Daniel terbangun dari pengsan, sedar2 dia sudah terikat di atas meja berbentuk X, baju seragam askar nya masih lengkap terpakai. Dia cuba melepaskan diri tapi ikatan tangan dan kakinya sangat2 kuat dan tak mudah untuk dilepaskan. Tiba2 3 orang askar masuk, mereka dari pihak musuh, "hehe berani kau masuk dalam markas kami, kau ingat kau akan selamat bila dah masuk sini" kata seorang lelaki yang di bajunya tertulis komander.
"Bagitau aku apa tujuan kau datang sini" kata komander itu lagi tapi daniel diamkan diri, komander itu terus menumbuk perut daniel, dia hanya menahan sakit sahaja dan masih menutup mulut. Komander tu bagi isyarat kepada 2 orang yang ada di sebelah nya, "kalau kau masih tak nak cakap kami akan buat kau cakap" kata komander tu dan dua orang lelaki tadi sudah siap memegang gunting, lalu mereka menggunting seragam ku.
"Apa koramg buat ni sial, lepaskan aku" jerit daniel yang semakin meronta2, habis seragam daniel di gunting menjadi kain2 kecil sehingga menyisahkan seluar dalam askar nya, "masih tak nak cakap apa tujuan kau datang sini?" komander tu mendekatkan muka nya terus daniel meludah komander itu. Komander mengelap ludah daniel dengan kain seragam yang sudah tergunting "siksa dia" kata komander itu terus 2 lelaki itu memukul2 badan daniel. Menjerit kesakitan daniel di pukul dan semua bahagian badan daniel tak terkecuali di pukul termasukkan lah kemaluan nya, komander itu memegang kemaluan daniel lalu di tinju nya berulang2 kali.
"Tak guna kau, ambil kan aku alat siksa elektrik tu" komander itu diberi 2 clip buaya besar dan bateri, "mampus kau kali ni" komander tu menjerit 1 clip di kepala batang daniel lalu 1 clip lagi di jepit ke telur nya, "ARGHHHHH SAKIT LEPASKAN LEPASKAN SAKIT BABI ARGHHH!!!" daniel menjerit kesakitan seperti orang kerasukan. Komander itu tidak peduli kan jeritannya lalu menyambung clip itu ke bateri dan daniel pun terkena renjatan elektrik yang sangat2 sakit.
Tiba2 bateri itu terjatuh akibat 1 getaran yang sangat2 kuat dan menarik clip itu sampai tercabut dari batang dan telur daniel, mata nya mula pudar kerana di seksa. Sebelum dia pengsa satu bunyi yang kuat dari dinding sebelah kanan dan tiba2 satu kereta kebal masuk merempuh dinding itu dan semua kawan daniel masuk untuk selamat kan dia, komander dan satu orang askarnya mati di tembak dan satu lagi di tangkap, habis markas musuh di serang sampai ada yang melarikan diri dari markas itu.
Selepas daniel sedar dia sudah berada di bilik rawatan kawan2 nya menemani nya di bilik itu, mereka bersyukur daniel sudah pun sedar tapi selepas doktor memeriksa daniel tidak boleh aktif seperti dulu lagi, telur sebelah kanan nya pecah dan kirinya pula sudah retak dan doktor bagitau yang daniel tak akan dapat proses sperma lagi, komander tu telah buat kan daniel mandul, semua orang memeluk daniel yang menangis mendengarkan itu, walaupun mereka menang dalam peperangan tapi daniel terpaksa mengorban kan masa depan nya.
YOU ARE READING
Telur yang malang (Cerita Pendek)
Short StoryLelaki sekuat atau sehebat mana pun, kelemahannya tetap di tempat anak2 nya yang belum lahir tidur iaitu kandung keturunannya atau lebih senang faham telur lelaki. Cerita ini hanyalah rekaan dan bukan dari kisah benar, nama2 yang digunakan juga hany...