Culik

574 8 0
                                    

Di dalam kegelapan aku tersedar dari tidur ku, aku cuba memperbetulkan penglihatan ku dan melihat sekeliling aku berada di bangunan yang di tinggal kan, aku cuba menggerakkan badan ku tapi tak boleh, rupanya aku terikat di atas kerusi kayu. Aku cuba menjerit meminta tolong tetapi tempat ini mungkin terlalu jauh dari perumahan atau orang yang lalu, aku mengingat apa kali terakhir aku buat sebelum diposisi ini, yang aku ingat adalah aku baru sahaja pulang daripada gym, tiba2 sesosok tubuh bertopeng menuju kearah ku, "siapa kau dan apa kau nak daripada aku?" tanya ku terus kepadanya, lelaki itu berkata yang dia hanya mahukan duit tebusan sebanyak RM 100 000 untuk lepaskan aku, aku menjerit dan menghayun2 kan kaki ku walaupun aku tahu tendangan ku tak kan mengena rupanya ini satu penculikan.

Dia yang tak berpuas hati dengan rontaan ku terus memegang kedua2 kaki ku lalu dengan satu tendangan tepat di celah kangkang aku terdiam menahan sakit, dia kemudian mengeluarkan telefon bimbit nya dan meminta nombor telefon orang yang boleh dihubungi untuk meminta duit tebusan, aku enggan memberinya dan dia terus memukul muka ku sehingga muka ku penuh dengan darah, selepas mengetahui yang aku mampu menahan pukulan di muka dia mengoyakkan baju yang aku pakai lalu menargetkan perut ku pula, walaupun sudah muntah darah aku tetap tak mahu memberi nombor telefon sesiapa, dia mula marah dan tiba2 dia melihat seluarku dan mula tersenyum, aku melihat senyuman nya menggelekkan kepala ku, dia terus menarik turun seluar pendek yang aku pakai, aku cuba menghalang dengan menghayun2 kan kaki ku tapi dia tetap mampu membuka seluar ku dan terlihatlah boxer yang ku pakai dengan corak askar yang berwarna hijau.

Tanpa buang masa dia memicit kemaluan ku dengan sangat2 kuat, jeritan ku memenuhi ruangan, aku disitu merayu meminta ampun kerana bahagian itu teramat lah sakit jika di apa2 kan, puas dengan memicit dia mengambil tali lalu mengikat kemaluan ku dan mula menarik2 hujung tali dengan sangat kuat, air mata jantan ku keluar dan dia hanya ketawa melihat aku menangis. Aku sudah mula lemas kerana alat sulit ku diseksa begitu, seumur hidup tak perah aku merasa sakit seperti ini, tak cukup dengan itu dia mengeluarkan pisau dan menggosokkan belakang pisau di kemaluan ku dan memberitahu yang dia akan memotong batang ku jika tidak mahu memberi nombor telefon seseorang, "to..tolong lah a...aku be..belum kahwin lagi, tolo...tolong jangan potong batang ku" sambil menangis aku merayu supaya kejantanan ku tidak di potong,

Aku tak ada pilihan selain memberi nombor telefon ayah ku, setelah ayah ku menjawab panggilan itu lelaki itu menendang kemaluan ku membuatkan aku menjerit dan memberi ayah ku dengar jeritan ku, aku sudah tidak tahan terus pengsan lagi. Apabila aku membuka mata semula aku sudah berada di hospital, ayah dan ibu ku menangis melihat aku terbaring, aku memegang tangan ibu ku dan mereka terkejut aku sudah pun terbangun selepas beberapa hari tak sedarkan diri, doktor pun dipanggil dan memeriksa keadaan ku, sehinggalah doktor membuka seliput ku, kemaluan ku di balut tapi bentuknya agak sedikit pelik, ibu ku keluar dari bilik sambil menangis, ayah ku juga keluar untuk menenangkan ibuku, aku bertanya kepada doktor keadaan kemaluan ku ini an ternyata...

Berita hari ini, seorang remaja lelaki berusia 22 tahun telah diculik pada 3 hari yang lalu, mangsa yang baru sahaja pulang dari gym berdekatan rumah nya telah diculik oleh seorang lelaki berbahaya yang baru terlepas dari penjara, lelaki tersebut menculik dan meminta duit tebusan kepada ayah c mangsa sebanyak 100 000 ringgit namun mereka bukan lah orang yang mempunyai duit sebanyak itu, selepas melapor kan ke pihak polis rancangan penyelamatan pun dibuat tetapi penculik yang tidak berpuas hati dengan kehadiran polis tanpa ragu memotong kemaluan mangsa sehingga terputus, melihat kejadian itu polis menembak kaki c penculik dan akhirnya menangkap lelaki kejam itu dan segera membawa remaja malang itu.

Telur yang malang (Cerita Pendek)Where stories live. Discover now