Adik Beradik

630 7 3
                                    

Aku dengan adik aku tinggal berdua malam ni, mak dengan ayah kena balik kampung sebab atok tengah sakit tenat. Patutnya aku boleh je ikut memandangkan esok aku cuti tapi adik aku ni masih exam jadi memang tak boleh lah nak tinggal kan dia sorang dalam rumah ni, dia bukan tau buat apa2 dalam rumah ni. Selepas mereka pergi aku masuk semula ke dalam rumah dan mengunci pintu, adik aku masih menonton wrestling di ruang tamu, "oii esok exam kau dah study belum" tegur ku kepada nya, "dah lah kau ni bising je, jangan kacau aku tengok tv" balas nya, dengan perasaan tak puas hati aku ke belakang adik aku terus aku kunci leher dia guna tangan aku, "kurang ajar sangat kat abang kan rasa kan" kata ku, "a..abang...le...le...lepaskan" suara dia tercekik, bila aku lepaskan dia terus memperbaiki nafas dia semula, "nak sangat kan tengok wrestling hahaha" kata ku sambil ketawa, "abang pengecut kalau berani lawan lah adik betul2" kata adik ku geram, "hahaha ok aku tunggu kat dalam bilik aku, kalau kau kalah aku tak akan bagi duit belanja selama mak dan ayah tak ada" balas ku, "boleh tapi kalau adik menang abang kena ikut cakap adik tanpa bantahan" "blah blah blah blah" ejek ku bila adik aku bercakap, aku pun naik ke atas menujuk ke bilik, adik aku mematikan tv dan naik ke atas dan ke bilik nya.

Aku sebenarnya tak menganggap perlawanan itu serious tapi adik aku betul2 mahu melawan ku, semasa aku sedang baring2 di atas katil dia datang dengan memakai seluar wrestling yang dia beli di online shop, "apa abang buat lagi ni cakap nak lawan" kata nya setelah melihat aku berbaring santai, "kau ni aku main2 je lah yang kau anggap serious kenapa" "abang ni kan" dengan tak puas hatinya adik aku melompat ke arah aku tapi aku sempat elak, "kalau kau nak sangat ok tapi kalau kau nangis sebab kalah aku tak peduli tau" kata ku terus membuka baju dan hanya memakai seluar pendek, aku pun terus naik atas katil dan tangkap tangan adik aku lepas tu aku kunci guna kedua2 kaki aku, ingat dia sorang je tau pasal teknik2 wrestling.

Adik aku menjerit sakit, "sakit kan hahaha" kata ku, dia kemudian menepuk2 tangan yang satu lagi di kaki ku tanda tak tahan dan aku terus lepaskan, "dah menyerah?" kata ku, dia hanya diam tiba2 dia memukul kaki ku membuatkan aku jatuh terbaring, dia kemudian mengangkat kedua kaki ku paras pinggang nya, "abang yang akan nangis kejap lagi" balas adik aku dengan air mata nya mula keluar tapi dia tersenyum nakal, dengan kekuatan yang dia ada dia menghentak lutut nya tepat di celah kangkang ku, aku terus memegang nya kerana kesakitan dan menjerit kesakitan, "si...sial kau dik, kau...kau dah melampau" kata ku dengan menahan senak di bahagian sulit ku.

Aku yang berguling2 kerana sakit terus ditendang jatuh dari katil, aku cuba berdiri tapi senak sampai ke perut aku, adik turun dari katil dan berdiri di belakang ku yang dalam posisi merangkak menahan sakit, aku belum lagi merasa lega adik aku meramas kemaluan ku dari belakang, terjerit2 aku meminta dia lepaskan dan dia dengan jahat nya menarik2 telur aku ke arahnya, aku yang sudah tak tahan mengundukkan badan ku mengikuti tarikan adik aku kalau aku berdiam makin sakit yang aku dapat, "arghhh stop dik, abang...abang mengerah, abang tak tahan. Hentikan abang me..menyerah kalah" tak sanggup lagi aku menahan sakit itu, adik aku pun melepaskan pegangan nya dan aku terus terbaring di lantai memegang alat sulit ku yang di buli oleh adik sendiri.

"Padan muka nak lawan adik lagi kan hehehe. Seperti yang kita janji kan abang kena ikut cakap adik selama mak dengan ayah tak ada kat rumah" kata nya, aku hanya memikirkan keadaan ku yang masih kesakitan. Esok paginya mak menelefon kami dan memberitahu yang atok dah meninggal dunia dan akan tinggal di sana untuk pengurusan jenazah, adik aku tersenyum gembira kerana boleh menjadikan aku sebagai pelayan nya buat masa yang lama, terkadang aku melawan tapi adik aku terus menyerang kelemahan ku, aku betul2 kalah dengan adik aku, maruah seorang abang jatuh di pijak2 oleh adiknya yang bersaiz kecil.

Telur yang malang (Cerita Pendek)Where stories live. Discover now