"Bagi semua duit yang bapa kau bagi cepat!" kata aril kepada ku, dia ni kaki buli dekat sekolah, semua orang akan lari bila tengok dia dan habis semua duit budak dia ambil. Aku salah satu mangsa bulinya, time rehat aku pigi tandas dulu tapi terjumpa pula c aril ni dalam tandas dengan kawan dia tengah merokok apa lagi kena ugut lah aku, habis duit makanan aku di ambil nya. Waktu rehat aku duduk dalam kelas jak sebab tak dah tak ada duit, aku lapar sangat2 tapi nak buat macam mana lagi aku tak boleh lawan aril tu, pernah kes budak lapor dia balik tu terus kena belasah sampai masuk hospital. Sekolah bagi dia gantung 2 minggu jak, patut kena buang tapi tau lah bapa dia orang berpengaruh bagi duit dah habis selesai.
Time balik sekolah aku tengah tunggu ayah aku ambil tiba2 aril datang, "oiii mal sikit kejap" dia panggil aku tapi aku buat2 pekak, dia dengan muka marah terus datang dekat aku. "Buat2 pekak pula kau ni kan mal" aku diam jak tak cakap, abang aku ni pun kenapa lambat sangat "oiii mal aku cakap dengan kau ni" dia tinggi kan suara dia, "apa kau nak lagi aril, semua duit aku kau dah ambil aku mana ada duit lagi" "bukan duit ni pasal syaqila, kau jangan nak rapat2 sangat sebab dia tu girlfriend aku, kau faham tak?" malas aku layan terus aku berdiri nak jauh dari dia tiba dia pegang telur aku dari belakang "ARGHHH" aku kesakitan dan terus pegang kemaluan aku, sakit dia tarik dari belakang dan aku terus meronta nak lepaskan diri.
"Kau ingat ya jangan dekat kalau tak aku putuskan telur kau ni" kata nya, aku meronta kuat2 sampai dia lepaskan aku, "OIIII KAU BUAT APA KAT ADIK AKU" hero aku dah sampai, terus aril lepaskan aku, aku pula terduduk pegang kemaluan aku, sakit sial. "Ohh ni lah pembuli yang kau cakap tu akmal, kau mari sini" abang aku terus tarik aril ke belakang sekolah masuk hutan, "apa kau ni tarik2 kau ingat kau siapa" marah aril. "Kau nak gaduh sangat kat mari lah lawan aku, ni dah datang sama saiz dengan kau" aril dengar itu terus buka baju sekolah dia, aril batul2 pantang di cabar.
Tanpa buang masa aril memulakan tumbukan ke arah abang aku tapi abang aku dapat elak, terus abang aku tumbuk dada aril sampai terbatuk2, "aik? Itu pun nak batuk" aril geram terus melakukan serangan bertubi2 tumbukan tendangan semua dia lepaskan tapi abang aku dapat elak dengan hebat nya sebab abang aku ni ada taekwondo, aril mula penat abang aku ambil peluang untuk balas, aril kena tendang tepat dekat kepala dan jatuh. Aril bangun dan kena tendang lagi sampai 3 kali dia bangun 3 kali juga dia kena tendang, lepastu aril dah tak bangun "hmmm setakat itu jak kemampuan kau budak" "jangan pandang rendah sangat" jerit aril terus bangun dan tumbuk celah kangkang abang aku.
Terjatuh abang aku menahan senak di kemaluan nya, aril terus duduk atas abang aku dan menumbuk2 mukanya, aku tak duduk diam tengok abang aku kena pukul jadi aku apa lagi ambil beg penuh buku teks pukul dekat muka dia sampai dia terbaring dan abang aku terus kunci kepala aril guna paha dia. Meronta2 aril time tu tapi abang aku kuatkan kunci kepala dia, lepastu abang aku balas balik dengan tumbuk kemaluan dia sebanyak 6 kali, bila aril menyerah abang aku lepaskan dia.
"ARGHHHH...ARHH" itu jak yang keluar dari mulut dia "lawan cara kotor dapat lagi kotor, sial ingat tak sakit rasa lah balik" kata abang aku masih pegang kemaluan dia, abang aku tak puas lagi dia angkat aril lepastu ikat tangan dia guna baju sekolah aril dekat pokok, "ampun bang, lepaskan saya, saya minta maaf bang" "baru kau nak minta maaf kan, aku tak puas lagi kau pukul telur aku" abang aku hentak kepala lutut dia dekat celah kangkang aril "arghhh" "itu untuk kacau adik aku" abang aku tendang celah kangkang aril "itu untuk berlagak kuat" dan abang aku kumpul tenaga terus tumbuk kuat2 kemaluan aril "dan ni untuk tumbukan kau tadi" aril jangan cakap lah dah macam orang kena rasuk teriak dia.
Aku mendapat idea, dah alang2 jadi macam ni kan "abang jom bogelkan dia" "kau nak buat apa, liwat dia?" tanya abang aku pelik, "bukan lah, bogelkan dia lepastu ambil gambar, mana tau dia nak bagitau bapa dia ke cikgu ke, boleh kita ugut guna gambar bogel dia" abang aku senyum bila dengar, aril meronta2 nak lepas dan menghayun2 kan kaki dia, abang aku pegang kaki dia dan aku pula buka tali pinggang dan seluar sekolah dia. Terlihat lah boxer hijau jenama edwin, aku tak buang masa turunkan boxer dia sampai lepas dari kaki, aku dengan abang aku ketawa besar tengok batang aril.
"Ni batang ke udang, kecil betul hahahhaa" muka aril merah dan dia cuba tutup batang comelnya dengan kedua2 pahanya, aku pun mengambil gambar dan tunjuk dekat aril, "muka badan dan udang comel kau jelas jadi kalau nak lapor silakan tapi terima lah malu yang kau dapat nanti" aril tunduk lepas nampak gambar yang aku ambil tu, abang aku ambil boxer aril tadi dan ludah dekat bahagian kemaluam dan lepastu sumbat masuk mulut aril, "arah tu, sedap kan air liur dan bau batang kecil kau, jangan risau kau tak mati dekat sini sebab ada security yang akan berkeliling delat belakang ni" kata abang ku. Kami pun nak balik sebab dah mula gelap, aril meronta2 minta lepas, dia cuba minta tolong tapi mulut kena sumbat dengan boxer sendiri.
Esok nya aku pigi sekolah macam biasa, aku cuba cari kelibat aril mana tau dia masih dekat belakang sekolah ke, masa nak masuk kelas aku terserempak dengan dia, "akmal, ni duit kau semalam dan aku tambah lebih, mal tolong padam gambar tu please aku janji tak buli kau lagi" aril merayu dekat aku "aku tak nak terima duit ni, kau rasa lah sendiri akibatnya kemaluan udang".
YOU ARE READING
Telur yang malang (Cerita Pendek)
Cerita PendekLelaki sekuat atau sehebat mana pun, kelemahannya tetap di tempat anak2 nya yang belum lahir tidur iaitu kandung keturunannya atau lebih senang faham telur lelaki. Cerita ini hanyalah rekaan dan bukan dari kisah benar, nama2 yang digunakan juga hany...