Zack salah satu anggota geng naga darah terikat berbentuk X dengan hanya memakai boxer bewarna hitam, dia telah di tangkap oleh musuh kepada geng naga darah iaitu geng budak2 neraka, mereka selalu bergaduh untuk mendapat kan tempat atau kawasan di sesebuah kota. Zack di tangkap untuk memberi maklumat tentang rancangan geng naga darah yang seterusnya, sudah 2 hari zack di ikat dan tidak di beri makanan atau minuman, mereka akan menyiksa zack sama ada dia akan bagitau rancangan gengnya atau mati kelaparan.
Tetapi pada malam kedua ketua geng budak2 neraka iaitu helman sudah tidak boleh tunggu lagi, "sial lah dia masih tak nak bagitau, kalau macam ni nak tunggu pun tak guna, kalau dia tak bagitau sampai mati sia2 tunggu budak tu" kata helman dengan marah, "aku nak korang semua siksa di tapi jangan bagi mati, buat lah apa2 pukul, tendang aku tak peduli asalkan dia bercakap" kata helman lagi kepada konco2nya, tanpa berlama2 mereka pun pigi ke tempat zack dan menyiksanya tanpa belas kasihan. Ada yang memukul perut nya berulang2 kali sampai dia muntah darah, ada yang menutup kepalanya dengan plastik bagi susah bernafas dan paling teruk kuku ibu jari kakinya di tarik sehingga tercabut.
Malang sekali zack masih mampu menahan semua itu dan masih tidak mau bercakap apa2 tentang rancangan2 gengnya, helman sangat marah bila dapat tau yang zack masih tak buka mulut selepas di siksa dengan kejam, pagi itu dia sendiri yang akan menyiksa zack. Helman datang di tempat zack berada, helman melihat ada 3 orang anak buahnya sedang menyiksa zack dengan memukul badan zack dengan kayu tetapi zack hanya menjerit kesakitan dan tak meminta untuk berhenti atau bercakap apa2 supaya siksaan nya dihentikan. "Kuat juga kau ni kan, dah tak makan delat 3 hari, disiksa dengan kejam dan darah pun dah banyak keluar tapi masih kuat dan tak nak cakap apa yang aku nak dengarkan" kata helman di depan zack sambil mencengkam lehernya, "buat lah apa pun, aku tak akan khianat geng aku sendiri" kata zack dengan perlahan.
Helman mengelilingi zack dan cuba mencari titik kelemahan zack, helman perasan ada satu tempat yang masih tidak di sentuh iaitu alat kejantanan zack, "kau dah kahwin ke? Kalau dah berapa anak?" tanya helman, "kalau aku dah kahwin kenapa nak culik isteri kau lah? Semoga berjaya cari jodoh aku tu" kata zack dengan tersenyum, helman tau maksudnya zack masih belum berkahwin, "rasanya aku tak perlu cari sebab tak akan ada perempuan nak lepas aku buat kau MANDUL" bisik helman di telinga zack lalu menggenggam kemaluan zack, "AAARRGHHHHH SAKIT, LEPASKAN KONTOL AKU SIAL" jerit zack, helman sudah tau dimana sepatutnya dia siksa zack.
Helman tanpa buang masa menyuruh konco2 nya membawa alat2 yang boleh menyiksa kemaluan zack seperti tali, besi pemberat, wayar dengan hujung clip buaya, bateri kereta dan bermacam lagi. Zack yang mendengar itu mula takut, dan meronta2 tetapi helman melihat zack meronta tanda itu adalah benda yang dia tak nak kena sentuh.
Selepas barang telah disediakan helman mulakan dengan menjepit telur zack dan kontolnya dengan wayar clip buaya tu, baru sahaja menjepit zack sudah menjerit seperti orang yang kerasukan, hujung wayar itu disambungkan dengan bateri kereta dan dapat mengalirkan arus elektrik yang sangat kuat dan zack apa lagi terjerit2 kesakitan, "AARGHHHHHHH, SAKIT...SAKIT....BUKAN HENTIKAN TOLONG HENTIKAN" jeritan zack sangat lah kuat, "bagitau aku apa rancangan geng kau lepasni" tanya helman. Zack masih menjerit2 kesakitan, helman melihat itu sangat2 marah dan terus menarik wayar itu sehingga tercabut dari kontol dan telur zack, kekejaman helman membuat kontol lelaki itu terluka dan mula keluar darah.
Kemudian helman mengikat telur zack dengan tali lalu hujung tali diikat dengan besi pemberat yang membuat kan telurnya tertarik ke bawah, "arghhhhhh sakit, putus telur aku nanti. Tolong lepaskan aku tak nak mandul, aku nak anak" rayuan zack hanyalah angin di telinga helman, "cakap cepat kalau kau nak jadi ayah di masa depan" kata helman dan menendang besi itu membuatkan besi itu berhayun kedepan dan belakang, perbuatan itu sangat2 menyakitkan zack dan dia sudah menangis menahan siksaan itu.
Sudah 5 minit telur zack tertarik kebawa tapi zack tetap tidak buka mulut, helman sudah tidak boleh tahan. Dia mengambil playar dan menunjukkan playar itu di depan muka zack, "tolong lah jangan...aku merayu aku tak tau rancangan diorang" rayuan zack sambil menangis ketika diperlihat playar itu, dia sudah tau apa yang helman akan lakukan. Tanpa membuang2 waktu helman menjepit telur kiri zack, mula2 jepit sikit lama2 helman tekan playar tu, jeritan zack tak boleh digambarkan lagi dengan kata2, kesakitan yang dia alami sangat2 teruk.
"Rasakan, biar pecah terus telur tak guna kau ni. Ucap selamat tinggal dengan masa depan kau, hidup lah kau sorang2 tanpa anak dan tak ada perempuan nak dengan lelaki mandul" kata helman dan menjepit telur zack demgan sangat kuat, setelah puas helman menjepit pula kepala kontol zack lalu memulasnya mengikut putaran jam. Itu adalah siksaan yang paling kejam sampaikan konco helman ada yang pengsa dan ada juga yang merasa kesakitan itu terus memegang kemaluan nya juga.
"CAKAP ATAU AKU PUTUSKAN KEPALA KONTOL KAU NI" jerit helman, "AAARGHHHHHHHHHH!!!!!!!! DI...DIORANG RANCANG NAK LETUPKAN KE....KEDAI MAKAN ADIK KAU UNTUK TUN...TUN...TUNJUK SIAPA YANG BERKUASA" akhirnya zack cakap apa rancangan gengnya dan tiba2 helman menarik paksa playar itu sampai kontol zack terputus, "AAARGHHHH!!!!!!!!!!!!!!! SIAL KAU, AKU DAH BAGITAU BABI" "opsss tertarik, aku suruh kau cakap bukan bermaksud lepas cakap aku tak putuskan masa depan kau hahahha" kata helman dan mencampakkan playar ke muka zack sekali dengan kontol zack yang penuh darah.
Helman menyuruh konco2 nya untuk menguruskan zack yang sudah separuh nyawa, "bebas kan dia, buang jak mana2 kalau dia mati tak ada juga orang peduli. Kalau hidup pun tak guna sebab pistol dah tak ada hahahahaha" kata helman berlalu pergi dan ketawa. Zack menangis melihat kontolnya yang sudah berpisah dengan badannya, sebenarnya zack pernah menghamilkan pelacur di club tetapi dia menyuruhnya untuk menggugurkan kandungan itu, sekarang ditak ada perempuan yang akan mau dengannya lagi.
YOU ARE READING
Telur yang malang (Cerita Pendek)
Short StoryLelaki sekuat atau sehebat mana pun, kelemahannya tetap di tempat anak2 nya yang belum lahir tidur iaitu kandung keturunannya atau lebih senang faham telur lelaki. Cerita ini hanyalah rekaan dan bukan dari kisah benar, nama2 yang digunakan juga hany...