aku sampai terpisah jauh antara satu sama lain, "ARGHHHH!!!! SAYA MENYESAL SAYA MENYESAL, SAKIT TOLONG!!!! AMPUN PAKCIK LEPASKAN KETURUNAN SAYA" "hahaha biar kau belajar sikit jadi kau tak ajar nanti anak2 kau merompak".
Setelah puas akhirnya pakcik tu lepas kan telur aku, boxer aku dah basah sebab aku terkencing sikit, "hahaha sampai terkencing kau ya" pakcik tu buka boxer aku dan letak bahagian dalam yang kena kencing tu dekat muka aku, "kau jilat boxer kau ni, bila aku puas aku lepaskan kau boleh?" dengar perkataan lepas aku terus keluarkan lidah aku dan dengan ragu2 menjilat boxer aku sendiri yang ada air kencing aku, lama juga aku kena jilat boxer aku tu, tiba2 pakcik tu lancap kan aku dengan tangan dia aku berhenti menjilat sebab dia lancap kasar lagipun telur kau masih sakit, terus dia letak boxer tu dekat mulut aku, "kenapa kau berhenti jilat cepat atau telur kau mendapat lagi" aku terus jilat balik, tak nak pakcik tu siksa telur aku lagi.
Semakin lama semakin aku nak pancut, tanpa bagitau pakcik tu aku pancut dengan banyaknya sebab aku dah hampir sebulan tak keluar, aku terpancut ke lantai terus pakcik tu lap dengan boxer aku, aku takut dia suruh jilat lagi tapi lebih teruk, "aku bagi kau lepas tapi aku nak kau dalam keadaan bogel dengan boxer ni dalam mulut kau jalan pigi pagar sekolah dan keluar" besar biji mata aku dengar pakcik tu cakap macam tu, "pakaian kau aku bagi juga jangan risau" pakcik tu cakap sambil buka ikatan tangan aku.
Dah lepas dia sumbat boxer aku dalam mulut, aku tak nak melawan sebab telur aku dah sakit sangat2, sambil pegang telur keturunan aku ikut pakcik tu pigi pagar sekolah ni dalam keadaan bogel, dah sampai dia suruh aku keluar lepastu dia tutup pagar tu, terkejut aku dia tak bagi pun pakaian aku. Kat situ aku dah nangis sangat2, baru aku nak keluarkan boxer aku dalam mulut dia balik pakaian aku dari atas pagar, "pakai depan pagar ni lepastu blah" aku pun mengambil boxer yang basah dengan air kencing, air mani dan air liur aku tu dan pakai, lepastu pakai seluar dan baju lepastu lari sambil pegang kemaluan aku yang masih sakit.
YOU ARE READING
Telur yang malang (Cerita Pendek)
Cerita PendekLelaki sekuat atau sehebat mana pun, kelemahannya tetap di tempat anak2 nya yang belum lahir tidur iaitu kandung keturunannya atau lebih senang faham telur lelaki. Cerita ini hanyalah rekaan dan bukan dari kisah benar, nama2 yang digunakan juga hany...